To nie jest kolejny rozdział. Tutaj dowiecie się kto jest kim i jak wygląda. Będzie to też pomocne dla mnie przy pisaniu kolejnych części. :)
*Wieku postaci dokładnie nie podam, ponieważ cała historia będzie się dziać na przestrzeni kilku lat.
Emily Collins (Lily Collins)- ur. 17.02. Kocha psy, studiuje pedagogikę i muzykę. Była dziewczyna Max'a Green'a. Utalentowana, wrażliwa, pomocna, delikatna. Później dziewczyna Christiana Robertsa.
Max Green (Zac Efron)- ur. 24.06. Sportowiec, marzy o karierze piłkarza. Pewny siebie, zabawny, przystojny. Były chłopak Emily Collins. Później narzeczony Victorii Huntington.
Alex Collins (Steele Stebbins)- ur. 19.05. Młodszy brat Emily Collins. Przyjazny, rodzinny,pełny energii.
Britney Green (Lily James)- ur. 6.11. Siostra Max'a Green'a, przyjaciółka Emily Collins, narzeczona Harrego Leviathana. Aktorka, kocha kawę i ciasto marchewkowe. Wrażliwa, pomocna, lojalna.
Harry Leviathan (Sam Claflin)- ur. 30.07. Narzeczony Britney Green, przyjaciel Max'a Green'a. Przystojny, sportowiec, wysoki, troskliwy, przyjazny.
Luck Maslow (Alex Pettyfer)- ur. 10.04. Były chłopak Emily Collins z Liceum, rok starszy od Emily, współwłaściciel firmy ojca.
Victoria Huntington (Rosie Huntington-Whitley)- ur. 19.09. Rok starsza od Emily, projektantka wnętrz, poważna, pewna siebie, perfekcjonistka. Narzeczona Max'a Green'a.
Christian Roberts (Scott Eastwood)- ur. 01.12. W wieku Max'a. Weterynarz, lojalny, troskliwy, zabawny, pomocny.
Eric (Hugh Grant)- Tata Emily i Alex'a. Rodzinny, opiekuńczy, lojalny.
Grace (Julia Roberts)- Mama Emily i Alex'a. Kochana, opiekuńcza i troskliwa.
*******************************************************
Mam nadzieję, że podobają wam się postaci. Zaraz zabieram się za pisanie nowej części opowiadania!
CZYTASZ
To tylko Miłość [ZAWIESZONE]
Ngẫu nhiênKontynuacja książki ,,To tylko przyjaźń". Emili jest poukładaną osobą, po stracie ukochanej osoby postanawia zerwać z przeszłością i żyć na nowo. Co jednak jeśli życie zaplanowało dla niej inne zakończenie? Czy dawna miłość sprawi, że życie stanie...