~Chris Evans II.~

1.7K 113 4
                                    

Itt is van az utcsó meglepit! Jó olvasást Csajszik! ❤

- Mit szeretnél enni? - kérdeztem miközben a hűtő tartalmát vizslattam ami meglehetősen elég hiányos volt.
- Nos.. - szólalt meg mellettem mire kicsit megugrottam -  a hűtőt elnézve szerintem jobb ha rendelünk egy pizzát.
- Szerintem is, elfelejtettem bevásárolni pedig anya többször is figyelmeztetett. Mindegy, rendelsz te vagy rendeljek én?
- Rendelj csak. - mondta vigyorogva.
Hmm, fura..
Felkaptam a telefonom a pultról majd tárcsáztam is a pizzázó számát. Amint felvette a diszpécser a kagylót megéreztem Chris száját a nyakamon. Mondanom sem kell a hangom azonnal elment.
*-Halló?! Van valaki a vonalban?* - kérdezte a férfi.
- Khm.. Igen elnézést.. Szeretnék rendelni egy.. - és Chris elkezdte cirógatni a hátamat, a keze egyre lejjebb vándorolt.. jézusom..
*-Igen?*
- Egy nagy húsimádó pizzát.. Rózsa utca 22.. - mielőtt lecsaphattam volna a kagylót még belesikkantottam egyet mert Chris belemarkolt a fenekembe.
- Te nem vagy normális!! - ripakodtam rá felé fordulva - Most tuti azt hiszik, hogy mi éppen..
- Mi éppen? - kérdezte pajkosan.
- Hogy mi éppen, tudod..
- Nem tudom mire akarsz kilyukadni! - tettette a hülyét.
- Nagyon is jól tudod. Tuti szétkürtölik a pizzázóban.. Én tuti nem fogom így átvenni, ez mekkora égés már?! Jézusom... - fogtam a fejem elszörnyedve.
- Nyugi majd én átveszem. - mondta végigsimítva az arcomon.
 - Szóóóval amíg nem jön a futár addig csinálhatnánk valamit.
- Mire gondolsz? - kérdeztem.
- Mondjuk erre.. - vont közelebb magához majd száját a számra nyomva kínzó lassúsággal becézgetni kezdte ajkaimat. Végig simított a karomon, az oldalamon, a derekamon és végül belemarkolt a fenekembe.
- Hmm, imádom a feneked! - mondta szenvedéllyel teli, a szokásosnál is mélyebb hangon. Imádtam ezt a hangját, egyszerűen vaah. Őrület..
- Csakugyan? - kérdeztem számat elszakítva az övétől.
- De még mennyire! - ültetett fel a konyhapultra és folytatta amit elkezdett. Vajon meddig fog még kínozni?

To be continued...

Bocsi Csajszik de a kép most elmarad ugyanis egy-két változás lesz az oldalon. Kezdve a borítóval majd pedig a részekkel. Mint ahogy eddig is volt az új részt csak akkor fogom kitenni amikor az előző eléri az 50 max 70 megtekintést. ( Viszont nem fogom azonnal kirakni ha elérte az adott megtekintést hiszen ugyebár nem mindig van sem időm sem ihletem írni. ) Addig nem. Nem akarom részekkel bombázni az oldalt még ha ennek örülnétek is. 😂❤ Mint ahogy már említettem a részek utáni kép elmaradt és el is fog. Mostantól nem a megszokott sorrendben hanem véletlen/meglepetésszerűen jönnek a részek. Ennyi lett volna, egyelőre. ❤

❤️Marvel Storys❤️ ( Szünetel )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz