Probudila sam se, nisam znala gdje se nalazim. Nalazila sam se u nekoj prostoriji. Izgledala je zaista predivno. Pogledala sam se okolo i shvatila da sam idalje zavezana. Čula sam neke glasove. Kao da neko muči nekog. Srećom usta su mi bila slobodna pa sam se derala na sav glas. Onaj lik je došao.
"Ko nam se to probudio?" - rekao je.
"Šta hoćeš od mene?!"
"Rekao sam ti!"
"E pa to nećeš dobiti!"
"E pa ni ti nećeš dobiti izlaz! Bar budi polušna, ako ništa, da ne bi dobila pištolj"
Odvezao me. Tražila sam izlaz, ali bilo je jako čudno to što je on samo gledao i nereagovao. Otvorila sam vrata širom, pogledala ga ali opet nije reagovao. Onda sam pogledala vani, i shvatila da se nalazimo negdje potpuno drugo.
"Gdje si me odveo?" - pitala sam cmizdravim glasom.
"Misliš gdje sam vas odveo?" - rekao je.
"Ko je ta sirotinja sada?"
"Pričekaj" - otišao je nekuda.
Nakon nekog vremena se vratio.
"Jennie!" - povikala sam.
Nije mogla ni da progovori. Stavio joj je povez preko usta i zavezao ruke. Grubo je odgurnuo na stolicu.
"Vidim poželjele ste se haha" - povikao je onaj debil.
Prišao mi je i grubo me je uhvatio za kosu.
"P-pusti me!" - zapomagala sam. Stavio mi je ponovo povez.
On je prešutio. Doveo me je do wc-a, tamo me dočekala kupka. Nažalost. Htjeo me je skidati. Opirala sam se, udarala sam ga, sve što sam mogla uraditi, bez imalo energije, ali, nije mi uspjelo.
"Prekini!" - rekao je a ja ga nisam poslušala. Iz džepa je izvadio nož.
"Hoćeš sada prestati?" - ja sam se idalje opirala i udarala. Krenuo je nožem ka meni, morala sam prestati.
"Eh tako je, opusti se" provocirao me.
Ušla sam u kupku. On je zapalio svijeće i nasuo nam po čašu vina. Skinuo se i ušao u kadu sa mnom. Izgledao je tako dobro, tako dobre građe oči, usne.. moram da se kontrolišem... Agh, mrzim ga. Ali opet me na neki način privlači. Morat ću se igrat malon sa njim. Pila sam čašu za čašom, on me samo gledao i smješkao se.
"Ništa od ovoga se ne bi desilo da si me poslušala!"
"Šta se desilo?" - pitala sam i ustala se.
"Hejhej, polako.." - ustao se i pribio me uz zid. Približio mi se tijelo uz tijelo.
"Onda ovako" rekla sam.
"Pusti Jennie, mog brata i ostale na miru, mene možeš da imaš"
Oblizao je usne i nervozno grickao. To! Uspijeva mi.
Izvinjavam se zbog cringe dijelova nisam znala kako da objasnim neke rečenice❣
YOU ARE READING
Bangtan Love Story
FanfictionBila sam najsretnija osoba na svijetu, imala sam porodicu, prijatelje, sve što poželim, a onda sam upoznala njega i moj se život pretvorio u pakao.. Dvije riječi: "Moja si" i topli pogled koji osvaja srce.