IAN
Priznam. Minejina iskrenost me je popolnoma presenetila in celo razburkala je moje misli. Pravzaprav se mi je zdelo, da bo kaj takšnega prišlo ven, saj njeni pogledi niso bili ravno nedolžni. Opazil sem bliske v njenih očeh, ko sem poljubil Nikki. Vendar ... Po drugi strani je po lepoti prekašala Nikki. Bila je sirena, ki je znala zapeljati mornarja v svoje mreže.
Nikki je bila že doma.
"Kaj je za večerjo?" sem jo vprašal.
Bila je na kavču.
"Nič," je pihnila.
Ok. Še ena ljubosumna ženska. S čim sem si to zaslužil? Če bom preživel tepež zame, potem bom zmagal.
"Kaj je narobe, Nikki?" sem jo vprašal.
"Minea. Minea je narobe!" je v naslednjem trenutku zakričala. "Videla sem, kako si jo gledal, Ian! Dovolj mi je tvojega ..."
Znorel bom. Resno.
"Nikki, dovolj!" sem dvignil glas. Bilo mi je jasno, da se bo to moralo končati. Njeni ljubosumni izpadi so bili zame muka. Nisem bil kriv, če so me ženske obletavale. Je že res, da bi Mineo spravil v posteljo, vendar ... Je bila moja odločitev popolnoma jasna.
"Ne! Ne boš se več videl z njo!" mi je ukazala.
Da ne? Dvomim.
"Pomiri se, jaz grem spati v hotel," je bilo vse, kar sem rekel. Bilo mi je popolnoma vseeno, če mi bo zamerila. Njenih izpadov nisem bil več sposoben prenašati. Vse je imelo svoje meje. Nenazadnje sem se počutil, kot spolni objekt.
"IAAAN!"
Njen krik je odmeval, ko sem se usedel v avtomobil. Bilo mi je vseeno, če bo držala nos. Nenadoma sem razumel, da potrebujem ob sebi žensko, ki me ne bo omejevala. Minea je imela prav. Nikki je kratila mojo svobodo in šele v tistem trenutku sem se zavedel, da je vse res. Bil sem odločen, da prespim v hotelu.
Pri njej.
Odločil sem se za še eno potezo. Zaigral bom na njeno karto in poskusil dobiti tisto, kar si želim. Vendar, če mi ne bo dala tistega, potem ... Bom ostal z Nikki. Upal sem le, da bo Minea sprejela mojo ponudbo.
MINEA
Bila sem razočarana. Ležala sem na postelji in si zamišljala, kako se poljubljam z Ianom. Otročje, vem. Kljub temu pa si nisem mogla izbiti njegovih modrih oči iz svoje glave. Njegova nespodobna ponudba je bila mamljiva, vendar ... Hotela sem njega. Ne samo skokov v posteljo z njim. Bilo mi je jasno, da vloga ljubice ni zame.
Bil je zvezdnik. To bi zame pomenilo, da bi svoje delo omejila na minimum. Imela bi vse, kar bi si želela. Če bi le pustil Nikki.
Nenadoma je nekdo potrkal na vrata sobe. Presenečeno sem se dvignila in pograbila haljo, ki sem jo imela na postelji, saj sem bila v spodnjem perilu. Zavezala sem si jo okoli pasu, nato pa odšla do vrat in jih previdno odprla.
Pogoltnila sem slino. Bil je Ian.
"Kaj pa ti tukaj?" sem vprašala.
"Če me spustiš noter, ti bom pojasnil," je odvrnil.
Zavzdihnila sem in ga spustila naprej. Pri tem pa sem bila trdno odločena, da ne bom popustila, če bo karkoli poskušal. Ne. Bila sem odločena, da bo po moje. Če mu kaj ni ustrezalo, potem ... Se bo moral sprijazniti, da nisem lahka meta.
"Torej?" sem ga pogledala, ko sem zaprla vrata.
Obrnil se je k meni in se zastrmel vame. Njegove modre oči so bile odločne, trde. Bilo mi je jasno, da je sem prišel z razlogom.
YOU ARE READING
Deal with the devil
FanfictionNejeverno sem strmela v dve črtici, ki sta brezobzirno strmeli vame. Bilo mi je jasno, kaj pomenita. Bila sem noseča. Odložila sem test na umivalnik in se zastrmela v ogledalo. Bila sem utrujena, vendar ... Hkrati sem bila srečna. Imela sem dobe...