...ugledala sam svog brata. Zaletila sam mu se u zagrljaj. Suze su mi krenule niz lice. Plakala sam, ali od sreće, konačno je tu pored mene.
"VOLIM TE" - Povikao je Namjoon.
"Ne deri se manijače" - uzvratila sam.
"Pa, oćeš ući konačno?"
"Naravno" - rekoh.
Išla sam prema dnevnom boravku da vidim i ostale članove. Osjetili su se divni mirisi iz kuhinje, Jin je ponovo nešto kuhao. Odjednom, neko mi je prekrio oči rukom a isto-vremeno sam i osjetila nečije ruke oko struka. Moram priznati da mi je taj nježni; topli zagrljaj prijao pa se nisam opirala. Hodali smo ka naprijed. Osoba je sklonila ruke a ja sam ugledala natpis na kojem piše - DOBRO DOŠLA SOO JI! Čitava soba je bila prelijepo i šareno dekorisana. Bila sam presretna što ih vidim, svih sedmoro iz Bangtana, ili ipak šest? Moje oči su tražile jednu posebnu osobu; Jimina."A gdje je Jimin" - povikala sam.
"Tu sam" - neko mi je šapnuo na uho.
Okrenula sam se, to je bio Jimin.
"T-ti si me doveo ovde?"
"Da" - nasmiješio se i otišao kod ostalih.
Yoongi: "Tae, odvedi Soo Ji do njene so..".
"Ja ćuu!!" -prekinuo ga je Kookie, nasmijala sam se.
Moja soba je bila na spratu. Putem smo razgovarali.
"Znaš, Soo Ji, baš si se pro-proljepšala.."
rekao je Kookie."Aww hvala slatkišu" odgovorila sam.
Zacrvenio se, došli smo do moje sobe. "Pa, ovo je tvoja soba"
Soba je bila prelijepo dekorisana, zid je bio obojen pastel ljubičastom mojom najdražom bojom, sve je bilo tako romantično.
"Uđi" pozvala sam ga u svoju sobu.Vrlo rado je ušao, mislim barem sam to primijetila po njegovom slatkom osmijehu.
"Ko ti se sviđa?" - samo me odjednom pitao
"Molim?"
"Pa znaš na šta misl..">> Jimin ulazi u sobu <<
"Ohoo, pa bolje da vas ostavim same onda" 😈 - Jimin.
"Ne" - povikala sam, zgrabila ga za majicu, naglo sam ga povukla pa je pao na mene, ujedno i na krevet.
Osjetila sam njegove pločice na svom stomaku. Jungkook je ljuto ustao i zalupio vratima. Čula sam kako Jimin polako uzdiše. Gledala sam njegove usne, a grizla svoje. Njegov pogled je bio prema mojim očima.
"O-oprosti" - rekla sam, on je ustao i krenuo za Jungkookom.
Ostala sam u svojoj sobi. Zašto bi se Kookie ljutio, ako već svi znamo da se njemu zapravo sviđa Jennie. Da li sam uradila nešto pogrešno? Da li je ljut na mene? Jesam li ja razlog njegove tuge? Jin je ušao u sobu.
"Soo Ji zašto si tako neraspoložena?"
Nisam odgovarala, zadubila sam se u razmišljanje, suze su išle niz obraze a on me nervizno gledao.
"Bolje da idem" rekao je."Stani" rekla sam mu tiho.
"Moram da ti priznam nešto, ne mogu ovo čuvati u sebi, moram podijeliti sa tobom".
"Šta?" "Pa sviđa mi se Jimin, iii znam da nemam šanse s njim ali.."
Jin se počeo glasno smijati.
"Ali on je stariji od tebe 4 godine, a da pokušaš sa Jungkookom?"
"Zar je stvarno smiješno? Patim se, plačem danima, noćima.. i tebi je stvarno smiješno?"
Naljutila sam se i krenula prema vratima. Otvorila sam vrata grubo i izašla. Uplakana od tuge i ljutnje ni sama nisam znala kuda idem, samo sam htjela ići što dalje od svih. Hodala sam samo pravo, i zaputila se u jednu prostoriju. Čula sam jecanje. Neko je ležao na krevetu. Upalila sam lampu i vidjela Jungkooka kako briše suze. Gledali smo jedno drugo, onako uplakano, slomljeno oboje smo šutjeli. Htjela sam razbiti tu tišinu.
Prišla sam mu "Šta je bilo?" - upitala sam.
"Molim te, samo izađi".
JUNGKOOK POV
Ušla mi je u sobu, sva uplakana, moram priznati bilo mi je drago što je vidim. Gledali smo jedno drugo, grizla je usnu vidio sam da je nervozna.
"Šta je bilo?" - pitala me. Išla mi je voda niz usne, imao sam takvu želju da poljubim one crvene sočne usne ni sam nisam znao zašto, prema njoj nisam osjećao ništa. Rekao sam joj da izađe, osjećao sam nervozu, pa sam vrtio svoju igračkicu po rukama.SOO JI POV
Vrtio je neku neobičnu igračkicu po rukama. Uzela sam je, to je bio maleni aviončić na kojem piše - JK. Uputila sam se prema svojoj sobi i razgledala igračkicu, bila je tako slatka i simpatična.
Ležala sam u svojoj sobi i posmatrala je. Namjoon mi je ušao u sobu. Brzo sam sakrila igračkicu iza leđa."Šta kriješ od mene?"
"N-ništa"
"Pokaži mi odmah!"
Pokazala sam mu, nasmijao se.
"Aaa seka se zaljubila!""Ali ne u Jungkooka, nažalost.."
"U koga?" - pitao me.
"Nije bitno" - odgovorila sam.
"Bitno je, reci mi slobodno, čuvat ću tvoju tajnu"
"U Jimina, braco u Jimina"
Zagrlila sam ga i zaplakala.
"Šta je bilo RM? Nikog nisi voljeo?"
Zaplakala sam.
"Soo Ji, ti ne znaš šta znači voljeti, smatram da si mala još za to, to što trenutno radiš je simpatisanje, odrasti više, to su bajke, neće doći onaj princ na bijelom konju, ljubav je laž" - krenule su mu suze.
Zagrlila sam ga jače "za sve si upravu!" - rekla sam mu.
"Spavaj kod mene večeras!" - povikala sam.
"Sve za tebe" - rekao je.
Zagrlio me, pokrio ćebetom tješio me njegovim toplim glasom, punim ljubavlju. Ubrzo sam i zaspala.
YOU ARE READING
Bangtan Love Story
FanfictionBila sam najsretnija osoba na svijetu, imala sam porodicu, prijatelje, sve što poželim, a onda sam upoznala njega i moj se život pretvorio u pakao.. Dvije riječi: "Moja si" i topli pogled koji osvaja srce.