,,Stav se zítra kolem páté večer. Všechno nejlepší. Jimin~''
Chvíli jsem se na ten papírek dívala a potom ho schovala zpátky do krabičky. Vzala jsem mobil do ruky a měla v plánu mu napsat. Několikrát jsem napsala pár vět, ale vždycky jsem je smazala. ,,Prostě zítra přijdu.'' řekla jsem si nakonec a usnula.
Pondělí
Vstala jsem kolem půl druhé odpoledne a všimla si, že mám na mobilu 10 zmeškaných hovorů od June. Převlékla jsem se do krátkých krajkovaných světle růžových šatů a vytočila jeho číslo.
Já: Ahoj, promiň spala jsem. Co jsi potřeboval?
June: Ahoj. Co děláš dnes večer, že bychom něco podnikli?
Já: Omlouvám se, ale dnes večer už něco mám.. Ale můžeme zítra.
June: Tak zítra, měj se.
Položila jsem mobil a šla se podívat na Rose, jestli ještě spí. ,,Vstávej.'' šťouchla jsem do ní. ,,Ještě chviličku..'' zamumlala. ,,Budou dvě hodiny odpoledne.'' řekla jsem hlasitěji a ona i tak spala dál.
Byla jsem tam ještě 2 minuty a když se neprobrala, tak jsem to prostě vzdala a nechala jí spát. Sešla jsem dolů do kuchyně a vzala si něco k jídlu. Po chvíli do kuchyně vešla i Rose vysmátá od ucha k uchu. ,,Dnes mě nečekej, budu spát u Jhopa.'' oznámila a vzala si jogurt z ledničky. Jenom jsem kývla a umyla zašpiněný talíř.
,,V pět jdu k Jiminovi.'' řekla jsem v klidu. ,,K Jiminovi?'' nadzvedla obočí. ,,Ano.'' zasmála jsem se. ,,Takže tady dnes nebude nikdo.'' uculila se. ,,Kdo říkal, že tam zůstanu přes noc?'' nadzvedla jsem obočí tentokrát já. ,,Jennie.. Je to víc než jasný.'' uchechtla se.
Beze slova jsem odešla do pokoje a dala si lehký makeup. Po makeupu jsem si vzala knížku Last Christmas a četla do doby, než bylo na čase vyjet. ,,Už jdu.'' pískla jsem na Rose, která usínala u televize. Jen sebou trochu škubla a usínala dál.
Nasedla jsem do auta a vyjela. Na moje neštěstí byla v centru dlouhá kolona. ,,To si děláte prdel..'' proklela jsem, když jsem si všimla, že už je 17:10. Než jsem se konečně dostala z kolony, tak bylo něco po půl šesté. Dojela jsem před jeho barák a vypadalo to, že jsem došla pozdě, protože byla až před barák slyšet hudba a různý křiky.
Zazvonila jsem a čekala tak dvě minuty, než konečně někdo přijde otevřít. ,,Jennie?'' nadzvedl obočí Namjoon. ,,Jdu za Jiminem.'' řekla jsem bez zájmu a on jen kývl. Prošel kolem mě a zavedl mě za dům, kde byl velký výhled na Soul a terasa s bazénem, který zrovna Jimin čistil. ,,Někdo za tebou přišel.'' křikl Namjoon na Jimina a hned odešel.
Jimin zvedl hlavu a věnoval mi pohled. ,,Ahoj?'' zasmála jsem se, když mezi námi vládlo ticho. Beze slova šel ke mě a objal mně. ,,Všechno nejlepší.'' zašeptal roztomilým hlasem a já nemohla uvěřit svým očím. Vážně mi to jeho chování připadá divné... v jednu chvíli se chová jak magor a pak zase jako andílek.
,,Děkuju.'' řekla jsem nejistě. ,,Chvíli počkej.'' řekl a šel dodělat bazén. Když uběhla půl hodina, tak mi to už přišlo vtipný, jak se až moc snaží. ,,Pomůžu ti.'' řekla jsem a přešla jsem k němu. Uculil se a beze slova mě hodil do bazénu.
,,Nepotřebuju pomoct, už je tak deset minut vyčištěný.'' zasmál se. Zavraždila jsem ho pohledem, po čemž následoval další jeho smích.
ČTEŠ
Teenage Dirtbag
Roman pour Adolescents,,Jimine..'' zamumlala jsem ztrápeně. Jen se zasmál. ,,Stůj klidně.'' řekl potichu. Šel za mně a chvíli tam stál. ,,Co děláš..'' řekla jsem zmateně. V tu chvíli mi na vlasy vylil džus. ,,Co jsi to udělal!'' vykřikla jsem na Jimina, který se smál o...