Ο παραδοσιακός ρόλος μιας κορεατικής γυναίκας ήταν ένας υποτακτικός. Ο κορεατικός πολιτισμός ήταν (και σε μεγάλο βαθμό εξακολουθεί να είναι) ιεραρχικός και ο ρόλος της γυναίκας είναι να διατηρεί την αρμονία στο νοικοκυριό και να αποφεύγει τις συγκρούσεις. Πρωταρχικός στόχος της ήταν να είναι μια καλή κόρη, μια καλή σύζυγος και μια καλή μητέρα. Αναμενόταν να θυσιάσει τον εαυτό της για την οικογένειά της, όπως και σχεδόν σε όλους τους πολιτισμούς σε όλο τον κόσμο στο όχι τόσο μακρινό παρελθόν.
Παρόλο που όλο και λιγότερο συχνά τα τελευταία 20 χρόνια, όταν μια γυναίκα παντρεύτηκε, συνόδευσε τον σύζυγό της για να ζήσει στο σπίτι της και πέρασε μεγάλο μέρος της ζωής της φροντίζοντας για τους νόμους της και τις ανάγκες των συζύγων της. Αυτές τις μέρες οι νόμοι μπορούν να έρθουν και να ζήσουν στο σπίτι του γιου τους ή ακόμα και μια κόρη και ο σύζυγός της, αλλά πολλοί επιλέγουν να ζήσουν μόνοι τους και να επισκεφθούν τα παιδιά / εγγόνια τους σε αντίθεση με τη διαβίωση μαζί.
Μια γυναίκα αναμενόταν να παράγει γιοι και ακόμη και σήμερα μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη αν τα παιδιά είναι όλα κορίτσια. Η ύπαρξη πολλών γιων θεωρήθηκε ιδιαίτερα επειδή έφεραν συζύγους (εργάτες και κτηνοτρόφους) στην οικογένεια. Δεδομένου ότι οι γονείς έζησαν με τους γιους τους "μέχρι το θάνατό τους? η εξουσία ισοδυναμούσε με τον αριθμό των γιων σε μια οικογένεια και θεωρήθηκε "επαίσχυντη" η εξάρτηση από τις κόρες.
"Μακάριος με τα αγόρια" ήταν μια γνωστή αποχή από εκείνους που είχαν μόνο κόρες. Ήταν συνηθισμένη πρακτική για έναν άνδρα που δεν είχε γιους να πάρει παλλακίδα, τα παιδιά του οποίου θα γίνονταν περιουσιακά στοιχεία στην «πρώτη σύζυγο». Το όνομα του conbines δεν θα καταχωριζόταν στο οικογενειακό μητρώο, μόνο εκείνο των παιδιών της θα έπρεπε ο πατέρας τους να αποφασίσει να τα καταχωρήσει.