~Robert Downey Jr. III~

1.8K 125 37
                                    

Sziasztok Csajszik, meghoztam a kövi részt és leszögezném, hogy SEMMI bajom sincsen RDJ-vel ( mielőtt valaki félreértené ) csak ez a történet így pattant ki a fejemből. Imádom a színészt! ❤
Jó olvasást mindenkinek! ❤

Miután lezajlott ez a kissé kínos, ám bár roppant szórakoztató incidens, és a Comic Con is véget ért, két biztonsági őr lépett mellénk akik, mint kiderült azért jöttek, hogy hátrakísérjenek minket a backstage-be. Egy kis séta után megérkeztünk egy fekete ajtóhoz melyre Hemsi, Stan, Holland és persze Downey neve volt felfirkantva. 
- Menjetek csak be, már várnak titeket! - mondta az egyik biztonsági őr akinek ha jól láttam Robert volt a neve. Ez a név szerintem üldöz engem. 
- Úristen el se hiszem, hogy szemtől szemben találkozunk velük! Szerinted ha rájuk vetem magam akkor hülyének néznek?!
- Hááát, nem kizárt! - mondtam szórakozottan.
Bekopogtunk majd egy "gyere be" után egymásra néztünk és egy nagy levegőt véve beléptünk a szobába. Az a látvány ami ott fogadott egyszerűen, woow. Szépen berendezett szoba volt, benne bőr kanapékkal, egy nagy üvegasztallal, hűtővel, stb. Sebastian az asztalnál ült és éppen valami édességet majszolgatott, ha jól láttam akkor csokis gofrit. Chris a hűtőben, valamit nagyon kereshetett mert a fél teste szó szerint bent volt a hűtőben. Tom pedig a kanapén ült és a telefonját nyomogatta. 
- Sziasztok! - köszöntünk egyszerre Lisával.
- Sziasztok, gyertek csak beljebb! - invitált beljebb minket Chris - Egy pillanat és a tiétek vagyok csak beragadt ez a szar..
- Hmm, Chris Hemsworth pillanatokon belül a miénk lesz. Csak nekem támadtak piszkos gondolataim vagy... - fordultam barátnőm felé aki ugyanabban a pillanatban fordult felém.
- Nem! - vágtuk rá egyszerre majd felnevettünk de nem csak mi, hanem a három fiú is.
- Bírom a csajt! - kacsintott rám Chris mire csak megvontam a vállamat.
- Gyertek üljetek le, Robert is nemsokára érkezik! - intézte felém e mondat második felét a szemöldökét húzogatva Chris.
- Hát ez szupeeeer! - vágta rá azonnal Lisa majd minden szem rám szegeződött.
- Szupeeer - mondtam lelkesedve - Ja de várjatok. Gondolom nem Robert De Niroról van szó?! Upsz, akkor mégsem. - húztam el a számat.
- Na jó én már most imádom ezt a csajt pedig még csak a nevét tudom! - termett mellettem Chris átkarolva a vállamat. Te atyaisten, Chris Hemsworth bír engem.. Chris Hemsworth átkarolta a vállamat.. Chris Hemsworth HOZZÁMÉRT... Kérek szépen egy lélegeztetőgépet légyszi.. köszi..
- Na de tényleg ennyire nem bírod? - kérdezte kiváncsian Tom.
- Tényleg nem!
- Miért?
- Egyszerű. Nem bírom az olyan embereket akik állandóan a figyelem középpontjában akarnak lenni, akik sztároltatják magukat, stb. Egyszerűen, túl sok!
- Most mondhatnánk neked azt, hogy ő ezeken túl jófej és, hogy valamilyen szinten más mint amit látsz belőle de figyelj. Először ismerd meg és ha tényleg nem szimpi akkor megetetheted vele azt a rózsát. - kacsintott rám Sebastian.
- Honnan tudod, hogy megakarom vele etetni? - kérdeztem résnyire szűkűlt szemekkel őt méregetve mire mindenki felnevetett.
- Ugyan kislány, rád volt írva miután az arcodba repült!
- Hupsz! - húztam be a nyakam.
- Amíg Robert nem érkezik meg addig mesélhetnétek magatokról! - dobta fel az ötletet Chris.
- Jó ötlet, kezd te Lisa! - adtam át a szót barátnőmnek.
- Először is sziasztok még egyszer! El sem hiszem, hogy itt állok és beszélgetek veletek szemtől-szemben. Woow. Szóval, a nevem Elisabeth White, itt lakom New York-ban Becca-val egy közös kis lakásban amit együtt vettünk meg és rendeztünk is be. 26 éves vagyok, és anyukám szépségápolási cégénél dolgozom, mint vezetőhelyettes. Nos, röviden ennyi. Te jössz Becca!
- Huuh hát.. A nevem Rebecca Evan, mint azt már tudjátok. Lisaval lakom itt New York-ban, van egy kávézóm is nem messze. Szintén 26 éves vagyok és hát, ennyi.
- Woow, Lisa az a szépségápolási cég véletlenül nem a Beauty and the Beauty? - kérdezte Chris.
- De, igen. Miért?
- Ha nem gond akkor egyszer beszabadítanám hozzátok Elsat. Nagy rajongója a termékeiteknek.
- Woow, ez remek. Persze, gyertek nyugodtan!
- Na és téged pedig Becca, tuti meglátogatunk a kávézódban. Élek-halok a kávéért. - mondta Seba.
- Szupeer, várunk titeket szeretettel. Jah és sütik is vannak ám, mint pl a csokis gofri. - kacsintottam rá.
A gofri hallatán egyből felcsillant a szeme mire mind felnevettünk, azonban egy ajtó nyitódásra mind odakaptuk a fejünket és hát.. Jaaj.

❤️Marvel Storys❤️ ( Szünetel )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz