Chan:
Valentin nap előtt pár héttel gyakorlatilag bujkálni kezd előled. Előtte is volt rá példa, hogy órákra eltűnt a stúdióba, de akkor legalább esténként, amikor hazaért megmutatta, hogy min dolgozik. Most meg... tegnap konkrétan az orrodra csapta az ajtót, amikor ebédet vittél neki. Így ma egy kicsit feszülten várod a Valentin estét.
- Szia, Babe! – ölel magához, te pedig a mellkasába bújsz. Lassan a kanapéhoz vezet, és leültet rá. – Csukd be a szemed! – kér kedvesen, te pedig kérdés nélkül teljesíted. Érzed, ahogyan finoman a füledbe illeszt egy fülhallgatót, majd pillanatokkal később lágy dallam hangzik fel, amihez Chan gyönyörű hangja is társul, és egybe forrva egy gyönyörű, még sosem hallott dallá válnak. – Boldog Valentin napot, Szerelmem! – csókol finoman az ajkaidra, te pedig egy pillanat alatt bocsájtod meg neki az elmúlt hetek sérelmeit.
Woojin:
Borzalmas volt ez a hét. Mindenki mindenért téged cseszegetett, így semmire sem vágysz jobban, mint Szerelmed ölelő karjaira és a hétvége nyugalmára. Ám hirtelen hasít beléd a felismerés, hogy Valentin nap van, és te bizony csúnyán elfelejtkeztél róla. Most már csak abban reménykedsz, hogy a Kedvesed is. Ez a remény azonban elszállni látszik, amikor a lakásba belépve két bőröndöt pillantasz meg, és egy vigyorgó Woojint.
- Hát te? – vonod fel a szemöldököd a bőröndök láttán.
- Elrabollak a hétvégére – közli veled vigyorogva, majd szelíden az autó felé tuszkol, és meg sem áll egy kényelmes, csendes wellness szállodáig.
Minho:
Habár imád táncolni, kapcsolatotok ideje alatt egyetlen táncolós bulira sem tudtad rávenni. Pedig számtalan olyan klub van, ahová nyugodtan mehetnétek, mert nem engednek be rajongókat, illetve a kapcsolatotok sem titok, így a lebukástól sem kellene tartani. De annyira ellenkezik, hogy végül feladod a dolgot.
Ma viszont igencsak meglepődsz, amikor a Kedvesed kicsípve magát türelmetlen dobogások közepette üldögél a kanapén egy dögös fekete miniruha mellett.
YOU ARE READING
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝘽𝙖𝙣𝙙 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨
FanfictionAdj egy szituációt, lássuk hogy reagálnak rá a kedvenc idoljaink! ;) GIFek: tumblr.com