Merry Christmas / Last chapter

372 22 3
                                    

,,Vstávej!'' křikla na mě Rose a lehce mě bouchla polštářem po hlavě. ,,Co se děje?'' zamrmlala jsem a více se zachumlala do peřiny. ,,Co se děje? Je půl třetí odpoledne!'' uchechtla se a já byla okamžitě vzhůru.

,,Proč jsi mě nevzbudila?!'' zavraždila jsem jí pohledem. ,,A co jsem asi dělala celé ráno.'' ušklíbla se a hodila po mě svetr s riflemi. ,,Na co?'' nadzvedla jsem obočí. ,,Jedeme za Jisoo, tak si pohni.'' protočila očima a opustila pokoj.

Pomalým tempem jsem se oblíkla a pak sešla schody dolů do předsíně, kde už čekala Rose. ,,Pomaleji by to nešlo?'' rýpla si a podala mi boty. ,,A víš, že šlo?'' uculila jsem se a ona mě zavraždila pohledem. 

Nasedly jsme do auta a jely rychle k Jisoo, která už čekala před barákem. ,,Konečně jste přijely..'' ušklíbla se, když jsme došly až k ní. ,,To se koukej na ní, ne na mě.'' ukázala Rose směrem na mě a já se jen nevinně pousmála.

Vešly jsme k Jisoo domů a šly si sednout do kuchyně, kde jsme měly připravené kakao. ,,Kluci tady budou kolem šesté a Lisa za hodinu.'' informovala nás Jisoo a napila se kakaa. ,,Neslyšela jsi náhodou něco o Yoongim?''

Obě dvě mi věnovaly pohled a Jisoo pak záporně zakývala hlavou. ,,Děláš si o něj v této době celkem velkou starost.'' uculila se Rose a pobaveně do mě lehce šťouchla. ,,Vždyť se nikomu neozývá..'' špitla jsem. 

,,A cítíš k němu jenom přátelství?'' zvážněla Jisoo. ,,Sama nevím.. Prvně to bylo jenom přátelství, ale postupem času něco víc. A teď mám pocit, že zevnitř umírám, když neslyším jeho hlas víc než dva dny.'' řekla jsem potišeji.

,,Je to jasný. Miluješ ho.'' zasmála se Jisoo. ,,A co ty a Jhope?'' snažila jsem se změnit téma a podívala se na Rose. ,,Jsme v pohodě.'' pokrčila rameny. 

Když jsme dopily kakao, tak jsme umyly nádobí a pak si šly připomenout dětství tím, že jsme na zahradě začaly stavět sněhuláky. ,,Moment.'' řekla nám Jisoo, když někdo zazvonil. Po chvíli přišla Jisoo a vedle ní šla šťastná Lisa.

Obě dvě jsme vyběhly k ní a pevně jí objaly. ,,Tak hodně jsi nám chyběla!'' řekla Rose mezi slzama. ,,Vy mě samozřejmě taky.'' usmála se Lisa. ,,Nějaké drby máš?'' uculila se Jisoo a Lisa kývla. 

,,Ani nevíš, jak je to v Bangkoku super! Musím vám toho tolik říct!'' řekla šťastně a všechny jsme si šly sednout do obýváku, kde Jisoo ještě před tím rozpálila krb. 

Když mám shrnout všechny její zážitky.. Našla si přítele, který cestuje po světě, takže má možnost jezdit s ním a už má za sebou několik tanečních vystoupení. 

,,Ve Španělsku jste byli?'' zeptala se jí hned Rose. ,,Sí. (Ano)'' usmála se Lisa a podala nám její mobil, kde měla fotky. ,,Tak moc vám to spolu sluší.'' usmála jsem se na ní. ,,Jsem ráda, že jsem ho potkala.'' 

Ve chvíli mi začal zvonit mobil a já věnovala pohled blikající obrazovce, na které bylo napsané ,Oppa'.

,,Ano?'' zvedla jsem hovor a čekala, co z něj vyleze.

,,Někdo tu na tebe čeká..'' řekl udiveným hlasem a mě hned napadlo, že by to mohl být Yoongi.

,,Hned jsem tam!'' křikla jsem a rychle položila hovor, aniž bych se zeptala, kdo čeká. 

,,Kam jdeš?'' zasmála se Jisoo, když jsem rychle vyběhla obout si boty. ,,Někdo mě čeká doma, uvidíme se zítra.'' houkla jsem a aniž bych je nechala něco říct, tak jsem vyběhla ven. Venku byla strašná zima, ale i tak mě to neodradilo. 

Rychle jsem doběhla domů a čekala, než mi konečně přijde někdo otevřít. ,,Ahoj tati! Kdo na mě čeká?'' řekla jsem udýchaně a vešla jsem dovnitř. ,,Je v obýváku.'' řekl klidně a odešel zase do své kanceláře. 

Teenage DirtbagKde žijí příběhy. Začni objevovat