Seungyoon:
Először megmosolyogja és halál édesnek gondolja, hogy félsz a kutyáktól. De mikor rájön, hogy ez közel sem vicc mindig igyekszik megóvni. Ha olyan helyen sétáltok nem enged a kerítések mellé. Mikor pedig egy csivava ugatásától a hátára ugrasz, csak nevetve cipel hazáig.
- Úgy látom egyértelműen macskás pár vagyunk – nevet fel és egy puszit nyom az orrodra.
Jinwoo:
Rendkívül édesnek tartja a bogaraktól való félelmedet, és egyetlen alkalmat sem hagy ki, hogy piszkáljon vele egy kicsit. Pláne miután egyszer képes voltál felhívni és haza hívni, hogy tüntesse el a konyhában talált pókot.
- Hivatalosan is a hősöd vagyok – vigyorog, mikor kidobja az ablakon az apró lényt.
Seunghoon:
Amikor az első randitokon a vidámparkba vitt, még nem tudta, hogy félsz a magasságtól. Azóta viszont, ha közösen repültök mindent elkövet, hogy ne érezd magad rosszul. Sokszor képes úgy utazni végig, hogy a fejed a mellkasába fúrod, miközben ő nyugtatólag simogat.
- Ne félj! Itt vagyok – puszil a hajadba.
Mino:
Néhány múltbeli dolog miatt, Mino legnagyobb sajnálatára a fanoktól félsz. Bár bántja a dolog, és úgy érzi miatta van, igyekszik minden dolgot megtenni, hogy kényelmesebben érezd magad, és ne félj tőlük. Többször is felszólal nyilvánosan a saesang fanok ellen, hogy megvédjen.
- Mindig megvédelek – ringat az ölében. – Mindentől – csókol meg finoman.
Taehyun:
Amennyire te rettegsz a viharoktól, ő annyira szereti őket. Éppen ezért minden alkalommal várja is. Nem csak azért mert gyönyörködhet benne, hanem mert ilyenkor mindig szorosan a karjaiba bújva vészeled át a csörgést-csattogást. Amikor már nagyon hangosan dörög az ég, énekelni kezd, amitől mindig megnyugodsz.
- Szeretlek – suttogja – nagyon – puszil a homlokodra.
YOU ARE READING
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝘽𝙖𝙣𝙙 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨
FanfictionAdj egy szituációt, lássuk hogy reagálnak rá a kedvenc idoljaink! ;) GIFek: tumblr.com