Bölüm 2

930 46 7
                                    

Narcissa ," Bellatrix kolunu uzat"

-kolunu uzatır-

"Sen Bellatrix Lestrange eğer sana hizmet etmemiz karşılığında Draco Malfoy'dan uzak duracağına yemin ediyor musun?"

"Ahh geç bu saçmalıkları ediyorum"

"Ona zarar vermeyeceğine bozulmazlık yemini ediyor musun?"

"Evet ediyorum"

Lucius "Bozulmaz yemini ettin Bellatrix unutma"

"9 yıl da ihtiyarlamışsın Malfoy beni kendinle karıştırma"

"Kendi adıma konuşmak gerekirse pek de umduğum gibi olmadı Bellatrix "

"Ne demek istiyorsun sen?"

"Harry Potter Bellatrix Harry Potter o yenilmez onu asla yenemeyeceğiz"

"Kes sesini Narcissa artık dirildim hem de kendi hortkuluğumla ve bundan kimsenin haberi yoktu. Potter'ı ortadan kaldırmak içinde bir planım var elbet."

''Bundan nasıl bu kadar emin olabiliyorsun? Potter'ın ne yaptığını gördük. Karanlık lordu-''

''Ahh kesin artık aptal arkadaşları olmadan Potter onu...onu...yok edemezdi bu sefer vıcık vıcık arkadaşlıkları olmayacak Lucius''

''Ne demek istiyorsun?''

''Wesleyler, Longbottom, Granger vs vs budala dostlarından bahsediyorum Potter'ın ruhu bile duymayacak tek tek hepsini öldüreceğiz.''

''Peki kimle başlıyoruz?''

''Ronald''

Ne derler bilirsin ölüm her zaman peşindedir ama sıranı beklemek zorundasın Potter.

"Burası. Şimdi ne yapacağız Bellatrix?"

"Sessiz ol budala kimsenin benden haberdar olmaması gerekiyor. Bu işi sessizce yapacağız. Potter'ın ruhu duymayacak anladın mı?"

"Herneyse"

Ron : "Heyy neler oluyoğ? Hermione sen misin?"

"Şşş sessiz ol Ron"

"S-sen nasıl oluğda diğilirsin annem seni öldüğmüştü"

"Evet. Aslında öldürdüğünü sandı. Hiç kimsenin bilmediği bir hortkuluk yaptım ve işte dirildim. Umarım sevgili anneciğin hala yaşıyordur Ronald onu kendi ellerimle öldüreceğim"

Hermione : "Mortem Tenabr-"

'' Expelliarmus! Sakın deneme bile Hermione. Sectumsempra!

''Hermione!!!! Ona ne yaptın?!''

''Acı çekmesini istiyorum Ronald ve sen benimle geliyorsun''

 -Tuğçe Şentürk 

Harry Potter  - Geleceğin Efsanesi -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin