- Babám, ébresztő! - keltegetett Seba édesen.
- Mrghmhrgm.. - motyogtam artikulálatlanul.
- Kicsim, ideje felkelni!
- Feeeeent vagyok! - nyújtottam el a fent szót ásítás közben.
- Helyes, ugyanis csináltam neked reggelit! A kedvencedet!
- Csak még 5 percet! - azzal magamra rántottam a takarót és elbújtam alatta. Seba egy ideig nem szólalt meg de utána hallottam ahogy zörög valamivel - gondolom lerakta a tálcát - aztán besüppedt mellettem az ágy és felemelkedett a takaró. Már épp szóltam volna, hogy még aludni szeretnék de megéreztem az ajkát az ajkamon. Először csak lassan csókolt majd egyre követelőzőbben. El is felejtettem, hogy mit akartam mondani. A hátamra fordított majd a kezeim önálló életre kelvén indultak fel kidolgozott karján, végig a nyakán egészen a hajáig melybe beletúrván egy elégedett sóhaj szökött ki ajkaim közül. Nyelvével végigsimított felső ajkamon bejutást kérve melyet meg is adtam neki. Nyelvünk őrült táncot járt, a kezeim pedig még mindig dús barna hajában kalandoztak melynek tincsei meghúzásával adtam tudtára mennyire nincs ellenemre amit csinál. Ezzel az apró gesztussal egy mély férfias morgást csaltam ki belőle. Levegőhiány miatt muszáj volt megszakítanunk a csókot de alig pár másodperc múlva ajkai rátaláltak a nyakamra. Kóstolgatta, ízlelgette, gyengéden meg is harapta. A kulcscsontomhoz érve megállt és elkezdte szívogatni. Ennek tuti nyoma marad de jelen pillanatban ez cseppet sem érdekel hiszen ő még ezt is jól csinálja. Sőt, nincs olyan dolog amit Sebastian Stan ne csinálna jól. Szépen lassan visszatért a nyakamra majd a számra, melyre még egy utolsó forró csókot nyomott majd elhúzódott.
- Na, sikerült kellően felébresztenem? - kérdezte azzal a szemtelenül édes mosolyával amit annyira imádok.
- Mmmh. - képtelen voltam megszólalni hiszen ezután a kis akciója után aligha maradt épp agysejtem.
- Ugye tudod, hogy ezekkel a hangokkal az őrületbe kergetsz?! - húzta végig orrát a nyakam mentén.
- Igen, fel. - össz-vissz ennyit tudtam kinyögni.
- Jól van, tessék itt a reggelid. Egyél mielőtt teljesen kihűl, én addig felhívom Christ.
Ohh anyám.. Ha az nem lett volna elég amit az előbb csinált akkor tessék, Sebastian Stan félmeztelenül flangál a házamban. Boom pregnant.To be continued...
ESTÁS LEYENDO
❤️Marvel Storys❤️ ( Szünetel )
Fanfic"Imádom a hajad mondtam már? - kérdeztem hátrafordulva. - Egy párszor. És előszeretettel imádsz beletúrni, főleg amikor.. - Khm, elég. - tettem a szájára a kezem - inkább nézzük tovább a filmet." "Hmm, lehetséges. Talán szeretnéd megtapasztalni? - h...