Ustajem rano oko 6 sati i krećem se spremati za školu. Obično me mrzi ustajati se rano i ići u školu ali danas sam presretna jer konačno idem vidjeti Bangtan 😍, ipak među njima je moj brat Namjoon kojeg nisam vidjela dugo vremena. Iii reći ću vam još nešto.. pa među njima je i moja simp...
>> Mama ulazi u sobu <<" Soo Ji! Opet stojiš zamišljena i buljiš u ogledalo!! Kaaaasniš! "
" Dooobro krećem, krećeem! " - rekla sam.
Spremila sam se, obukla običnu majicu, farmerice i čizmice, podsjećaju me na Kookija you know..
Napravila sam punđicu iako je izgledala čupavo, ali to je ipak moj stil. Brzo sam zaključala vrata od kuće i "uletila" u auto. Zamišljeno sam gledala u prozor. Mislila sam na svoju simpatiju. I daa, nisam vam rekla ko je on.. Paa Jimin 😅 *crveni se u licu* Mah znam da nemam šanse kod njega, ja sam samo obična djevojka koja je stidljiva.. Znam da mu se sviđa neko drugi. Imala sam dečka, pa bolje rečeno imal sam kretena, slomio me, bez imalo srca, prevario me. Prevario me sa mojom bivšom "najboljom prijateljicom" aždajom bolje rečeno. Neka, i zaslužila sam, šta će mi dečko uopšte? Previše sam naivna, previše opraštam, slabo komunikativna..Zastali smo sa autom.
" Mama, zašto smo stali? " - pitala sam.
" Božee, Soo Ji trebaš izaći ovde! " - odgovorila je.
"Argh, ponovo sam se zamislila. "
"Soo Ji" - i mama je ustala iz auta.
"Nedostajat ćeš mi, kao i tvoj brat. " - zagrlila me je.
" Awww pa mama, znaš da nas možeš uvijek podsjetiti. "
Pričale smo. Bilo je vrijeme da krenem u školu. Dolazila sam prema svojoj grupici prijateljica. Među njima je bila i moja BFF Mina. Bile su i Lisa, Rose, Jennie, Jisoo i Momo.
"Oooooo" - povikale su u horu."Ko nam to ide vidjet Jimina aa?"
Zacrvenila sam se.
"Ma dajte cure.. čut će nas neko" - prošaptala sam.
"Hahaha, ma daj" - Rekla je Lisa.
"Pa curoo osvojit ćeš mu srce" - Rekla je Jennie.
"Ne znam baš" - rekla sam.
" Znam da želi neku ljepšu, bolju i komunikativniju od mene, nemam šanse sa njim."
"To ćemo tek vidjeti hehe" - Jisoo.
Zvonilo je za početak časa, ušli smo u učionicu, prvi čas sam sjedila sa Minom.
"Girl, provedi se dobro sa Jiminom ovih dana, hehe" 😈
Odmah sam znala na šta misli perverzni um moje prijateljice. Nasmijala sam se. Otvorila sam svesku i pisala Jiminovo ime. Kai, moj najbolji prijatelj mi je oteo svesku.
"Ahaa, znači Jimin oppa" "Kai, vrati mi svesku."
Otimala sam se za svesku sa njim, bio je visočiji i jači, sveska je ostala kod njega.
"Da pokažem Jiminu?"
Provocirao me. Čas kroz čas, i škola je konačno završila. Bila sam presretna jer konačno idem u Seul.
"Aaaa" - radovala sam se i vrištala u sebi.
Sa mnom su išli Kai, Mina, Lisa i Jennie. Kai je vozio. Puštali smo muziku, Kai je do daske odvrnuo Jimin-Lie. Naježila sam se na taj anđelski glas. Vozili smo se par sati. Osjećala sam leptiriće u stomaku. Stigli smo. Izašla sam iz auta.
"Sretno tupko, vidimo se!" - rekao mi je Kai i namignuo mi.
Oni su otišli svojim kućama. Uzela sam kofer. Jedva sam pokucala jer, imala sam tremu. ... mi je otvorio.
Ko mi je otvorio, saznat ćete u slj delu
Ovo je čisto da vidite šta se radi u priči e u narednom dijelu će se već nešto dešavati! Bit će perverzije yass
YOU ARE READING
Bangtan Love Story
FanfictionBila sam najsretnija osoba na svijetu, imala sam porodicu, prijatelje, sve što poželim, a onda sam upoznala njega i moj se život pretvorio u pakao.. Dvije riječi: "Moja si" i topli pogled koji osvaja srce.