Ben kendi rüyalarımı kontrol edebiliyorum.istrdiğim zaman istediğim yerde olabilirim istediğim her şey olabilir ( yazarınız da kontrol edebiliyor gençler devam edelim😘😘)korkunç rüyalarda bir yerden atlayarak kollardan kan çıkartarak uyanma gibi stratejilerim var. Bu gece rüyam çok değişik ti çoğu zaman rüya görürüm gördüklerim klasiktir ama ( bu arada rüyalarını kontrol edebilenler yorumlara😉)bu rüya: oteldeydim yine kontrol başladı gezmeye başladım uzayların odasına doğru yürümeye başladım.girdiğimde kimse yoktu diğer odalarda kimse yoktu en çok korktuğum şey olan yanlızlık devreye girdi hemen yüksek bir yere çıkmam lazımdı hemen otelin tepesine çıktım sonra arkamda bir ses duydum arkamı döndüm uzay arkamdaydı atlama diyordu ama rüyaydı atlamam lazımdı uyanmam için sonra gittik yanına tam elini tutacaktım ki kayboldu .ağlayarak tepeden atladım.ve uyandım etkilenmiştim normalde de ağlıyordum Eylül yanıma geldi kontrol yeteneğim olduğunu biliyordu . Anlattım çok şaşırdı geceyi yattım uyudum valla kalktım ve hemen açık büfeye gittim ayı gibi yedikten sonra yada dana odaya çıktım Eylül ü uyandırdım bu kız aslan gibi kükrüyor ya böyle bir horlama yok otel ayağa kalktı neyse onun bana yaptığı gibi açtım müzik ve ritmik bir şekilde üstünde zıplama rutini olarak birinci adımı başlattım .
20 Dakka sonra
Yuh daha uyanması bunu bana yaptırmayacaktın çöktüm ve AA Cenk senmi geldin dedim tabi bunu duyan Eylül zıplayarak ayağa kalktı .gülmekten karnım ağrıyor be müslüman neyse üstünü giyindi bizim dana sonra kahvaltı etmeye indi bizim dana.ben odada telefonla ilgilendim .geldi mayo felan giydik havuza indik.ben hemen odaya geri döndüm çünkü başım dönüyor du . Yattım biraz uyumuşum ama nasıl uyku sanarsın kış uykusundayımm .sonra bilin bakalım kim beni kaldırdı EYLÜL evet maalesef geceydi şimdi yedim boku eylül tuttu beni gel kanka film izleyelim aktivite yapalım sıçayım aktivitene off açtık film izliyoz. bide mısır olmadan güzel olmadıbizde mükemmel bir çözüm bulduk.olay şu kankiler .şimdi biz otelin sinamasına gidip mısır alıp kaçmak yakalanma olasılığı var hemde BAYA neyse gidiyoz biz bide PİJAMALARLA .gittik aldık mısırı verdik parayı kaçtık . adam dana gibi bağırıyo biz gülüyoz tam odaya gircez uzay odadan çıktı ben pijamalarla kendimi odaya attım
(medya:Melisanın pijaması)
uzay daldı odaya ve uzayın pijamasına baktım ayılı o bana gülüyo ben ona gülüyom DEĞİŞİK off valla bitek ben değilmişim çok mutluyum . allahım bi insan bu kadar mı tatlı olur bi pkan yaptık cenki korkutcaz ben gittim cenk lavabodaymış soktuk uzayla eylülü yorgan içine cenkin gözler kapalı tabi yattı yatağa bi kabarıklık var sarıldı eylüle biraz durdu sonra töbe bismillah diye diye odadan çıktı bizim yanımızdan geçti sonra yavaş yavaş geri döndü biz katıldık uzayla gülmekten bi baktım yerde uzay yanımda bi an sessizlik oldu cenkle eylul bi OOOOOO çektiler biz ayrıldık hemen sonra biz onların haline OOOOOOO çektik aynı yatakta yan yana oturmuşlar ama ayrılmadılar aksine sarıldılar ve öyle kaldılar işte gerçek AŞK onlar çok yakışıyorlar.
EVET BU BÖLÜM BU KADAR İSTEKLERİ AŞAĞI
ÖPTÜM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Tatilim
Novela JuvenilO yıl çok yorulduğumu şimdi daha iyi anlıyorum,ama şimdi eğlenme sıra bende .Tatil yolculuğum işte şimdi başlıyor...