Part 4

5 2 0
                                    

Gelecek ve geçmiş, peki ya bir aşka görmediğiniz bi aşka toslarsanız o geçicekmidir, geçmiyicekmi. ....

Ooo Batu bey yine edebiyyat mı yapıyonuz? -dedi Necati .
"Necati bi susan romantizmin içine etinde "diyip. Muhabeti bitirdim.

Bu gün pazartesi ve ben dengesizlikde oskar aldığımdan dolayı bu gün huysuz keçilere bağladım.Şimdiyse şirkete odamda oturmuş , evrakları karıştırıyor ve sadece karıştırıyorum sabahdan 2 toplantıya girdim ve açlıktan ölücem. Ee ne demişler aç ayı oynamaz. ..

Odamdan çıkıp sekreterim Banu 'ya:"Banu ben çıkıyorum .Bi yemek molası vericem .Arayan olursa dersin "dedim.

Banu saçlarını düzelti gözlerini kendine göre seksi bana göre hayvani şekilde kıstı ve :"Tabi derim Batu beyin nasıl bi konuşma tarzı kardeşim. Nermin teyze bundan daha az sulantılı konuşuyor.

Kafamı sallayıp, gözlüğümü ceketimin önünden çıkardım ve gözlerime havalı bi şekilde takıp(o nasıl oluyorsa artık😂)Asonsöre doğru yürüdüm.

🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀

"Ayşegül ziyaretcin var"diyen kadına dönüp genç kız herzaman oturduğu pencerenin önünden ayrıldı.Yine biliyordu kimin geldiğini.

Ziyaretci odasına giti ve işte o yine ordaydı. Salim babası öz babası değil ama özden daha iyi,

Kendinden asılı olmadı kızın tebesüm oluşdu dudaklarında giti sarıldı can yarısına "Babam, hoşgəldin ne iyi etin de geldin? "
Yaşlı adam gülümsedi ama çektin be yavrum dedi yüreğinden "Kızım hiç aramıyon ki annen -Salimin karısı Ayşegül 'ün öz annesi değil . yani Salim beyin ailesinden hiç kimse -dedi git o hayırsıza de sayılı günleri kaldı kemiklerini kırarak hesabını alıcam. "Güldü ikiside Salim aman be kızım senin şu gül cemalini söndürenler Allah'ından bulsun 2 yıldır hapisdi gülleri buraya ama bir haftası kalmıştı kurtulucakdı. Elbet talih onun gibilerin de yüzüne gülcekti.

Ondan sonra da öyle havadan sudan konuştular ve ikiside biliyordu az kalmıştı bitecekti her şey ve Ayşegül yine özgürlüğüne kavuşucaktı ve aynı hataları yapmıyıcaktı. ......
⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳

Oydu hissediyordum arkası dönüktü ama o kahverengi saçlarından gelen koku gösteriyordu, Gül kırmızı gül kokuyordu.

Yaklaşmak istedim ama haraket edemedim. Elindeki neydi ?
Kan!Kan vardı gülünün elinde kırmızıya boyanmıştı ve birden sesini duydum:"Bak bülbül senin yapmana gerek kalmadı. Ben gülü kırmızıya boyadım bak , ben suçluyum bülbül beni böyle kabul edicenmi? Bir Katili sevə bilicenmi? "Dondum kaldım. Konuşamıyordum, nasıl ?Nasıl gül katil olur ki sonra bana :"Bak bülbül cevab vermedin, şansını kaybedicen çabuk ol"dedi ve gitti.
Nasıl o yine giti mi daha bana gelemeden?

Uykumdan ter içinde uyandım bu rüya da ne demek di?Nasıl gülüm katilmi ?Nasıl bilmiyorum ama ne olursa olsun rüyamdaki gibi gülün gitmesine izin vermiyicem! İster katil olsun . İster suçlu ama ben onu bulduğumda bırakmıyıcaktım. Ve yakındı bülbül 'ün gülü bulması yakındı. .......

Bülbülün aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin