,,Ty jsi fakt dorazila!'' řekl překvapeně. Lehce jsem se pousmála a on mávl rukou na znamení, že mám jít dovnitř. Vešla jsem teda dovnitř a vyzula si boty. ,,O čem chceš mluvit?'' řekla jsem klidně. Neodpověděl a zavedl mě do obýváku. Na stole byli dvě sklenice, ve kterých byla voda a u toho popcorn. Posadil se a poklepal rukou na místo vedle něj. ,,Hlavně klid.'' říkala jsem si v hlavě a šla si vedle něj sednout. ,,To s těma holkama každou noc si myslela vážně?'' začal.
,,Není to snad pravda?'' uchechtla jsem se. ,,S tou brunetou jsem byl už půl roku.'' řekl potichu. ,,Mohl si s ní být klidně přes několik let, ale věrný jsi jí nebyl.'' zasmála jsem se. ,,Nevadilo jí to.'' pokrčil rameny. ,,Nelži. Ani nevěděla, že chodíš do klubu. Vždycky ses vymluvil na kamarády.'' protočila jsem oči. ,,Jak to víš?'' udiveně se podíval. ,,Mluvily jsme spolu.'' pokrčila jsem rameny a napila jsem se vody. ,,To si děláš srandu..'' řekl skrz zuby.
,,Ano, dělám.'' položila jsem sklenici a věnovala mu pohled. ,,Jsi chytřejší, než jsem si myslel..'' řekl si pro sebe. ,,Počkej chvíli..'' špitl po chvíli a odešel do nějaké místnosti. Ignorovala jsem to, postavila se a prohlédla si celý obývák. Za vitrínou byly fotky jeho gangu od základní školy. ,,Ty si fakt děláš, co chceš,'' ušklíbl se a rychle mě posadil na gauč. ,,za chvíli někdo přijde.'' dodal. ,,Kdo?'' nadzvedla jsem obočí. ,,Uvidíš.'' uchechtl se a napil se vody.
Po celou dobu jsme mlčeli a byli na mobilu, jak milé. Z toho nás vyrušil zvonek a Jimin ihned šel otevřít. ,,Pojďte.'' zaslechla jsem z předsíně. Do obýváku vešel Taehyung s Jungkookem. Nepochopeně jsem se podívala na Jimina, který se jen pousmál. Kluci si sedli před nás a ticho pokračovalo. ,,Nevěděl jsem, že v této škole budou holky, jako jste vy.'' vyrušil ticho Taehyung a věnoval mi pohled. Pokrčila jsem rameny a napila se vody. ,,Jsi panna?'' uculil se Jungkook a mě v tu chvíli zaskočila voda v krku. Jen se zasmáli a pořád se na mě dívali, protože chtěli odpověď. ,,Co ti je do toho?'' vyprskla jsem na něj. ,,Však měla sex s Kihyunem, ne?'' zasekl se Taehyung.
Jen jsem protočila očima a vstala. ,,Jdu.'' špitla jsem a odešla jsem do předsíně, kde jsem si obula boty. Ve chvíli mě Jimin rychle chytl za zápěstí a zavřel mě do nějaké místnosti. Byla to pracovna, kde jsme dělali referát. Byla jsem tady zamčená asi půl hodiny, než se dveře konečně otevřely. ,,Už odešli.'' řekl klidně a chtěl, abych se vrátila zpátky do obýváku. ,,Nebudu se ptát na soukromé věci.'' řekl, když viděl, že chci odejít. ,,Zabiju ho..'' proklela jsem v hlavě a šla si sednout na gauč.
,,Jaký film máš ráda?'' zeptal se a začal zapínat televizi. ,,Chtěl sis promluvit.'' zvedla jsem obočí. ,,Budeme mluvit během filmu. Nevím, kam spěcháš. Stejně jsi z baráku utekla.'' pokrčil rameny a já ho v tu chvíli měla chuť vážně zabít. ,,Rychle a zběsile..'' vydechla jsem. Podíval se na mě překvapeně a pustil tam první díl. Celou noc jsme se dívali na Rychle a Zběsile a skončili jsme u šestého dílu. ,,Měla bych už jít.'' řekla jsem a vstala. ,,Jsou teprve tři hodiny.'' podíval se udiveně, ale šlo vidět, že je unavený. ,,Běž se radši prospat.'' usmála jsem se a byla na cestě do předsíně.
,,Díky za dnešek.'' řekl a zívl z únavy. ,,Taktéž.'' usmála jsem se a vyšla jsem z domu. Před domem jsem zavolala Rose.
Rose: Jenn?
Já: Jsi už doma?
Rose: Eh.. Ne.. zasmála se.
Já: A Jisoo?
Rose: Ta mi psala, že musela domů, kvůli rodinnému překvapení.
Já: Uh.. Dobře.
Vypla jsem hovor a v hlavě se proklínala. Vrátila jsem se ke dveřím a zazvonila. ,,Huh?'' otevřel a podíval se udiveně. Nevím proč, ale když byl tak ospalý, tak vypadal roztomile. ,,Je mi to trapný, ale nemohla bych tady přespat?'' podívala jsem se na něj. ,,M-Můžeš'' překvapeně se podíval a pustil mě dovnitř.
ČTEŠ
Teenage Dirtbag
Teen Fiction,,Jimine..'' zamumlala jsem ztrápeně. Jen se zasmál. ,,Stůj klidně.'' řekl potichu. Šel za mně a chvíli tam stál. ,,Co děláš..'' řekla jsem zmateně. V tu chvíli mi na vlasy vylil džus. ,,Co jsi to udělal!'' vykřikla jsem na Jimina, který se smál o...