Part 3

6 2 1
                                    

Çilli bom -bom çilliiii çilliiii aman canım çilliiii-yine bi sabah yine ben Batu ve yanlızlığım yanlızım A dostlarrrr

Düşman başına denilicek gibisin Batu katl etin güzelim şarkıyı. Lan sen niye sabah -sabah o karga sesinlen bütün binaya Çin işgencesi veriyon Batu?Senin sorunun ne Batu?Bana batmaya başladın Batuuu! ?

Hop yavaş Necaticim hem oğlum niden öyle diyon bak hiç kimse rahatsız falan değil -cevabıma karşın  üst katta oturan hatta oturmakla kalmayıp bana isyan edən Nermin  teyzeciğim  (!)"Lan!Eşeğin oğlu susana canınamı ssusadın! Keslan sesini  Amerixan filmimi bu neden şarkı söylüyon pazar pazar saat 7 dən işsizmisn evladım? Güçsüzmüsün oğlum anam babam yavruuum! -diyerek tabiri caize yaşına falan bakmadan beni duvarlar arası taciz edən Nuri alçonun kadın versiyonu saydığım teyzemden sonra Necatiyi tastiklemiş oldum.

Aslında ses duyulmuyo, hatta hiç duvarlar ses bırakmıyor. Ama benim sesimede dayanamayacağını  çinli kardeşler bilmeli ve öyle üretmelidydiler dimi ama?...
👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣

Sabahki kahvaltı faslından sonra eee bi de pazar olması nedeniyle şu anda haftalık ihtiyaçalarım için pazardayım. Çok mantıklıyım dimi ama?

Ve sen zengin demiydin? -izi duyar gibiyim, evet zenginim ve bi o kadar da cimriyim. Yani hem pazar bana göre marketen daha iyi paramız var diye bizi hormu görüyonuz siz yoksa? Hem burdaki amcalarlada iyi anlaşıyorum. Hatta bi kere  burda Bo amcanın yerine yarım günlük satıcılık bile yaptığım olmuştur. Çünki bana göre insanlar iki yere ayrılır "iyi ve kötü "o kadar yoksa din , dil, ırk ve ya insanları beyaz, siyahi oldukları için ayıranaları hiç sevmem. Hem ben gülümü bekleyerek bu hale gelmedinmi?

Biliyorum çok çocukca ve daha doğrusu delice ama ben o hikayeyi duyduktan sonra gülümü arar oldum ve çok kızla takılmasamda takıldıklarımda  gülün olmadığını anladım ah be gül nerdesin? Diyerek alışverişe yani karşımdakı amcayla sanki beş kilo domatesin değilde bayramlık koyun alırcasına pazarlığa giriştim. ...

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

"23 Numara  Ayşegül Polad!"diyen koğuş polisine  (adını tam bilmiyorumda özür dilerim okurlar 🙇)"Burda "diye cevab verdi , genç kız 3 yıldır burdaydı ve bu hapishaneden çıkmasına sadece 1 ay kalmıştı. Koğuşçu gitikten sonra herzaman durduğu aynanın yanına giti ve sandalyelerden birini çekib oturdu , bi kere daha düşündü olanları hayatını geçmişini ve bundan sonra ki geleceğini. . . . . .

👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅

Pazarlığmı yapmış, eve dönüyordum, herzamanki gibi asık suratlıydım. Tabi bu ne kadar inandırıcı size geldi bilmiyorum ama öyleyim.

Vee bakın apartmanın karşısında kim var? Hadi hadi bi tahmin edin bakayım hiç mi yok tahmin? Tamam diyorum -NERMİN TEYZEE  ve binanın önündeki bankların birine oturmuş , bana öyle bi bakıyo aç kurt gibi vessalam.

Tabi siz de altında şort, üstünde yarıya kadar gömleğinin düğmesi açık baklavaları göz kırparak ben burdayım diyen +terli yağuşuğluyu görsez böyle yapardınız kıvırçık güneşte kahveye dönen saçlarımı dimiyom yani .

Ve ben onun bu radarlarının bana girmesinden korkarak yanından tam geçerken "Nolur menapoza girmiş olsun . Nolur Allahım yoksa namusum gitcek ben daha gülüm bulamadım nolurr "diye dualar ederken. Bendeki baht erkək olmamla kendini gösterdiği gibi kız olmadım ya yine aynı talihsizlik "Yavrrumm, evladım nereye? Teyzeye selam yokmu yakışıklı? "Diyib o memelerinimi elleyip yukarı kaldırdı. Galiba körpü oldum.

Sesimi sabit tutarak nasıl oluyosa artık"Selam Nermin TEYZECİĞİM "dedim belki karı teyze lafına vurgumdan sonra bana bulaşmaz diye , ama bulaşacağını anladığımda arkama dönüp depar atarak binaya girdim.
Ya ben babam dan bile bu kadar tırsmıyorum, bu kadın dan tırsdığım kadar ama baba alıcağın olsun karını benden kıskandığın için evden yoladın ya ne diyim ben sana söylenmelrimle yine yanlız bir pazarı devam etirdim. Size yanlız olduğumu söylemişmiydim? ?????

Bülbülün aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin