Jisoo?

370 32 0
                                    

,,C-Cože?'' vyhrkla jsem. ,,Slyšela jsi dobře. Tohle si k nám dovolovat nebudeš a já už tě varoval! Doufám, že si najdeš nějaké kamarády a budeš studovat aspoň tam.'' ukončil konverzaci táta a odešel. ,,Mami..'' vydechla jsem zdrceně. ,,Letí ti to v 5:20.'' řekla a taky odešla. Stála jsem na místě tak pět minut a nemohla tomu uvěřit.

Vážně mě vyhnali do Ameriky? Ihned jsem vyběhla schody do pokoje a můj pokoj byl celý sbalený.. Moje oblečení bylo sbalené a všechno bylo tak prázdné.. Vzala jsem mobil a vytočila Rosé.

Rosé: Jenn?

Já: Zítra už nepříjdu.. Vzkaž to prosím holkám, děkuju.

Aniž by něco stihla říct, tak jsem to položila a začala brečet. Ani nevím, kdy jsem usnula, ale vzbudil mě táta, že bych se už měla obléct. Vstala jsem jako tělo bez duše a šla do koupelny dát se do pořádku. ,,Už jdeš?'' pískla na mě máma.

,,To mě tak moc nechcete?'' křikla jsem, když jsem vycházela z pokoje. Oba už stáli u dveří a dívali se na mě. ,,Užij si to tam! A hlavně žádné flákání!'' zvýšila hlas máma a objala mě. ,,Tak jdeme!'' řekl táta a vzal moje kufry do auta. Cesta na letiště nám trvala tak dvacet minut. ,,Doufám, že se budeš umět chovat aspoň tam.'' špitl a otevřel mi kufr.

,,Taky tě mám ráda, měj se.'' řekla jsem ironicky, vysedla jsem a vytáhla si kufry z auta. Táta hned odjel a já si začala říkat, jestli mě vůbec měli rádi, že se chovají takhle. Přešla jsem do letiště, kde jsem si vyřídila důležité věci k letu a aniž bych se nadála, tak jsem seděla v letadle. ,,Sbohem..'' zašeptala jsem, když začalo letadlo vzlétat. Jakmile jsme vyletěli, tak jsem usnula, takže nevím, jak dlouho cesta trvala.

,,Prosím, připoutejte se. Přistáváme.'' ozvalo se a já se poslušně připoutala. Vyšla jsem z letadla, vzala si kufry a přemístila se taxíkem do domu, který mi zařídil táta. ,,Co teď asi dělají holky..'' přemýšlela jsem, když jsem si lehla na postel.

Rosé pov.

Hovor s Jenn jsem nebrala nijak vážně, protože bylo před prázdninama a u ní to bylo zvykem. Ráno jsem se převlékla a hned jela do školy, kde jsem se setkala s Lisou a dalšími holkami. ,,Kde je Jenn?'' zeptala se udiveně Lisa. Asi to řekla jenom mě.. Ale proč? ,,Prý už dnes nepříjde, asi jela na dovču, jako každý rok'' zasmála jsem se.

Lisa jen s úsměvem kývla a vešly jsme do školy. ,,Yeri, pojď do ředitelny.'' zavolal ji učitel, který ji zrovna hledal. Yeri s nepochopeným výrazem kývla a vyšla. Všechny jsme to přestaly nějak chápat. Šly jsme do třídy, kde byli už všichni. ,,Kde máte velitelku?'' uchechtl se Jin sedící za mnou. ,,Jela na dovolenou.'' řekla Joy a se zbytkem třídy se postavila, protože vešel učitel s Yeri. ,,Takže kvůli odchodu Kim Jennie z naší školy, tak se Yeri vrací do třídy.'' pronesl učitel a ukázal Yeri na Jenny místo.

,,Cože'' vykřikla jsem zároveň s holkama. ,,Na delší dovolenou, jak vidím'' uchechtl se Jhope. ,,Včera po vyučování nám její táta volal a odhlásil ji z naší školy.'' vysvětlil učitel. ,,Ale proč..'' lehce vzlykala Lisa. ,,V poslední době se prý začala chovat šíleně, tak ji poslali do Ameriky.'' ukončil konverzaci učitel a začal se věnovat hodině. ,,Kam?!'' vyjekly jsme zároveň s Lisou. Všichni se jen zasmáli. Jak vtipné.. Přes celou hodinu jsem se snažila zkontaktovat s Jenn, ale dávalo mě to pořád do schránky.

,,Kurva!'' křikla jsem a bezvědomě hodila s mobilem o zem. ,,Rosé?'' křikl nechápavě učitel. Když jsem se kolem sebe podívala, tak se na mě všichni nechápavě dívali. ,,Já nemůžu..'' špitla jsem a v rychlosti se sbalila a utekla ze třídy.

Lisa pov.

Jenn a Amerika? To nedává smysl.. Přemýšlela jsem nad tím celou hodinu, až mě z toho vyrušila rána Rosenýho mobilu. Byla z toho úplně na prášky.. ,,Já nemůžu..'' špitla, rychle se sbalila a utekla. ,,To je vychování..'' odfrkl si učitel a pokračoval. ,,Musíme za ní'' otočila se na mě Joy. Kývla jsem a začala si balit věci.

,,Kam máte namířeno, Liso?'' křikl učitel. ,,Na záchod..'' špitla jsem. ,,A proto si balíte věci? Okamžitě si je vybalte a zůstaňte do konce hodiny!'' třisknul učebnici na stůl. Vybalila jsem si věci a musela jsem poslouchat dál. ,,Vážně tomu věříte?'' zašeptal Namjoon. ,,Neznáš její rodiče..'' vydechla jsem. ,,Jaký rodič by poslal své dítě do Ameriky?'' uchechtl se. ,,Třeba ten, pro kterého je firma přednější, než vlastní dítě.'' odsekla jsem.

Me pov.

Po vybalení oblečení jsem si vyrazila na pláž, která je jen kousek odtud. Na pláži bylo plno lidí, ale neměla jsem s tím problém, protože jsem měla aspoň co sledovat. ,,Oh, pardon'' vyhrkla jsem, když jsem do někoho omylem vrazila. ,,Jennie?'' otočila jsem se a nemohla jsem uvěřit svým očím. ,,Jisoo?!'' ,,Co tady děláš sama?'' nepochopeně se podívala.

,,Táta mě vyhnal'' pokrčila jsem rameny. ,,Máš, kde bydlet?'' zeptala se. ,,Zařídil mi tady dům, takže naštěstí ano..'' usmála jsem se. ,,A co holky?'' ,,Neví o tom.. I když.. Teď už asi ano, protože mi každou minutu zvoní mobil..'' uchechtla jsem se. Jisoo se zasmála, zatáhla mě za ruku a táhla mě do moře. ,,Jisoo ne!'' křičela jsem na ní se záchvaty smíchu, protože jsem nebyla v tílku. Smála se a táhla mě dál. Když v tu nás někdo zezadu někdo chytil a táhl nás do hloubky.

,,Nech mě, nebo ti praštím'' smála se Jisoo. Kluci se smáli taky a v tu chvíli jsem byla klidná, protože je Jisoo znala. Když nás dotáhli do dostatečné hloubky, tak nás pustili a my se na ně hned otočily. ,,Tohle je Jinyoung a Mark.'' představila je Jisoo. Oba pozdravili a já se jen usmála. ,,Jo a tohle je Jennie.. Moje nejlepší kamarádka ze Soulu.'' zasmála se a objala mně.

,,Chyběla jsi mi'' zašeptala mezitím, co mě objímala. ,,Ty mě taky'' usmála jsem se. ,,Chce to nějakou zábavu'' uculil se Jinyoung. ,,Jaký club dneska?'' podívala se na něj Jisoo. ,,Epic'' řekl rychle Mark. ,,Rodiče máš kde?'' zeptala jsem se. ,,Chytli jsme se.. Odjeli do New Yorku a nechali mě tu s Jinyoungem, kterého znají.'' usmála se Jisoo. ,,Takže se bavíš?'' zasmála jsem se. Jisoo se zasmála a kývla. Ještě tak půl hodiny jsme dělali blbosti na pláži a potom jsme se přemístili ke mně domů, kde jsem si musela převléct mokré oblečení.

,,Vyzvedneme vás tu kolem jedenácté, musíme se jít taky převléct'' rozloučili se kluci a já tu zůstala s Jisoo. ,,Co vůbec ti magoři?'' uchechtla se. ,,Myslíš Jimina a spol.?'' ,,Koho jiného'' zasmála se. ,,Nic se nezměnilo..'' vydechla jsem. ,,Musíš mi to všechno říct'' usmála jsem se a kývla. Jisoo jsem mezitím půjčila nějaké oblečení a řekla ji, co se všechno stalo, když tam nebyla. ,,To je mazec..'' vydechla udivením. ,,To víš no.'' uchechtla jsem se. Ve chvíli zazvonil zvonek a my věděly, že už jsou kluci tady. ,,Jdeme se bavit''

Teenage DirtbagKde žijí příběhy. Začni objevovat