Yengem dokuzyüzdeyuk bine dogru gidiyruk 😍❤😘
**
Ertesi sabah ulaş ve asiye yenge eve gelmişlerdi. Ben ise annemin dizine başımı yaslamış uyuyordum. annemin elleri saçlarımı okşarken uykuya dalmamam imkansızdı zaten.
Kapı aniden açıldığında içeri berrak girerek bana baktı.
"Şey biraz gelir misin?" dediğinde anneme bakıp odadan çıkarak kapıyı kapatıp berrağın yanına gittim.
"Ne oldu?" dediğimde "Abim seni odasına çağırıyormuş, haber ver gelsin dedi." dediğinde alayla güldüm.
"Allah allah, kendisi neden çağırmıyor acaba?" dediğimde berrak konuşmamıştı. ulaş'ın odasının önüne geldiğimizde kapıyı açarak içeri girdim. arkamdaki berrağa gitmesi için işaret yaptığında berrak çıkmıştı. Ellerimi belime koyarak yüzüne baktım.
"Ne oldu? yoksa bana yine iftira mı atacaksın?" dedigimde sinirlenmişti.
"Yok, bu sefer bir şey isteyeceğim." dediginde merakla yüzüne baktım.
"Gidip yengemden özür dileyeceksin." diyerek emir verdiğinde saçlarımı düzelterek sinirden derin bir nefes aldım.
"Ne diyorsun sen ya? yapmadığım bir şey için mi?" dediğimde güldü.
"Hâlâ yalan söylüyorsun, ben seni hiç tanıyamamışım." diyerek yüzüme yaklaştı.
"Doğru, tanıyamamışsın. tanısaydın böyle bir şeyi yapmayacağımı da bilirdin." dedigimde kollarımı tutarak beni salona sürükledi. "Nereye gidiyoruz?" diye sordum korkuyla.
sert çıkan sesi ile "Yengemin yanına, özür dileyeceksin." dediğinde hızla kolumu ellerinden kurtardım. kendimi çok kötü hissediyordum. resmen yapmadığıma inanmıyordu.
"Sen ciddisin, Ulaş bak lütfen dinle beni." dedigimde gözümden yaşlar akıyordu. Yengesinin odasına geldiğimizde kapıyı açarak beni içeri savurmuştu. Karşımda ki kadının gözleri beni bulduğunda yüzüme iğrenç bir varlıkmışım gibi bakıyordu.
"Ulaş, yengem bu kızın ne işi var burada?" dediginde ulaş yanıma gelerek "Senden özür dileyecekmiş yenge. Çok pişman olduğunu söyledi." dediginde ulaş'a tiksinircesine baktım. Nasıl bu kadar kolay yalan söyleyebiliyordu? Resmen farklı biri gibi davranıyordu. Gözümdeki yaşlar boynuma indiğinde kısık çıkan sesimle "özür dilerim." dedim.
Sonrasındaysa yavaşça odadan çıktım."Ben sana daha güzel kızlar bulacağum yengem." dediğini duydum yengesinin kapıdan çıkarken.
Çok pişman olacaksın ulaş. o gün geldiğinde seni affetmeyeceğim...
**
Bir dakika ya, ben neden asiye teyzenin yattığı hastaneye gitmiyorum ki? Belkide raporunda bilmedigim şeyler vardır. Hızla hastaneye doğruyu yürümeye başladım.
Geldiğimde çalışan kadından asiye teyzenin doktorunun ismini öğrendim. Randevu aldım, sıra bana geldiğinde içeri girerek oturdum.
"Asiye kaleli'nin doktoru sizsiniz degil mi? Benim sizden bilgi almam lazım. bu kaza sonucunda hastaya ne gibi şeyler oldu? yani kırık çıkık filan mı?" dedigimde doktor çekmeceden bir dosya çıkardı ve okudu.
"Bu kadının bir şeyi yokmuş ki, gayet sağlıklıymış. kırık çıkıkta yok. Siz emin misiniz bu kişinin kaza geçirdiğine?" dediğinde asiye teyzenin ne yapmaya çalıştığını anlamıştım.
Demek kaza geçirmediği halde bize öyle diyerek bizi kandırmıştı. doktora bakarak "Şey, o elinizdeki dosyayı alabilir miyim ?" dedigimde doktor şaşkınca dosyayı bana uzattı.
"Çok teşekkür ederim." ederim diyerek gülümseyip odadan çıktım.
Eve geldiğimde odama çıkarak çekmeceme dosyayı koydum. aşağıya indiğimde asiye teyzenin yanına oturdum. "Nasılsın asiye teyze, bacakların çok acıyor mu?" dedim yapmacık sesimle.
o ise şaşırmıştı. "Ulaş, ha bu kızın kesun ateşi yüksek." dediginde güldüm. Ulaş ise ellerini alnıma koyduğunda tiksinerek ittirdim.
"Yoo. gayet normal." dediğinde bu iki aptalı umursamamaya çalışarak yukarı çıktım.
Berrağı odasından çıkarken gördüğümde hızla yanına giderek kolundan tutup odama götürdüm.
"Berrak, yengen kaza filan geçirmemiş. doktorunun yanına gittim. bize yalan söylemiş." dediğimde berrak şaşkınca bana baktı. kaşlarını çatmıştı.
"Demek yengem bize oyun oynuyor ha? O zaman bizde ona oyun ne demekmiş gösterelim." dediginde gülerek berrağa baktım.
"Diyorsun. o nasıl olacak peki?"
Berrak ve nefes'in oyunu ne olacak acaba diye düşünenler buraya;
Asiye'ye kin kusanlar buraya;
Ulaş'a sinir olanlar buraya yorum yapabilirler .
😹