Part 5

0 0 0
                                    

Ve şimdi geçelim hikayemizin diğer kahramanı Kaya Çelik'e bakalım Kaya Tuti 'yle ne yapacak? Yeni bölüm sizlerle efenim😊:

"Kaya oğluşum hadi gel , bak sana kız istemeye gidicez hadi annem "bu laflara karşı can kardeşim dediğim canı çıkası Batu "Ya Şelale teyzeciğim yazık değilmi kıza  da senin bu kart oğlunu isteyicez  (Kaya odadan göremediği için Şelale hanıma göz kırptı )buna karşılık babam da "Şelale bence haklı Batu yol varken gel vazgeç bu işden, senin oğlunu kız napsın "Lan! Bunlar ne diyor böyle kartmışım sizsiniz lan kart .

Odamadan çıkıp aşağı indim ve anneme "Anne sen şu kızın resmini bi göster bakayım "Annem bilmiş bi şekil de gülmseyip , resmi getirip gösterdi gördüğüm resimle dondum kaldım. Kızın upuzun  kahverengi saçları açık ve kız kameraya gülümsüyordu. Kızı beğendiğimi beli etmemek için yüzümü sabit tutub , alaylı bi şekilde "Hah bu kızmı beni beğenmeyecek. Hadi anne ben kıyafetimi değiştirip geliyorum bakalım bana hayır diyebilecekmi"Bu sözlerime karşı Batu dan başka annem , babam ,  emektar çalışanımız ve hizmetçiler şaşırdı bense nasıl bi bok yedim diye düşnerek kıyafetimi değiştimeye merdivenleri çıkamaya başladım. Odaya girip gardropumu açıp resimdeki kızı acaba nasıl tavlayacağımı düşünüyorum.....

Batuysa Şelale hanıma "Gördünmü teyze ben sana demişdim , senin oğlunu iki faza getrdimimi tamam da ama o bence kızdanda hoşlandı"
Şelale hanımsa "Oğlum sen benim meymenetsizin yüzünü görmedinmi yine buzdolabı gibiydi"tabi endişesi de doğaldı. Oğlu çok içine kapanık bi çocuk olmuştu. Dahası bi robot gibi ama Batu'yla çocuklukdan arkadaş oldukları için hiç değilse Batu'yla olunca daha bi normal davranıyordu. Batu"Şelale teyzeciğim sen merak etme ben senin oğlunun sünetini görmüş insanım inan ya o kıza vuruldu . Görmedinmi kıyafet falan değişdirmeler ya Kaya hiç bi kıza öğle bakmadı ki bu zamana kadar hem de canılarına bakmamış, bi resme tav olduysa var ya kızı gördüğünde sırtına atıb kaçırmasa iyi senin bu oğlan"deyip sırıtı. Şelale hanımsa "İyi öğle olsa güzel olur Batu yoksa en sonunda oğlanı sana vericem. Hem köftehor senin sünetin 'le Kayanın süneti bir olmuşdu o nasıl laf"diyerek kulağını çekti. Batu"Özür dilerim Şelale 'cim ama ben gülümü bekliyorum hem sen ve annem gibi güzelleride maşAllah kapmışlar şansıma küseyim "diyip kolunu kadına doladı .Alp beyse hafif öksürerek karısını Batunun kolarından alıp kendi sararak "Az öteye kay bücür. Zaten çocukende hep göz koyardın karıma "deyip. Bundan yıllar önce küçük çocukdan kıskandığını gibi yine kollarını daha sıkarak kendine yapıştırdı karısını . Batu"Şelalecim oğlunun kime benzediği belli "dedi.Çünki Kaya ne kadar sert görünsede ailesi onu olduğu gibi seviyor aslında sadece işinden dolayı böyle yaptığını anlıyorlardı. Yeri ve zamanı geldiğinde Kaya  u sefer aşka tosladığnda işte o zaman o görünümde yok olacaktı aynen yıllar önce Alp'da olduğu gibi.Ve Kaya kardeşimiz yukarıda hazırlanırken arkadaşı ve annesi ona daha ne yapacaklarından habersiz  aşağıda ne hinlikler çeviriyorlardı. ......

😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

Kaya, Alp bey , Şelale hanım, Batu , Batunun annesi Şermin hanım kocası Faruk bey sırayla oturmuş . Kız eviyle sohbet ediyorlardı. Faruk bey "Şermin bak Alpa akılılık etdi , oğlunu elden verdi hadi gel bizde şu Batuyu elden bi geçirelip hayırlı bi kısmet arayalım ha ne dersin" Batu kaşlarını çatıb "Anne ya babama bi şey söyle ben gülümü bekliyorum nolur beni yad ellere verme annecim "sondakı "annecim"lafını sanki küçük çocumuş gibi dedi . Şermin hanım "Faruk uğraşmasana oğlumla ".Faruk beyse "O gül hele bi gelsin seni alınca üzerine para koyup vermezsem şerefsizim "lafına Şermin hanım kaşını çatıp bakarken Faruk beyse ona manidar bakışlar attı.

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Ya nerde bu kız offf kahvelerde gelmedi. Lan ben napıyorum sanki buraya zorla getilmemiş gibi (!)de .
En sonunda babam lafa girdi "Efendim sebebi ziyaretimiz eee şey pışt Faruk bizim sebebi ziyaretimiz neydi? "Diye Faruk amcama sordu . Ya baba naptın. Faruk amca "Hımm siz ona bakmayın biz şey e gelmiştik, yaa Alp ben de yapamıyorum yok istiyemiyoruz biz kızı ya"diye kravatanı gevşeti. En sonunda dayanamayıp "Ben kızınızı kendime istiyorum oh be dedik en sonunda veriyororsuzunmu ?"Batu pis pis sırıtıp bana baktı . Kızın babası "Oğlum sen kızı daha görmedinki bence sen bi kızımla görüş konuş "Annem de "Hamza bey siz kızınızı hele bi verin onlar konuşlar "dedi. Hamza bey "Ee o zaman verdim gitti "dedi herkes derin bi nefes aldı.Bense az önce sadece bi kaç saat önce resmini gördüğüm ve hevesli gibi kızı istediyimi anladım iyi bok yedim ...

😲😲😲😲😲😲😲😲😲😳😲😳😳😳😳

"Batu gülme, gülmesene oğlum " Batu"Noldu lan hani evlenmek istemiyordun noldu?"dedi. Sinirlenip "Lan kızla bi nişan kesicez , evlenicem hem güzel kız annemde istiyor. Yani bana hava hoş ".
Kızın babası bize bahçeye çıkmamızı büyüklerin konuşucağını ve kızının yanıma geliceğini söylemişdi. Bizse çardakta oturmuş laflıyorduk.
Arkadan çok naif bi ses "Bence sen çabuk kabullenme "dedi . Arkama döndüğümde hayatımın şounu yaşadım BEN AŞIK OLDUM  sesli bi şekilde "Hassiktir "dedim.Ve  o an anladım ben o gözlərdə bittim arkadaş.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bülbülün aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin