Igor podjechał swoim czarnym BMW pod dom przyjaciela. Z domu rozbrzmiewała muzyka, kiedy Igor wyciągał kluczyki gasząc samochód.Otworzyła im roześmiana Paulina.
-Moje słoneczka! -dała buziaka Igorowi i Patrycji w policzek- Igor, mój chłopak, Paweł, Piotrek i reszta są w salonie. Patka chodź do jadalni, właśnie obgadujemy ostatni odcinek serialu!
Nim para zdążyła cokolwiek powiedzieć, została rozdzielona. Spojrzeli tylko na siebie za plecy rozbawionym wzrokiem.
-kogo my tu mamy! -wstał Paweł- mój brat!
Igor przywitał się z przyjaciółmi.
-gdzie Piotrek? -zapytał
-w kuchni, miał iść po wódkę. -rzucił Olszewski
-pójdę się przywitać.
Igor wstał. Jego wzrok przykuł taras i basen. Udał się w jego stronę.
Muzyka ucichła, gdy wyszedł na dwór. Rześkie jesienne powietrze rozwiało delikatnie jego blond włosy. Zamknął oczy.
-Witaj, Igorze. -odezwał się kobiecy, atrakcyjny głos.
Igor znał ten głos.
-Sandra? -nie musiał się pytać. Odwrócił się i ją ujrzał. Tak samo piękna jak rok temu. I tak samo żądna jego miłości.
-Stęskniłeś się za mną?
-co ty tu robisz?
-przyszłam tu z Pikersem. Przyjaźnimy się.
Mhm, już widzę waszą "przyjaźń".
-Piotrek nic mi nie wspominał o tobie.
-może dlatego, że w ogóle nie rozmawialiście od roku?
Sandra miała rację. Zaniedbał swoich przyjaciół przez śmierć Leny.
-Miałem powody.
-Oh, wiem. -podeszła bliżej- ale teraz problem znikł, prawda ? -owinęła ręce wokół jego szyi.
Igor odruchowo je zdjął rozwścieczony.
-pojebało cię?!
-o co ci chodzi? -oburzyła się
-jestem z Patrycją! I jak śmiesz uważać że Lena była problemem?!
-Patrycja Krypo? -zignorowała temat Leny
-Chuj Cię to obchodzi.
-Ta Patrycja, która właśnie się na ciebie patrzy ?
Igor odwrócił głowę w jej stronę. Sandra wykorzystała to i wpiła się w jego usta.
-------------------------------
Wracam 🌹
Jeśli nie słyszałeś o Sandrze to znak, że nie czytałeś pierwszej części - Młody kot | Young Igi
😋
Polecam więc szybko nadrobić, abyś był/a na bierząco z informacjami, wraz z kolejnymi rozdziałami bo będę wracać do niewyjaśnionych sytuacji z "Młodego kota" 😇Miłego Dnia :)
CZYTASZ
Daj sobie pomóc! | Young Igi
FanfictionPo śmierci Leny, Igor zaczyna nowe życie wraz z jego przyjacielem- Pawłem. Zakochuje się również w Patrycji- 18-letniej studentce psychologii dla trudnej młodzieży, gdzie zamieszkują razem. Ich spokój przerywa niespodziewane zadanie dla Patrycji- d...