4.Bölüm

3.6K 126 14
                                    

Anna'dan

Nasıl ya nasıl ben nasıl evli olabilirim. Ben evlenmedim ki hemde benim kocam kim ya kafam allak bullak oldu.

Hımm bir düşüneyim ben ne zaman evlendim ya daha evlendiğimde adamı bile görmedim.

Ben hiç bir şey imzaladım mı acaba mankenlik sözleşmesi imzaladım ama ondan böyle bir şey çıkmaz.

Bir düşüneyim düşüneyim hıh bir dk ya ben 6 yıl önce Türkiye'ye geldiğimde Faruk adlı adam benim Türkiye'de kalmamı sağlamıştı bir şeyler imzalatarak kesin o evlilik içindi ya of kesin ondan bi dk ya benle birlikte yanımda Jennifer de vardı ve o da benimle Türkiye'de kalmak istemişti ve o da imzalamıştır tanrım bu olamaz şimdi ikimizde bilmediğimiz adamlarla evlimiyiz oh my god .

Ya bizle o arabada olan kızda mı
evli yoksa ama neden beni Jennifer le birlikte kaçırdılar kocam olacak o şahısla Jennifer in eşi birbirini tanıyor mu yoksa.

Durum çok karıştı ya. Ben böyle düşünürken araba durdu. Arabayı süren iri adam arabadan inip benim kapımı açtı.

Beni kolumdan tutup dışarıya çıkardı. "hop noluyor ya neresi burası beni nereye getirdin be adam" dedim.

"Lütfen zorluk çıkarmayın yoksa zorla götürürüm burası Savaş beyin evi" dedi. Ve beni kolumdan biraz daha sıkı tutarak evin dış kapısının önüne gelip zili çaldı.

Bir dakika ya savaş bey kim yani benim kocam mı. Aradan on saniye sonra kapıyı 22 yaşlarında uzun bacaklı kısa etekli göğüsleri bildiği  açık gömlekle bile göğüsleri ortada sarışın beyaz tenli bir kız açtı.

Bu kızı hiç mi hiç gözüm tutmadı be.
"Savaş bey içeride mi" dedi yanımdaki orangutandan beş dakika önce doğmuş adam.

Kız ağzını yaya yaya "Evet burada" dedi bu kıza çok fena gıcık kaptım lan gel benim ağzıma sümsüğünü geçir diyor bildiğin.

Adam beni evin içerisine bildiğin ittiği gibi kendide girdi. "yavaş yavaş lan ben hayvan değilim" dedim.

Bana hiç kulak asmadan yeniden beni kolumdan tuttu sıkıca herhalde bugün kolumu kırmaya niyetli bu orangutan götü suratlı.

Yeniden o sarışın kıza dönüp"nerede"dedi. "spor odasında" dedi. Bu evde spor odasımı var.

Vay be demek ki kocam zengin evi saray yavrusu gibi kim bilir bu evde kaç oda var ya.

Uf banane ya kaç odası varsa kocam olacak şahsı görür görmez biz boşanmalıyız diyeceğim bu kesin.

Bi dakika ya bu adam hala duruyor. Adama baktım adam karşısına bakıyordu sanki ilk defa park görmüş çocuk gibi. Adamın baktığı yere baktım. Sarışın sürtüğün göğüslerine bakıyordu yanımdaki orangutan götü suratının bildiğin salyaları akıyor.

Yeniden kıza bakıyorum kızda adama cilveli bir şekilde bakıyor ve dudağını ısırıyordu.

Tövbe tövbe ben nereye düştüm be. Hala adam kızın göğüslerini kesiyor ya kızda hafiften göğüslerini sallıyor. Vallahi iğrendim artık dayanamıyorum.

Sağ elimi yumruk yapıp adamın sol gözüne hızlı bir şekilde geçirdim. Adam da tık yok hiç sarsılmadıda elini gözüne götürdü "ahhh anam gitti gözüm" dedi adam.

Bende sinirle adama bakıp"şişt orangutan götü suratlı bak beni götüreceğin yere götür sonra şu kızla ne boka yemeye çalışıyorsanız yapın ya bide utanmanız yok bak beni götürdükten sonra kızı kenarda bir yerde sıkıştır yap yapacağını ama burda yapma vallahi öbür gözünüde mora boyarım"dedim.

Kıza döndüm kız gülüyordu ay s*ktir kızda utanma, bozarma, kızarmada yok tabi alışmıştır her erkeğe orasını burasını gösterirken.

Acaba kocam olacak savaşada gösteriyormudur  peki savaş ona karşılık veriyor mu belkide bu kızı yatağına aldı olabilir.

Of daha adamı tanımadan bir düzine adam hakkında şeyle düşündüm.

Birinin kolumu tutmasına ikili kolumu tutan kişiye baktım. Bu kim be amma baya daşmış ha sanırsın meteor daşı.amma baya yakışıklı be yoksa bu benim kocam mı kocama boşanma işini yeniden düşünebilirim.

Adamın kolumu sıkmasıyla şoktan çıktım. "Anna sen misin?" dedi adam.
"evet benimde sen kimsin" dedim. "ben savaş yani senin kocan" dedi.

EVVET SEVGİLİ OKURLARIM BU BÖLÜM BAYA UZUN OLDU YA ŞUANKİ EN UZUN BÖLÜM BU BÖLÜMLERİ ATMAYA DEVAM EDECEĞİM. BU ARALAR SIK SIK BÖLÜM YAZACAĞIM İNŞALLAH SİZDE BU BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR SİZİN OYLARINIZI, VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN 💕

Bilinmeyen Evlilik #Wattsy2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin