Snemanje je potekalo na prostem. Nikki je bila prisotna. Še vedno. Čeprav mi je šla na živce, sem se do nje obnašala skrajno vljudno. Opazila pa sem, da se je Ian ukvarjal predvsem z menoj. Njegovi pogledi so mi povedali dovolj. Komaj čaka, da se Nikki pobere. Že na začetku snemanja mi je omenil, da bo Nikki odšla po tistem, ko bom šla na letalo.

Vse je bilo dogovorjeno. Ob koncu snemanja sem se poslovila od Iana in njegove ... Ne bom uporabila imena, ki sem jo uporabljala zanjo. On mi je v roko potisnil kuverto in točno sem vedela, da je noter denar. Zahvalila sem se za sodelovanje in komaj čakala, da pride za menoj. Odločila sem se, da ga bom pričakala doma.

Ko sem prišla na letališče, se je že večerilo. V dolgi obleki modre barve, sem sedla v čakalnico in razprla kuverto z denarjem. Bilo je precej gotovine, zraven pa prepognjen list. Nemudoma sem postala radovedna.

Potegnila sem papir ven in ga razprla.

Preostali honorar dobiš preko agencije.

Pridem ob štirih zjutraj. Poklical te bom, tvojo številko sem dobil od tvojega šefa, tako da ne ga ubiti.

Ian

Ob kratkem besedilu je bila pripisana njegova telefonska številka. Nasmehnila sem se sama pri sebi. No, to bo še dolga noč. Bila sem odločena, da ga počakam. Nenazadnje mi je bilo popolnoma jasno, da se bo med nama še marsikaj zgodilo. Vražji nasmešek se mi je sprehodil preko ustnic in dobro sem vedela, da bo moj. Obljubil mi je.

Ko sem prišla v Los Angeles, sem si najprej privoščila kopel, nato pa se spravila spati za nekaj ur. Le kaj pa naj počnem do štirih?

Zbudila me je budilka, ki sem si jo navila. V hipu sem bila pokonci. Skočila sem do kopalnice in si namerno oblekla kratko obleko, ki je precej razkrivala. Stopila sem v čevlje z visoko peto, nato pa sem sedla za mizico, kjer sem imela ličila.

Bila sem utrujena. Vendar mi je bilo popolnoma vseeno. Odločena sem bila, da ga bom pričakala v vsem svojem sijaju. Nenazadnje sem komaj čakala, da se mu bom predala. Ja. Komaj sem čakala na njegove dotike, poljube ... In vedela sem, da to ne bo običajen seks. To bo zame nekaj posebnega. Pustimo ob strani dejstvo, da imava dogovor.

Ravno sem hotela oditi v kuhinjo, ko mi je zazvonil telefon. Počasi sem ga vzela v roke in premerila telefonsko številko.

Prepoznala sem jo. Bil je on. Ian.

"Ja?" sem se javila.

"Spiš?" sem slišala utrujen glas.

"Ne. Čakala sem, da me pokličeš," sem iskreno odgovorila.

"Dobro. Vozim se proti tebi," je dejal.

Poslovila sem se od njega. Zdaj mi je preostalo samo to, da ga čakam. Vrgla sem se na posteljo in si zamišljala, kako se njegove roke sprehajajo po mojemu telesu. Samo sebe nisem več prepoznala. Bila sem obsedena z njim. Dobesedno.

Minilo je približno petnajst minut, ko je pozvonilo pri vhodnih vratih. Pognala sem se na noge in v nekaj sekundah sem bila pri vratih. Čudila sem se svoji hitrosti. Kljub temu pa mi je bilo jasno, da komaj čakam, da se znajdem v postelji z njim.

"Ian," sem odprla vrata.

V rokah je držal potovalko. Odprla sem vrata, da je stopil naprej. Za njim sem zaklenila, on pa je odložil potovalko. Izgledal je utrujeno. No, ja ... Jaz sem vsaj nekaj odspala. On pa verjetno ni. Razumela sem ga.

"Let je zamujal," je dejal, ko se je obrnil k meni.

"Sem opazila," sem pripomnila.

Namrščil se je.

Deal with the devilWhere stories live. Discover now