Amy.
We hebben harde tegen wind. Ik val telkens bijna van Zayns bagagedrager. Nou ja, mijn bagagedrager, want het is en blijft mijn fiets. "Ja mag me wel vasthouden hoor," zegt hij. Hoe weet hij dat ik er telkens bijna vanaf val? "Eh oké," zeg ik twijfelend. "Je hoeft niet verlegen te zijn hoor," zegt hij lachend. Ik voel dat ik rood word. Gelukkig kan hij mijn gezicht niet zien. Eigenlijk durf ik het niet zo goed, maar toch doe ik het. Op een of andere manier voelt het fijn.
Ik leun met mijn hoofd tegen zijn rug aan. "Ben je moe?" Vraagt hij. "Ja," zeg ik zacht. Ik voel me veilig.Als we bij Zayns huis zijn aangekomen, geef ik hem een knuffel. Gelukkig knuffelt hij terug. "Bedankt Zayn," zeg ik. "No problem," zegt hij en hij trekt zich uit onze knuffel. Hij steekt de sleutel in het sleutelgat van de voordeur en doet hem open. Jezus, wat een mooi huis.
"Zullen we een film kijken?" Vraagt hij. "Ja is goed," zeg ik en ik plof op de bank. "Welke film?" "Eh, doe maar wat." Hij knikt en hij loopt naar de tv om hem aan te doen en hij pakt de afstandsbediening. Dan komt hij naast me zitten en start Netflix op. Hij zet een film aan. Ik leun tegen Zayns schouder aan. Dan val ik in slaap.Milou.
Ik kom mijn huis binnen. Ik gooi mijn tas in de hal en ga naar boven. Ik kijk nog even op mijn telefoon. Amy heeft me geprobeerd te bellen. Laat ik maar terug bellen. Ze neemt niet op. Zou er iets zijn? Vast niet. Ik doe mijn telefoon uit en ga op mijn bed liggen. Ik denk aan Louis. Ik wil hem uit mijn hoofd krijgen, maar het lukt niet. Laat ik maar gaan douchen. Ik loop naar de badkamer en leg alles klaar. Ik trek mijn kleren uit en doe de douche aan.
Wanneer ik klaar ben droog ik me af en doe mijn kleren weer aan. Ik loop naar beneden en dan gaat de bel. "Ik doe wel open!" roept mijn moeder naar mij. Ik loop naar de spiegel en borstel mijn haren. "Milou, er is iemand voor je," "Zeg even dat ik eraan kom," zeg ik.
Als ik klaar ben met mijn haren borstelen loop ik naar de deur toe. Ik doe hem open en ik schrik. "Louis? Hoe weet je waar ik woon?" vraag ik verbaast. "Leg ik wel een andere keer uit. Mag ik binnenkomen?" Zonder dat ik iets zegt loopt hij gewoon naar binnen en gaat op de bank zitten. "Je moet me even helpen," zegt hij. Hij ziet er bezorgd uit. Ik kom naast hem zitten. "Wat is er aan de hand?" "Er is iets met Amy." Dus toch wel. "Hoe weet je dat?" "Ze wou mij vanmiddag wat vertellen, maar toen ineens fietste ze heel hard weg." "Waarom dan?" Hij zucht. "Het is denk ik beter als ik het je niet vertel," zegt hij en hij loopt weer weg. "Louis wacht!" zeg ik en ik ren naar de deur. Ik ben nog net op tijd om de deur voor hem dicht te doen. "Laat me gaan, alsjeblieft," zegt hij met een halve trillende stem. "Vertel me het gewoon," zeg ik. "Nee." "Alsjeblieft, Louis." "Ik wil het gewoon niet." "Geef me een rede." "Ik wil jou ook niet kwijtraken," zegt hij nu met tranen in zijn ogen. Hij kijkt me heel zielig aan. "Waarom zou je mij dan kwijtraken?" zeg ik nu ook met tranen in mijn ogen. Hij zegt niks. Een traan rolt over zijn wang. Ik geef hem een knuffel. Hij knuffelt me terug.
"Aw wat schattig," hoor ik iemand zeggen. Ik laat Louis los en ik zie Sem staan. "Sem, ga weg alsjeblieft," zeg ik. "Heb je een nieuw vriendje?" vraagt hij. "Rot op!" zeg ik en ik neem Louis mee naar mijn kamer. "Doe het veilig!" roep hij nog. Ik haat hem echt.
"Sorry van Sem," zeg ik terwijl ik naar beneden kijk. Ik wil hem niet aankijken nu. "Maakt niet uit," zegt hij en hij gaat op mijn bed zitten. "Milou?" vraagt hij. "Ja?" Ik draai me om. Hij klopt met zijn hand om de plek naast hem op mijn bed. Ik kom zitten. "Ik vertel heb je, maar beloof je me dan dat er niks gebeurd tussen ons?" zegt hij. Ik kijk hem aan. Ik zie dat hij het meent. "Ik beloof het," zeg ik. Hij zucht. Hij kijkt naar voren. "Jij en Amy haten One Direction, right?" "Ja," zeg ik zacht. Hij kijkt me aan. Ik kijk in zijn ogen. "Je wilt me niet vertellen dat..." zeg ik. Hij knikt.
Een soort van cliffhanger!! Weer een wat langer hoofdstukje. Zou het goed blijven tussen Milou en Louis en zou het weer goed komen tussen Amy en Louis? We zullen zien 😏
~ Kirstin ♥️
JE LEEST
Never thought this would happen... {DUTCH STORY}
FanfictionIk ben Milou, ik ben 17. Iedereen om me heen heeft het altijd over One Direction dit, One Direction dat en ik ben het helemaal zat. Ik en Amy zijn zowat de enige twee op de hele wereld die GEEN fan zijn van 1D. Ik heb een leven waarin vrij weinig g...