Chapter 7

32 7 0
                                    

Katarina se otočila zády přístavu a šla unaveně a s mrzutým obličejem do hospody nedaleko sídla černý rúže. Kolem byl klasicky městsky ruch jako každé jiné trhy.

,,Tak co slečno našla si ho?" Draven se zeptal už totálně namol. Pomalu padal na zem když se snažil vůbec chodit.

,,Díky a drž hubu." Obešla ho s povýšeneckým pohledem před sebe a sedla si za bar.

Kolem byl rozruch a slavilo se. Bylo výročí dobití vzácne půdy na severu a Noxus si takovéhle věci pamatuje a váži si to.

,,Jeden-.." Kata to nedořekla když jí přistála na stole sklenka rumu. ,,Od koho to je? ..." Nechápavě koukala na barmana ktery jen ukázal pohledem na zahalenou ženskou u zdi která popíjela drink.

,,Tak to nene.. Dalši problemy nebo co jako." Zvedla se ze židle i se sklenkou a přišla k ní.

Už na pohled bylo vidět že to je člen černé růže. Temný zlato černý plášť s kapucou na hlavě a hodně staromódní make up.

,,Za co jsem si to zasloužila?" Odpila si z rumu a koukla na ní.

,,Nemáš zač. Leblanc.. ty musíš být... hmm Katarina? Du--... cou.. dál nevím máte dlouhe jmeno." Řekla s křivím usměvem.

,,A co odemně jako chceš." Řekla unaveně a koukla do strany na ožraly co se tam mlatili do rytmu živé hudby.

,,Jen si popovídat heh. Často jsem tě tady viděla a slyšela jsem o strátě tvého otce hmm." Odložila sklenku a přizvala ji sednout si ke stolu.

,,Pro svatého aureliona sola co vy v tý černý růži nevíte." Katarina přetočila očima a sedla si k ní.

,,Všechno co se tady děje vím a znám to není nic zvlaštního." Pousmala se a přeložila nohy přez sebe.

Katarina na ní pohledla nevrlím pohledem očima zatím co popíjela. ,,Hmm když už jsme u toho. Nevíš kam míří Swain s jeho loděma?"

,,Swain haha jeho jmeno jsem neslyšela už pár let. Hm každopádně většinou se mota kolem jižního frontu u bilgewateru. Nevím co ma zalubem že tohle děla bastard. Proč se ptáš."

,,Unesl jednoho z "mích" nebo spíš mojí rodiny, poskoka. Neříka ti něco jméno Talon?" Katarina zvážnila pohled a přimouřila oči na Leblanc ktera trošku stuhnutě koukala.

Když se uvědomila tak vklidu odpověděla a mezitím si prohlížela svou černou manikúru. ,,Talon.. heh na tohle se napiju počkej." Nervózně se zvedla a šla  si pro flašku hodně silného vína.

,,Hele když je to jen poskok tak proč se na to prostě nevykašleš?.." Napila se ze sklenky hlubokým douškem.

,,Ráda bych ale ten bastard mě svedl a ja ho jen tak teď nemůžu nechat." Založila naštvaně ruce a pořád sledovala Leblancu.

,,Heh kdyby víš co je vážně zač tak by si ho teď spíš šla zabít." Řekla si pro sebe potichu a pila pořád víno jak nějakou limonádu.

,,O čem to mluvíš jako?"

,,Ale nic... heh dneska je hezky žejo?"

,,NEODJÍŽDĚJ OD TÉMATU." Kata zvýšíla hlas a zapíchla nůž do stolu.

,,Jsi nebezpečna to jo ale nevím jestli chceš zrovna tohle vědět." Položila víno a koukla na ní vážně.

,,Mluv."

,,Určitě ti namluvil že je sirotek a tyhle věci." Povzdechla si.

,,Ano, proč?" Kata začínala cítit hdoně velké lži v kterých žila po docela dlouhou dobu.

,,Jsem jeho Matka a Swain otec.. Jo lituju že jsem si sním vrz-..." Katarína ji přerušila skřiknutím.

,,TO NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ?! TO NEMYSLÍŠ KURVA VÁŽNĚ TOHLE!" Nalhavala si sama sobě že Leblanc lže ale ona ji jenom sledovala s vážným pohledem a zloženýma rukama.

,,Já to říkala...." Zamumlala si pod nos a sledovala Katarinu odcházet hodně rychlím krokem z hospody. Neměla více otázek protože proč se ptát když to je vidět. Ty dva identicke ksichty. Ty prolhané oči.

Doběhla do věže a hned když přiběhla do pokoje tak ze vzteku svalila skříň a zařvala.

,,KURVA UŽ."

Nadávky sem a tam a následně pláč protože se ji všchno hroutilo před obličejem. Swain zabije jejího otce. Cassiopeia odejde do Shurimi a změní se na hada. Talon je už nejspíš též mrtvej nebo si ho naverboval Swain. Sarah ji zabodla nůž do zad jen kvůli penězům a pomstě.

Když to vybrečela tak si prostě šla lehnout a přemýšlela s medajlónem v ruce co jí dal otec po úplně první misi. Byla to už asi jenom poslední vspomínka na něho když se jeho loď potopila. 

Nemohla se na to jen tak vykašlat musela pomstít svojí krev a zabít toho špinavce bolestivou smrtí

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nemohla se na to jen tak vykašlat musela pomstít svojí krev a zabít toho špinavce bolestivou smrtí... a pak zmlatit Talona. Dobrou noc...

Zlověstná čepel BilgewateruWhere stories live. Discover now