Surprise!

377 24 0
                                    

Poslední dny zájezdu proběhli v klidu, až na Jimina, který se tři dny před odjezdem začal chovat, jako totální magor - což mě u něj ani nepřekvapuje. ,,Konečně zase doma.'' vydechla Rose a unaveně sebou praštila na gauč. ,,Už bylo na čase.'' lehce jsem se zasmála. ,,S klukama jsi se sblížila o moc, že?'' uculila se na mě. ,,Myslíš iKon?'' věnovala jsem ji pohled a sedla si na protější gauč. Jen zakývala a pak se podívala na mobil, který mi začal vyzvánět.

Já: Ahoj Jacksone.

Jackson: Ahoj. Kolem jedné odpoledne tě vyzvednu.

Já: Kam pojedeme?

Jackson: Uvidíš.

Vypl hovor a já věnovala obrazovce mobilu úšklebek. ,,Copak?'' zasmála se Rose. ,,Za hodinu pro mě dojede Jackson.'' řekla jsem zamyšleně. ,,Kam pojedete?'' zeptala se zaskočeně. ,,To bych taky ráda věděla.'' zasmála jsem se a šla do pokoje se převléct.

,,Šlo by?'' otočila jsem se na Rose, která začala prohlížet můj outfit. ,,Tobě sluší všechno.'' řekla po chvíli. ,,Není ta bundička moc?'' záporně zakývala hlavou a já věděla, že můj outfit je šťastně hotový. ,,Tak já jdu před barák.'' rozloučila jsem se s Rose a vyšla jsem před barák, kde zrovna Jackson přijížděl.

,,Dobře načasovaný..'' zasmáli jsme se. Nasedla jsem do auta a chvíli sledovala, kam jedeme. ,,Pořád nevíš?'' uchechtl se. ,,Měla bych?'' pokrčil rameny a najednou otočil prudce do uličky, která jde lehce přehlédnout. Začala jsem se bát o tom žádná. Přijeli jsme na konec uličky a tam schovali auto do garáže. Chvíli jsme seděli mlčky v autě a já si mezitím trochu prokoukla garáž. ,,Co tady?''

,,Musíš počkat.'' odvětil a vysedl z auta. Vysedla jsem tedy taky a věnovala mu udivený pohled. Bylo mezi námi asi dvou minutové ticho, než do garáže vtrhl Bambam s Yugym. ,,Jak dlouho tady čekáte?'' zasmál se Bambam. ,,Co vám tak trvalo?'' zavraždil ho pohledem Jackson. ,,Trochu jsme zapomněli na čas..'' uculil se a svůj pohled věnoval na červenajícího Yugyho.

,,Každopádně, pojď za námi Jenn.'' pískl na mě Yugy po chvíli a já je následovala. Vešli jsme do tmavé místnosti, kde nešlo vidět vážně nic. ,,Kluci?'' špitla jsem tiše, když jsem je v té tmě neviděla. V tu chvíli se ozvala rána prasknutí balonku a rozsvítili se světýlka, která byla přilepená na stěnách. Vedle mě stál rozesmátý Bambam a lehce mě objal kolem ramen.

Byl to šok, protože jsem nic takového nečekala. V místnosti stáli lidi, které znám od školky, bývalí spolužáci ze základky a naše parta. Lisa usmívající se jako sluníčko zároveň s Jisoo a Rose držely dort, na kterém bylo číslo 19. Dokonce tu byla Joy a spol. Mít kamarády, kteří vám připraví něco takového? Tak to je fakt štěstí.

,,Všechno nejlepší!'' všichni zakřičeli a mě začali téct slzy štěstí. ,,Děkuju.'' řekla jsem skrz slzy a šla jsem sfouknout svíčky. ,,Schovej ty slzy!'' křikl pobaveně Jinyoung a kousek polevy dortu mi dal na nos. ,,Myslela jsem, že jste zapomn-'' ,,Zapomněli? To nemyslíš vážně.'' šťouchla do mě pobaveně Rose a pak mě společně s Jisoo a Lisou objaly. ,,Kdo to uspořádal?'' podívala jsem se kolem a všichni mi věnovali pohled.

Jediný Youngjae s Jaebumem dělali, že tady nejsou - takže to bylo jasné, kdo tohle všechno uspořádal. Beze slova jsem za nimi přišla a pevně je objala. ,,Děkuju..'' zašeptala jsem. ,,Všechno nejlepší.'' řekli oba ve stejný čas a tomu se následně zasmáli.

Po celou dobu jsem si popovídala i s lidmi ze školky a ze základky a byli vážně fajn. Dokonce po třech hodinách přišlo i iKon za což jsem byla taky ráda. Všichni jsme se nehorázně bavili. ,,Jsem rád, že jsem tě poznal Jennie Kim.'' objal mě Jay a já se jen usmála. ,,Já přece taky prcku.'' objetí jsem mu opětovala. ,,Jsem o 2 cm vyšší'' odtrhl se, ale pořád mě držel za ramena. ,,I tak.'' nakrčila jsem pobaveně ramena a on mě probodl pohledem.

Teenage DirtbagKde žijí příběhy. Začni objevovat