''Hadi Be'' Bölüm 4

22 2 0
                                    

Parti günü sabahı aşağı inip kahvaltı ettim . ardından tabi parti akşamüstü olduğu için biraz otel odasında oturdum banyo yaptım ve Eylül le beraber kuaför e gitmek için yola çıktık zaten ben fazla birşey istemiyorum sadece uçlara biraz ddalga verilecek . Eylül de önlerde küçük tutamlar bırakarak salaş bir topuz istedi.(şimdi hepinize abartılı olduğunu düşündünüz ama evde yaptığım salaş bir topuz) saçlarımız oldu biz biraz yemek yedik ve bu kafede oturup biraz sohbet ettik. Sonra otele döndük ve giyindik.parti için bizi uzay ve Cenk alacaktı bizde biraz makyaj yaptık .sade ama güzel dini. Partiye 1 saat vardı uzaylar kapımızı çaldıklarında  son dokunuş ları yaptık ve dışarı çıktı k heyecanlıyım.

ardında zate araba felan anlamamıştım iki araba gidiyorduk bindik arabaya ve yola basladık sadece bir eve gideceğimizi sanıyordum ama başka bir yerde durduk.ormanlık bir yerde durduk.uzayın böyle biri olmadığını biliyorum.biraz yürüdük ve gördüğüm şey karşısında gözlerim kamaştı çünkü kocaman bir ağaç ev vardı.
"Hadi be"

Çok büyüktü ve ışıklar çıkıyordu bu topuklular ayağımı mahfetmişti acı çekiyorum resmen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok büyüktü ve ışıklar çıkıyordu bu topuklular ayağımı mahfetmişti acı çekiyorum resmen .ben böyle müzikli yerleri pek sevmiyor um zaten biraz durup gideriz diye düşünüyorum .girdik ve baya göz kamaştırıyor du zaten . İçecek almak üzere yanlarında n ayrıldım vişne suyu alıp geri geldim buarada cenk ve Eylül baya iyi anlaşıyorlar .dans felan ettik .biz sıkıldığımız için dışarı yürümeye çıktık . Bişey konuşmadık sadece yürüdük.ve Eylül lere deyip hotel e geri döndük .üstüme pembe pandalı pijamalarımı giyip yattım .rüyamda çok değişikti .

Umarım beğenirsiniz . biliyorum kısa olsun.
Öpüyorum Hoşçakalın.

Yaz TatilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin