A s h l e e
--------------Kibontakoztam a kezek közül és megfordultam. Egy harmincas éveiben járó, jóképű, izmos férfi mosolygott rám. A meglepettségtől köpni nyelni nem tudtam. Megvillantotta hófehér fogsorát, ami kifejezetten jól állt neki. Ujjaival kifésülte fekete hajtincseit, melyek a szemébe lógtak, majd úgy folytatta a méregetést. Szinte éreztem ahogy tekintetével minden egyes porcikámat égeti. Zavaromban a fülem mögé helyeztem egy hajtincset, majd vörös fejjel, köhintettem egyet.
-Kit tisztelhetek személyedben? - előzött meg a kérdéssel a férfi és kacér mosolyával próbált elvarázsolni. Napbarnított bőrén csak úgy csillogtak a vízcseppek.
-Ashlee Banks vagyok. - mondtam, majd enyhén Charlie felé fordítottam a fejem. Láttam, hogy minket néz. Egyre csak mocorgott. Gondolom nem kis fejtörést okoz neki, hogy kivel beszélek. Hm... ez még hasznomra válhat. Na és akkor történt valami. Olyan szinten kipattant egy ötlet a fejemből, hogy még bele is szédültem. Most mindent visszaadok Charlienak. Háhá! Gyerünk Ashlee! Ez az emberke pont jókor jön! - Na és te? - kérdeztem sejtelmes hangon, szinte suttogva, majd egy lépéssel közelebb léptem. Szerencsémre nem hátrált meg. Sőt! Szerintem még tetszett is neki, mivel ettől felbátorodva ő is tett egy lépést felém. Majdnem teljesen összeértünk.
Lehajtott fejjel nézett le rám, mélyen a szemembe nézett. Ajkai kicsit elnyíltak, így látni hagyta, ahogy nyelvével a fogait nyalogatja.
-Michael David.
-Áhh! Olasz. - szűrtem le azonnal az akcentusából.
-Igen valóban. Maga Amerikai ugye? Ha jól sejtem. - húzta össze csábítóan szemeit.
-Jól sejti.
-Igazán elbűvölő, de hagyjuk a magázódást.
-Én is szerettem volna kérni. - sütöttem le a szemem, majd a fejem is lehajtottam. Remélem veszi a jelet.
-Esetleg, meghívhatlak valamire? Mondjuk egy kávéra. Csak, hogy jobban megismerhesselek. - mondta, majd a kezei közé fogta az arcomat, és magára irányította a tekintetemet. Bingó. A szemem sarkából láttam, hogy Charlienak még a szája is elnyílik.
-Elfogadom a meghívást. - mosolyogtam rá, azzal az elbűvölős mosolyommal.
Megfogta a kezem és maga elé terelt. Tina idők közben bizonyára kiment a partra. Lassan haladtam ki a vízből David előtt. Charlie nem tudja hova tenni a kialakult helyzetet, hiszen érdeklődve figyeli minden egyes lépésemet. Nem jövök zavarba nézésétől, állom a tekintetét.
-Srácok, elmegyünk inni egy kávét. Majd jövünk. - mondtam a többieknek mikor kiértünk, hiszen várták a magyarázatot.
-Jó, de ki ez az úriember? - kérdezte Sam meglepetten.
-Michael David vagyok. - mondta a mellettem álló fiú, majd kezét nyújtotta a többieknek.
-Sam White. - fogadta Charlie menedzsere az üdvözlést.
-Martina Jersey. - mosolygott Tina a már ismerős alakra.
-William Carter. - méregette Will az ismeretlent.
-Broke Carter. - mondta Broke aranyosan.
YOU ARE READING
Csak egy utazás -2-
Teen Fiction"-Oda van érted. - közölte velem. Egy hatalmasat dobbant a szívem már csak a gondolattól is. -Az exem. - mondtam arcomon keserű mosollyal. -Rohadtul szerethetett. -Rohadtul szeretett. - nagyon kellett koncentrálnom, hogy visszatartsam könnyeimet. -K...