Ak sa ku Xiuminovi priblížim tí dvaja mi polámu všetky kosti. I keď Baekhyun na to nevyzerá má ohromnú silu.
........................................................................A potom mi to došlo, je tu iba jeden spôsob ako sa dostať až ku Xiuovi a to dosť nebezpeční.
Nakráčal som si to rovno k ihrisku Lu ma nevidel bol zaujatí snahou umlčať Baekhyuna tím že sa ho pokúsil udrieť zatiaľ čo sa Suho a Xiumin takmer potrhali smiechom. Vzal som si nestráženú loptu zo zeme, s čo najväčšou silou som ju hodil rovno po svalnatom býčom hybrdovi, ktorý práve vzpieral jedny z najťažších činiek ktoré tu boli.
Len tak, tak som sa stihol vytratiť z ihriska aniž by si ma všimli a všetko sa odohral behom niekoľkých sekúnd.
Basketbalová lopta narazila do býka a ten sa zakimácal. Ťažké činky, ktoré držal nad hlavou ho stiahli rovno na elektrický plot.
Celým dvorom preletel ohromní, bolestivy rev a smrad spálenej srsti sa šíril všade. A potom ticho, každý na dvore upieral pohľad na stádo býkov ako sa pokúšali vzkriesiť svojho kamaráta.
Bezvedomí býk doslova prebíjal elektrinou. Jeden s býkov zdvihol loptu a v jeho očiach zaiskrila zlosť. Doslova tú úbohú loptu rozpučil v rukách. Jeho vražedný pohľad sa uprel na Luhana.
"Si mŕtvi!!!" Zareval býk a v plnej rýchlosti zrazil Lua k zemi. Bol to pekelní náraz divím sa že Lua nezlomil na poli. Baekhyun odhodil býka čo drvil svojou váhou Luhana a hodil ho na plot ďalšie iskrenie a spálená srsť boli ako štartér behom sekundy sa situácia dozorcom vimkla z rúk. Rozzúrené býky zaútočili na Baekhyuna chceli zadupať toho medveďa do zeme. Ale to už bol rozzúrení Luhan na nohách z úmyslom tvrdej pomsty. Rozbehol sa proti nim a jedného z nich zrazil päsťou k zemi. Suho odhodil ďalšieho býka rovno na dva gepardy, ktoré sa okamžite rozčapili na zemi pod tím ťažkým stvorením. Ale nie nadlho ihneď ho zo seba striasli a začali ho mlátiť hlava nehlava.
Suho sa víťazne zasmial ale hneď ho zrazila tvrdá päsť ďalšieho býka zložil sa ako domček z karát. Xiu sa zo zúrivím výkrikom pomsti zavesil celou svojou váhou na býka. Ten sa tu malú plošticu snažil zo seba striasť a v tej snahe sa rozbehol po celom dvore ale Xiumin, sa nepúštal. Miesto toho ho z výkrikom uhrizol do ucha. Splašení býk zreval keď sa mu Xiu pokúsil urobiť nádhernú dieru zúbkamy rovno do ucha a pritom zrazil všetko čo mu stálo v ceste. Podráždené a podupané hybridi sa vymkly kontrole.V nekontrolovatelnom chaose bijúcich sa hybridov som spozoroval dozorcov ako sa snažia situáciu upokojiť.
Ako vážne na nás vytiahli vodné delá robia si srandu? Silné prúdy ľadovej vody rozzurili hybridi ešte viac než už boli. Zásah takým delo fakt bolí a to nehovorím o ľadovej vode a blate na ktorom sa potom skvelo rozdrbe niečia hlava. Takto nás akože fakt chcú upokojiť? Situácia sa ešte zhoršila. Nejakí baran zrazil vodné delo a dvoch dozorcov. Posila dorazila okamžité vytiahli uspávacie zbrane a začala strelba. Len ďalšie vyhrotenie už tak zlej situácie.
Baekhyun sa snažil dostať Xiumina z býčieho chrbta. Suho mal čo robiť aby premohol rozzúreného krokodíla ktorí sa samozrejme odmietal zložieť k zemi. Jin sa choval presne tak ako sa dalo čakať. Pri prvom náznaku bitky vyštartoval zo svojou svorkou do útoku v skupine boli neporazitelny. Kým nezačala strelba a oni sa obrátili na dozorcov. Nie je múdre dráždiť vlky. Do jednoho z Jinovích bratov sa zabodla červená šipka plná drog. Zložil sa k zemi čo Jina rozzúrilo. Virval dozorcovi zbraň a trafil ho pažbou do hlavy.
Jimin mal svoj vlastný štýl boja, ako sa dalo od neho čakať. Pripominalo mi to skôr tanec ako boj. Šikovne sa vyhýbal ranám od jednoho z netopierich hybridov. Bohužiaľ miesto Jimina skolil troch dozorcov a od ďalšieho dostal zásah uspávacou šipkou, ktorej sa Jimin bravúrne vyhol ale netopier už nestihol.
Yoongi visel z chrbta barana, ktorý si to s ním namieril proti stene. Rozbehol som sa mu na pomoc ak Yoongimu zlomí len jednu kosť v tele zabijem ho. Ale Luhan bol prvý, celou svojou silo sa zaprel do barana a zastavil ho videl som ako sa namáha len aby sa Yoongimu nič nestalo. Schmatol som Giho a strhol ho z chrbta barana, ktorý sa snažil pretlačiť Lua. Teraz už som chápal prečo sa Gi nebránil v chrbte mal niekoľko uspávacích šipiek bol totálne mimo chudáčik.
Lu schmatol barana a plnou silou ho hodil rovno na plot. Baranom preletel elektrický prúd a šiel k zemi.Luhan sa rozbehol k nám ale zrazilo ho letiace telo Sungwoona. Doslova si z Lua spravil matrac na mäkké pristátie. Zatial čo Lu tvrdo preril hubou čerstvé blato. Zaskučal bolesťou pod váhou geparda. "Zlez zo mňa ti hovedo!!!"
V momente ako z neho Sungwoon zliezol obrátil sa proti nim dozorca a začal strieľať.
Sungwoon sa nestihol ani spamätať a Lu ho už tlačil pred seba. Normálne ho ten parchant použil ako štít. Chudáka geparda zasiahlo minimálne šesť uspávacích šipiek. Ten bude týždeň mimo chudák.
Luhan hodil bezvládne telo Sungwoona na dozorcu, ktorému došli náboje. Pod váhou geparda sa zrútil k zemi.
Studená injekcia v záhyboch môjho trička ma prinútila vrátiť sa naspäť ku svojej obeti. Nemal som moc na výber a rozbehol sa k Luovi. Ak nechám Yoongiho len tak ležať na zemi v zápale boja by ho mohli nepozorní hybridi rozdupať.
Musel som mu veriť. Nie Je to irónia? Chcem mu zveriť svojho najlepšieho kamaráta kým urobím niečo či už zlé alebo dobré tomu jeho."Tu máš, postaraj sa onho nech je v bezpečí inak ti dolámem každú kosť v tele! Rozumel si?!" Vložil som mu do rúk bezvládneho Yoongiho. Venoval mi nechápaví pohľad. Prekvapila ho moja náhla dôvera v neho.
Rozhliadol som sa po chaose na dvore, Jin už ležal pod jedním z nerozbitých stolov zdrogovaní uspávacími šipkami. Jimin na tom bol o niečo lepšie. Stále bol pri vedomí ale prúd ľadovej vody ho hodil rovno na plot pričom zo sebou strhol i Suha a Jacksna. Dostali silní zásah elektrinou a už sa nepohli. Beriem spať Jin dopadol lepšie.
Našiel som v spleti bijúcich sa Xiumina.
Len dúfam že Lay nekecal a to čo je v tej striekačke nijako Xiuminovi neublíži. Rozbehol som sa k nemu ale proti mne sa postavil Joshua. Zasyčal a vystrčil na mňa ten svoj hadí jazyk."Ahoj večera, poď sa hrať?" jeho úsmev by sa dal považovať za roztomilý. Teda len v prípade že vás nechce zožrať. Neznášam hady!
Joshua sa ma pokúsil kopnúť do nôh, ale vyhol som sa mu. Na moju smolu, už sa mi nepodarilo uhnúť jeho pästi, ktorá ma zrazila k zemi.
Blato podomnou zmiernilo môj pad. Joshuovo telo ma zaľahlo a než som sa stihol spamätať držal ma pod krkom."Máš nádherné ušká Kooki, zbožňujem čiernu." Voľnou rukou pohladil moje dlhé zajačie ušká a z pusy sa mu vystrčili dva tenké dlhé zuby. Doslova z nich kvapkal jed.
"Neber to osobne zajačik. Je to len pud. Hráš sa na dravca ale je na čase ukázať ti realitu si korisť, len moje žrádlo. Nič viac, nie ssssi." Posledné slovo zasyčal a mňa ovládla zlost. Vrazil som tomu hadovi tvrdú hlavičku priamo do čela a on sa zo mňa v bolestiach zvalil na zem.
Vyskočil som na nohy s úmyslom pokračovať ku Xiuovi, ale ten had nedal pokoj. Jeho dlhé prsty sa mi omotali okolo členka a ja som dal peknu držku rovno do blata.
Niekoľkokrát som ho kopol do brady v snahe zbaviť sa ho ale ten parchant má fakt tvrdú hlavu. Už bol znovu nado mnou keď sa v bezvedomí zrútil do blata. Prekvapilo ma to ale keď som zbadal Laya so zbraňou ako sa snaží robiť poriadok, pochopil som čo sa stalo. Rýchlo som sa rozbehol ku Xiuminovi. Dochádzal mi čas dozorci a ich uspávacie pušky mali veľkú prevahu a hybridov už zostalo na nohách len zopár. Baekhyun zrazil dvoch dozorcov a nechal Xiua samého čeliť hiene. To bola moja jediná šanca. Zo záhybou trička som nenápadne vilovil injekčnú striekačku, ktorá sa ako zázrakom po tom všetkom ešte nerozbila.
Xiu mi stál chrbtom, už som chcel dokončiť svoj čin a pichnúť tú látku svojej obeti ale ten hadí bastard to cele pokazil. Uspávadlo zrejme na hada nepôsobilo ako by malo. I keď bol z časti omámení nejako sa dotackal až za môj chrbát. Vo chvíli keď som chcel Xiuminovi vraziť ihlu do krku. Karma ma dobehla a Joshuove zuby sa bolestivo zaborili do môjho krku. Zadržiaval som slzi čo sa mi hnali do očí. I výkrik bolesti, ak zakričím Xiu alebo Baekhyun si ma všimnú. Cítil som ako mi do tela preniká jed.
YOU ARE READING
Hybrid's
FanfictionNie sme ľudia, preto nemáme tie isté práva ako oni. Vlastne nemáme žiadne práva. Sme iba majetok firmy ktorá nás vyšľachtila a preto budeme predaný. Za dva dni na veľkej dražbe HYBRIDOV. Áno, som bohužiaľ hybrid bez možnosti slobodne sa rozhodovať...