Jag tog bussen in till kvarters området där han bodde.. Om han bara visste hur kär jag är i honom.
Jag kom till hans port och öppnade den, gick upp för trapporna till den tredje våningen sen knackade jag på dörren. Den var nämligen låst.
Jag hörde steg inifrån av hur någon närmade sig dörren. Tillslut öppnades den.
- Hej var det låst? Ja kom in iallafall.
Hans röst var magisk, den är mörk och man hörde att han var trött. Idag hade han en svart T-shirt med Batman texten "na na na na na Batman" och sen ett par gamla mjukisbyxor. Hans hår var bara lagt bakåt och jag ville bara fram och ta i det.
Vi gick båda till hans soffa i vardagsrummet.
Lägenheten var inte så stor utan den hade bara ett vardagsrum, kök, litet badrum, sovrum och balkong.
Vi satte oss iallafall i soffan och sen bad han mig resa mig så han kunde lägga sig ner, jag la mig bredvid honom.
Jag kom mest dit för att han skulle ta på mina bröst och ha sex med mig.. Han visste inte att jag faktiskt var kär i han på riktigt. Att dom där fjärilarna i magen faktiskt kom fram..
Jag låg där framför honom och han drog mig närmare. Det gick ett gammalt Simpsons avsnitt på tvn som vi båda redan sett. Han drog mig ytterligare lite närmare och jag tänkte att såhär har han aldrig gjort förr.. Men sen kom det.. Han tog handen och smekte mig på benet fram till magen och upp för min bh och under den. Han klämde på mina bröst som bara han kunde. Jag ville bara vända mig om och kyssa honom men.. Jag vet att vi inte gör sånt. Han gick sedan mer intimare och började smeka mig utanpå mina jeans innan han knäppte upp dem. Resten behöver jag inte förklara då ni säkert redan kan förstå.. Vi hade sex, oskyddat sex..
När vi var klara och båda lite utmattande så tittade han på mig, med sina Hampus ögon.
- Elin du vet att du är jätte söt va?
Jag kan inte fatta att han sa det? Han har aldrig sagt nått sånt till mig..
Jag stannade kvar hos han resten av kvällen. Han frågade om jag ville sova över men tyvärr så kunde jag inte det. Mina föräldrar tillåter ju inte det om man inte är tillsammans och det är seriöst.
Men när det blev dags att gå och jag satte på mig min tunna jacka och mina skor och skulle precis lämna hallen och gå ut då han sa "vänta" och ja vände mig om och då kysste han mig, länge och på riktigt..
Hoppas ni gillade första kapitlet! Det kommer mer!
YOU ARE READING
Livets mirakel
RomanceKan innehålla intima ord så rekomenderas till 13+ Elin är 17 år och väntar sitt första barn. Barnets pappa är nämligen 7 år äldre Hampus. Elin är en glad tjej, med mellanlångt färgat mahogny brunt hår och ljusblåa ögon som det bara glittrar om. Ham...