Strmela je v naju. Midva vanjo. Nisem vedela, da bo prišla. Mislila sem, da bo ostala doma po Ianovem ukazu. Verjetno pa je bila dovolj trmasta in ni hotela popustiti. Tudi prav. Pred celim svetom se bo osmešila. Vsi se ji bodo smejali. Zaradi mene, ki sem lahkotno prijela Iana za roko in pritegnila njegovo pozornost k sebi.
"Sranje," je zamrmral in me prijel okoli ramen. "Najboljše je, da se umakneva. Že tako bo iz tega nastal škandal."
Pokimala sem. S pogledom sem zajela Nikki. Šokirano je strmela v naju, preko lic so se ji spolzele solze. Bilo mi je vseeno zanjo. Imela sem Iana, kar je bilo najbolj pomembno. Konec koncev sem se borila zanj. Predolgo. Uspelo mi ga je pridobiti in za nič na svetu se mu ne bom odrekla. Nikki je bila namreč ovira, ki sem jo premagala. Uspešno.
Slišala sem, kako so okoli naju pričeli mrmrati. Slišala sem žaljivke na račun sebe, vendar mi je bilo vseeno. Le tesneje sem se oklenila njegove roke.
"Greva," je šepnil.
V zadnjem trenutku sem opazila, kako se je Nikki obrnila in stekla proč. Jutri bo tole na vseh naslovnicah. Pa kaj. Bilo je važno le, da sem se je rešila. Prej ali slej bi izvedela za naju. In izvedela je pred celim svetom.
Šla sva v dvorano. Skrivaj sem pogledala Iana. Obraz je imel resen. Pravzaprav se mi je zdelo, da je jezen.
"Je kaj narobe?" sem vprašala.
"Ne bi smelo biti tako," je odgovoril na moje vprašanje. "Ne bi smela priti. Naredil sem napako, ker nisem šel do nje in ji povedal takoj. Tako pa bodo tebe obtožili za mojo prevaro. Moral bi ji povedati razlog, zakaj ne bi smela priti."
"Ne sekiraj se," sem tiho odvrnila. "Sama je kriva, če je prišla. Nobeden je ni silil, da se udeleži premiere."
Ian me je pogledal.
"Ne pokvariva si večera," je dejal. V naslednjem trenutku me je privil k sebi in mi pritisnil poljub na čelo. Vznemirjeno sem se privila v njegov objem in upala, da med nama tako tudi ostane. Za nič na svetu si ne bi želela, da bi se končalo drugače.
Ko sva se odpravljala proti stanovanju, je zavil v drugo smer. Presenečeno sem ga pogledala, saj sem pričakovala, da greva k meni.
"Kam pa greva?" sem vprašala.
Ian me je hitro premeril.
"Domov grem," je tiho odgovoril. Moje srce je divje razbijalo. Ni mi smel tega storiti. To je bil najin večer.
"Ian ..."
"Minea, hočem, da se izseli iz moje hiše. Ne bom živel v stanovanju," me je prekinil. "Najboljše je, da rešim slednje še danes. Saj si hotela to, kajne? Dobila boš vse, kar si si cel čas želela. Če bom odlagal, bo samo še hujše."
Imel je prav. Ni mi dišalo, da bo govoril z Nikki. To bi lahko storil preko telefona. Nisem pa rekla popolnoma ničesar, saj bi v nasprotnem primeru lahko pokopala samo sebe. Tega pa nisem smela tvegati. Nikakor.
Ko je prišel pred hišo, je parkiral. Občudujoče sem strmela v stavbo, saj pri njemu doma še nisem nikoli bila. Za trenutek je obsedel in strmel v razsvetljena okna. Zdelo se mi je, da zbira pogum. Saj bi ga tudi jaz potrebovala, če bi se morala soočiti s prevarano furijo. Upala pa sem le, da ga bo pustila oditi iz svojega življenja.
"Ian ..."
"Greš z mano?" me je prekinil.
Presenečeno sem ga pogledala. Tega nisem pričakovala. Pričakovala sem, da me bo pustil v avtomobilu. Vendar za nič na svetu ne bi zamudila prizora, kjer Nikki leti ven iz hiše. Bila sem odločena, da tega pa res ne smem zamuditi.
YOU ARE READING
Deal with the devil
FanfictionNejeverno sem strmela v dve črtici, ki sta brezobzirno strmeli vame. Bilo mi je jasno, kaj pomenita. Bila sem noseča. Odložila sem test na umivalnik in se zastrmela v ogledalo. Bila sem utrujena, vendar ... Hkrati sem bila srečna. Imela sem dobe...