~Sürpriz Bebek~

392 20 2
                                    

Amelia:

Çocuklar ilk albümlerinin çoğu şarkısını söyledikten sonra Louis'in önerisiyle korku hikayeleri anlatmak için Harry gönüllü oldu.

Ben bu tür şeylerden korkmazdım,daha çok sıkılırdım.Harry burayla ilgili eski bir efsaneyi anlatırken kızların bazıları korkuyor numarası yapıp,çocuklara sarılıyordu.

Bu hallerine gülümsedim.Yanıma biri oturduktan sonra kolumu dürttü.O tarafa dönünce bu kişinin Liam olduğunu gördüm.Tuhaf tuhaf bana bakıp duruyordu.

A:Bir şey mi oldu?

Li:Bu hikayede komik olan ne? Biz daha çok korkuyoruz da.

A:Ben korku hikayelerinden korkmam ki.

Li:Tamam,onu anladım.Ama...fark ettim de çoğu şeye gülüyorsun.

A:Bu..iyi bir şey mi?

Li:Güler yüzlü olmak iyidir.

Omuz silkip önüme döndüm.Geç olmuştu ve herkesin uykusu gelmişti.Bir kişi uyumaya gittiğini söyleyince kamp ateşi sona erdi ve günün yorgunluğunu atmak için hepimiz yataklarımıza dağıldık...

...

Caitlyn:

Harry denen çocukla aynı odada kalacağıma inanamıyorum! Duyduğuma göre tam bir çapkın ve açıkcası korkmuyor değilim.Herkes yataklarına çekilidi ama biz Harry'le içeride ayaktaydık ve etrafa bakınıyorduk.Yataklar ayrı olduğu için sevinmeliydim en azından.

En sonunda sessizliğe dayanamayıp bozdum ve ona iyi geceler dileyerek çoktan giymiş olduğum pijamalarımla yatağa gömüldüm.O da ilk başta ne yapacağını bilememişti ama sonra bana karşılık verip ışığı kapattı.Daha önce bir erkekle yan yana bile uyumuştum, bu neden bu kadar zor ki?

#~#~#~#

Gece uyuyamamanın verdiği sıkıntıyla yataktan çıkıp pencereden dışarı baktım.Sönen ateşin etrafında iki kişi görünce görebilmek için gözlerimi kısıp cama yaklaştım.Bir erkek vardı ve karşısında bir kızla oturuyordu.Bu erkek ya gruptan, ya da çalışanlardan birisiydi.

Hem merak ettiğimden,hem de sıkıldığımdan bakmak için üzerimi değiştirip -nasıl olsa Harry uyuyordu- terliklerimi giydim.Tam kapıdan çıkarken ayağım bavuluma çarptı ve çıkan gürültüyle hala uyuyan Harry'e baktım.Bir hareket olmayınca yavaşça dışarı çıktım.Bizim odamız alt katta olduğu için kolayca dışarı çıkabildim.

Her kimse bu iki kişiyi rahatsız etmek değildi amacım,bu yüzden sadece çevredeki çalılıkların arkasından bakıp gidecektim.

Çalılıkların arkasında yerimi aldığımda sönen ateşin çevresinde Liam ve Kaylee'nin olduğunu gördüm.Kaylee bir Directioner'dı ve şanslıydı.Onun adına sevinmiştim,bu bana yetti ve uykum gelinceye kadar dolaşmaya karar verdim.Arkamı dönünce birine sertçe çarpmıştım.Kafamı kaldırınca Harry olduğunu gördüm.Benden bir kafa daha uzundu,bu yüzden ona bakarken başımı kaldırmak zorunda kaldım.

C:H-Harry? Sen ne yapıyorsun burada?

H:Senin ne yaptığına bakıyorum? Neden Liam ve Kaylee'yi gizlice izliyorsun?

O bana şüpheyle bakarken kollarımı birleştirip kaşlarımı çattım.

C:Uykum kaçmıştı,ben de buradaki iki kişinin kim olduğunu merak etmiştim.Hem,seni ilgilendirmiyor bu.

H:İyi o zaman.

C:Hem,sen ne yapıyorsun burada? Beni mi takip ettin sen? Hani uyuyordun?

H:Sessiz olacağım derken öyle bir gürültü yarattın ki,tam uyuyacakken uyandırdın.Ben de merak edip geldim.

Camp One Direction!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin