1. Bölüm

12.4K 426 392
                                    

Merhaba! Açılış konuşması olmadan olur mu? Olmaz tabii qqmfkwföwkmg

Öncelikle okumaya başladığınız tarihi buraya yazarsanız çok mutlu olurum.

Yazım tarihi: 4 Temmuz 2018

Öhöm! Öhöm! O zaman başlayayım.

İlk kitabım değil ama bu kitabın da benim için yeri ayrı olacak elbette. O nedenle heyecan tabii ki var. Derslerim için bu kadar araştırma yapmayan ben bu kitap için Google'dan çıkmıyorum 😂

Çok da uzun tutup sizi sıkmayayım.

İyi okumalar❤️

( Multi: Lorde - Perfect Places )

(Multi: Veronica Queena Bailey)

Gazeteler, haber kanalları, köşedeki fırından bir çörek almaya giderken bile kısaca konusunun geçtiğini duyduğumuz vahşi hayvan saldırıları; sadece bundan ibaret değildi.

Son yıllarda artan bu saldırılara bakılırsa bu gerçeği anlamakta geç bile kalmıştık.

Annem pencereye bugün aldığı kilidi taktı. Perdeyi kapatmadan önce gözlerini etrafta gezdirerek üzerimdeki gerginliği bir tık daha artırmıştı.

Tıpkı gizli bir kutu gibiydi! Annemin de bizim gibi bu olanlardan haberi var mıydı bilmiyordum. Belki de ağabeyim ile olan bu kuruntularımızın nedeni bizim farkında olduklarımızdı. Biz bir şeylerin farkındaydık ve annem eğer sadece bir hayvan için tedbirler alıyorsa da bildiğimize yorardık.

"Biliyorsunuz bu vahşi hayvan saldırıları daha da sıklaştı."

Annem, bizi gecenin karanlığından saklamak istiyor gibi perdeyi örtüp bana döndüğünde gözlerimiz kesişti. Gözleri yeşil gözlerime ifadesizce bakmaya çalışsa dahi telaşlı ve endişeli hali kendini ele veriyordu. Ondaki bu davranışlar yüzünden ona şüpheyle yaklaşmaktan başka bir şey yapamıyorduk.

Onun bu hali yüzünden oluşan gerginliğimi gizlemek için gülümsedim. Gülümseme dediğim şey iki et parçasını gergin tutmaktan ibaretti. Bu gülümsemenin ardındakileri görmemesini umuyordum.

"Kesinlikle. Böyle daha iyi."

Endişeyle bakan mavi gözlerini önce Joseph'ın aynı renk gözlerine ardından benim gözlerime çevirdi. Sarı saçları omuzlarından dökülürken aralarında nadir de olsa beyazlar vardı. Yüzündeki kırışıklıklar dışında çok genç görünüyordu. Yüzüne yerleştirdiği zoraki gülümsemeyi her ne kadar samimi gibi göstermeye çalışsa da pek etkili olmuyordu. Buna Joseph'ın da inanmadığına adım gibi emindim. Yüzündeki o çökmüş ifade adeta bize sırıtıyordu, gizleyemiyordu onu. Mimiklerini o kadar da iyi kontrol edemiyordu.

Üzgünüm Sarah Gea ama oğlun Joseph Sergio Bailey bu konuda senden daha profesyonel.

Şu son zamanlarda artan vahşi hayvan saldırılarından beri eskisi gibi değildi.

Bulunduğum yerde ve buraya yakın olan bazı yerlerde bir virüs gibi yayılmaya başlamıştı bu saldırılar. Polisler ve bu olayla ilgilendiğini öne süren kişiler bu saldırıları azaltmak için çabaladıklarını söyleyip duruyordu. Bunlar lafta kalıyordu yalnızca. İcraat yoktu ki!

Saldırılar aynı şekilde devam ediyordu. Sürekli birileri kayıp veriyordu.

Sizce bir vahşi hayvan bunları yapabilir miydi? Şehire inip evlere saldırır mıydı? Hiçbir insana veya bir kameraya yakalanmadan yapabilir miydi bunu?

VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin