10.bölüm

84 6 0
                                    

Hmmm....tanışmadığım şahıslarla tanışsammı.-......offf banae onlardan....bugün pazartesi okul var ve biz şu an dersdeyiz ve artık ünüformada giyiyoruz ama şu an diğil çünki beden dersindeyiz.....yaşasın beden....ama beden yapmayı pek sevmiyorum bu yüzden kendimi yaraladım oynamiyim diye....şöyle oldu.....bıçağımla ayağımı kesdim....=).....çok kötüyüm.....sonuçda bişi hissettmedim bende neden bilmiyorum....ayrıca hızlıca iyleşiyor....baaane....ben boş boş bütün ders onları izledim.....night ın oynaması haksızlık olmuyormu....onun arkasından gelen fazladan kolları var:/.....sonra shiney de yanıma geldi iyi bi kız...oda ayağını burkmuş.....herkes basketbol oynuyo aq.....:/.....
Shiney-selam kayla
Ben-selam
Shiney-ayağın daha iyi gibi
Ben-evet...seninki
Shiney-daha yeni burkdum....ama idare eder
Shineyle kanka olduk resmen beni baya iyi anlıyor :p.....bi süre sonra ayağım tamamen iyleşti....ama biraz sızlıyor.-......sonra okulun arkasından bi ses duydum.....shineyle oraya gittik tabi shaney ayağını burkduğu için biraz zor oldu ama yine de başardık....ama burda hiç bişi yokdu....sadece....bir....yırtık mı:/....yırtık....
Shiney-acaba nereye çıkıyor
Ben-bence bu pek iyi olmaz inan bana
Shiney-neden
Ben-.....
Shiney-hadi girelim nereye çıkdığını çok merak ettim*^*
Ben-tmm ama sonra geri dönücez
Shiney-tmm
Sonra girdik shiney e girmesinde yardım ettim....burası boş ve beyaz renkliydi...
Ben-burda hiç bişi yok hadi gidelim
Shiney-neden bu kadar endişelisin seni anlamıyorum
Ben-:/
Shiney-ne kadar boş olsada yine de bakmak istiyorum
Ben-iyi ama sadece 1 kaç dk....
Sonra biraz daha ilerledik benim kafama bi tane kağıt çarpdı....olum bunun burda ne işi var....bakdım....üstünde resim vardı....bu resim....bi yerden tanıdık geliyordu...bi saniye ordaki ben miyim....yanımdada blue var ama yüzü kırmızı ile çarpı işaretli....kim çizdi bunu....
Shiney-bak burda onlardan daha çok var
Gidip bakdım cidden çok fazla kağıt ve üstünde resim vardı....ama sanki yanıyolar gibi....neden yanıyolar....çok anlamsız
Shiney-hey bunlar ink in çizimlerine benziyor....onu uyarmalımıyız
Ben-...iyi fikir hadi gidelim
Sonra burdan çıkdık zil çalmış... tenefüs....ink nerede.....
Shiney-işde orda
Onun yanına gidip söyledim o da koşarak oraya gitti inanın nişi anlamadım:/
Ama o....blueyu nerden biliyor.....

sought-after tale = aranan masalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin