Παραδοσιακά Παιχνίδια

67 1 0
                                    

Ο Chajeon Nori - 차전 놀이 ήταν ένας τεράστιος αγώνας μεταξύ δύο ομάδων χωρικών, συνήθως ανδρών. Οι δύο διοικητές βρισκόταν πάνω σε μεγάλα πλαίσια κούτσουρων από τις ομάδες τους. Αυτά τα πλαίσια κορμού, γνωστά ως dongchae ("πλοία"), αποτελούνταν από δύο κορμούς μήκους 10 μέτρων που συνδέονταν μαζί με σχοινί άχυρου. Μερικά μέλη της ομάδας μετέφεραν το dongchae, ενώ άλλοι πολέμησαν με την αντίπαλη ομάδα για να βοηθήσουν την πλευρά τους να προχωρήσει. Οι ομάδες παραδοσιακά ονομάζονταν "ανατολικά" και "δυτικά", που παρεμβάλλονταν μεταξύ τους. Εάν ένας ηγέτης πέσει κάτω ή εάν οι dongch'ae επιτρέπεται να αγγίξουν το έδαφος, η αντίπαλη πλευρά κερδίζει.

Dan Chhae Jul Normgi - 단체 줄넘기 είναι πολύ παρόμοιο με το "skipping". Δύο άτομα κρατούν το ένα άκρο ενός σχοινιού και περιστρέφονται ή περιστρέφονται γύρω από αυτό και ένας ομαδικός που εκπροσωπεί την αντίπαλη ομάδα πρέπει να πηδάει μαζί ταυτόχρονα έτσι ώστε το σχοινί να μην μπορεί να αγγίξει τα πόδια του. Εάν οι κλώστες δεν μπορούν να στρέψουν το σχοινί εξαιτίας των ποδιών του αντιπάλου τους, θα πάρουν τη σειρά τους ως άλτης και ένας αντίπαλος θα έρθει και θα ανοίξει το σχοινί.

Geunetagi - 그네 타기 - Η ταλάντευση ήταν παιχνίδι για τις γυναίκες κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ Dano στις 5 Μαΐου. Μια κούνια προσαρτήθηκε σε ένα ψηλό κλαδί ενός μεγάλου δέντρου που βρίσκεται κοντά στην είσοδο του χωριού. Η γυναίκα που κερδίζει τα υψηλότερα κέρδη.

Jegichagi - 제기 차기 είναι ένα υπαίθριο παιδικό παιχνίδι. Περιλαμβάνει τη χρήση ενός Jegi / 제기 που αναπαριστά ένα καραβάκι μπάντμιντον και είναι κατασκευασμένο από ένα μικρό χαρτί ή ένα πανί μεγέθους νομισμάτων. Η ιδέα είναι να κρατήσετε το jegi στον αέρα, κλοτσιάζοντάς το και να μην το αγγίξετε στο έδαφος. Παλιά έπαιζε κυρίως το χειμώνα, αλλά έχει γίνει ένα παιχνίδι όλο το χρόνο.

Το Kite Flying - Yeon - 연 - άρχισε στην Κορέα για στρατιωτικούς σκοπούς αλλά τελικά έγινε ένα δημοφιλές χόμπι. Παραδοσιακά, στο Σεληνιακό Νέο Έτος, οι άνθρωποι πέταξαν χαρταετούς για να επιθυμούν μια καλή συγκομιδή και για την ευημερία της οικογένειάς τους και της χώρας τους. Ο παραδοσιακός κορεάτικος χαρταετός (yon ή yeon) γίνεται με μπαστούνι μπαμπού και κορεατικό χαρτί.

Το Kongki Noli, ένα παραδοσιακό παιχνίδι παιδικής ηλικίας, είναι παρόμοιο με το "jacks" που παίζεται με πέντε μικρές πέτρες.

Το Nol-Ttwigi-널뛰기 (κορεατικό βλέμμα-πριόνι) διαφέρει από τη δυτική έκδοση όπου οι αναβάτες κάθονται στην κορυφή της κάθε πλευράς του οπτικού πριονιού, καθώς οι συμμετέχοντες nol-ttwigi στέκονται στο πλευρό τους και μετά πηδούν προς τα πάνω, αναγκάζοντας τον σύντροφό τους στον αέρα την αντίθετη πλευρά. Αυτό το παιχνίδι είναι δημοφιλές μεταξύ των γυναικών, συνήθως κατά τις παραδοσιακές διακοπές και τα φεστιβάλ. Αρχικά, παρέσχε ένα μέσο για τα ανώτερα κορίτσια να δουν πάνω από τον τοίχο που περιβάλλει το σπίτι της οικογένειας, αφού δεν τους επιτράπηκε να εγκαταλείψουν τον θύλακα. Επίσης έδωσε στα αγόρια την ευκαιρία να δουν τι έμοιαζαν τα κορίτσια που κρύβονταν πίσω από τον τοίχο.

Το Paengichigi - 파엔 기 치기 είναι παραδοσιακά παιχνίδι αγόρι. Παίζεται με την περιστροφή μιας στρογγυλής ξύλινης κορυφής στο αιχμηρό άκρο της με το χτύπημα με χορδές που συνδέονται με ένα ραβδί που χρησιμοποιείται για να κρατήσει την κορυφή σε κίνηση. Οι παίκτες προσπαθούν να χτυπήσουν τις κορυφές των αντιπάλων τους από εκείνον που κρατά την κορυφή του κλώνοντας τις μεγαλύτερες νίκες. , και εκείνος με την κορυφή που γυρίζει το μεγαλύτερο είναι ο νικητής.
Spinning Tops - 팽이 놀이 - Κορεάτικα στυλ που εμπλέκονται στρέφοντας την κορυφή σε ένα κλειστό κουτί, με πόντους για διάφορες ενέργειες. Επίσης δημοφιλείς ήταν οι μάχες όπου οι παίκτες προσπάθησαν να χτυπήσουν τις κορυφές των αντιπάλων τους από μια καθορισμένη περιοχή.

Το Tuho - 투호 περιλαμβάνει βέλη ρίψης σε ένα δοχείο από μια ορισμένη απόσταση. Η σύγχρονη εκδοχή, η οποία αποτελεί μέρος των παραδοσιακών εκδηλώσεων / δραστηριοτήτων του Lunar New Year και Chuseok, παίζεται με βέλη με καουτσούκ και απλό κάνιστρο. Το Tuho ήταν επίσης ένα παιχνίδι πόσιμου όπου κάθε χάρη απαιτούσε από τον παίκτη να πιει ένα ποτό.

Το Yutnori - 윷 / 윷놀이 είναι ένα κορεατικό παραδοσιακό επιτραπέζιο παιχνίδι που παίζεται σε οικογενειακές συγκεντρώσεις, ειδικά κατά τη διάρκεια Κορεατικού Πρωτοχρονιά και Ευχαριστιών. Το "Yut / 윷" αναφέρεται στα τέσσερα ραβδιά που χρησιμοποιούνται στο "nori / 놀이", που σημαίνει παιχνίδι. Το Yutnori αποτελείται από το Yut (τέσσερα μπαστούνια), το Mal, (μάρκες) και το Mal-pan (παιχνίδι). Πώς πέφτει η πτύχωση όταν η χύτευση καθορίζει πόσο μακριά μπορεί να προωθηθεί ένα διακριτικό. Η βαθμολογία βασίζεται στον αριθμό των yut που είναι πάνω ή πάνω. Κάθε συνδυασμός έχει τα δικά του ονόματα (Do, Gae, Gul, Yut και αν όλα τα υφάσματα είναι στραμμένα προς τα πάνω, Mo) και τη δική του αξία με το Do επιτρέποντας στον Mal να μετακινηθεί ένα διάστημα μέσα στο Mo, . Ο νικητής είναι ο παίκτης που θα φέρει όλα τα mals στο σπίτι του.

Korean🇰🇷Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt