Když zasvítili sluneční paprsky ranného slunce do Katarínineho pokoje už se pomalu hrabala z postele do přístavu pro svojí vyžádanou loď s posádkou. Když dotazila Pyke už se opíral o její loď.. slušně velkou loď.
,,Woah.. Tohle jsem nečekala.. Ehm dobrá práce." Dala ruce v bok a sledovala tu nádheru. Za tohle by byl její otec hrdý.
,,Pfff... Jednoduché ..." Točil si s jeho žraloči dýkou na prstě a sledoval Katarínu.
Kata si hned nastoupils do lodi a sledovala pośadku jak připravovala loď.
Najednou k ní přišel jeden z těch mladších pirátu a podal jí kapitánsky klobouk.
,,Tady .. paní kapitánko." Usmál se sladkým usměvem na ní a kdyzm si klobouk nasadila na červené vlasy které už teď tvořili krásnou korunu tak zase odběhl do práce pomáhat na lodi.
Katarína spokojeně vyšla ke kormidlu a zapískala na prstech aby jí jeji posádka věnovala pozornost.
Všichni se poslušně otočili a nachvíly přestaly v činnosti zatím co jejich kapitánka měla slovo.
,,Posádko moje. Jako vaše kapitánka si požaduju respekt a vaší věrnost k týhle nádherný holce a samozřejmě ke mě" Pohladila řimsu lodě a pak zase pohledla na očarované piráty jejím šarmem.
,,Teď zpět k práci! Nekoukejte a dejte kurz na Jižní Bilgewater. První podezřelí ostrov co uvidíte tak zakotvyte u popřeží." Pohodila vlasama a po schodech sešla k nim dolů.
Všichni se rozeběhli do práce ale jednoho z nich si zastavila za rameno.
,,Ty mladíku budeš můj poručík, kapiesh?" Řekla povýšenecky na mladého piráta který odvětil sebevědomím kývnutím a šel dávat rozkazy na palubě.
Katarina si s usměvem spokojeně kývla a šla do kajuty.
,,Tak teď už jen najít Talona a zmlátit ho za jeho lži..." Měla zlomený srdce ale to jí nezastaví před pomstou...
Moc se omlouvám že je tahle část kradši ale přez týden mam fušku vydávat i jine fanfikce nebo přemýšlet nad novýma částma. I tak moc děkuju za pozornost, vaše hvězdičky a komentáře ❤️. Zítra se pokusím vydat další část Zlověstné čepele bilgewateru ale nic neslibuju. Bubaaay :3
YOU ARE READING
Zlověstná čepel Bilgewateru
AdventurePokračovaní příběhu Katarini Du Coutea. Katarina se při výpravě/pronasledovánim svého otce ocitne v Bilgewateru kvůli potičce na moři. Setká se s novýma hrdinama v Bilgewateri a zažije si na vlastní kúži jaký je to ucítit vítr ve vlasech na palubě l...