Louis Tomlinson:
Turnemiz yeni bitti.Gerçekten muhteşem geçti ve bir sürü güzel ülke gördük.
Ama turnenin bitmesinin ardından daha bir hafta geçmesine rağmen biz sıkılmıştık.Sanırım bir hafta dinlenmek bize yetmişti.Zaten turnede de albüm çalışmalarını tamamladık.Boş boş grup evinde oturmamız bunu destekliyor.
Bir şeyler yapmamız gerektiğini sessizce oturmamıza rağmen biliyorduk ama aklımıza gelen bir şey yoktu.
Ah,hadi ama biz One Direction'ız.Nasıl bir fikrimiz olmaz?
En sonunda dayanamayıp sessizliği bozdum.
Lo:Ee kimsede bir şey yok mu?
Hepsi konuşmadan bana bakıyordu.Ne sinir bozucu bir durum!
Lo:Directioner'lar için bir şeyler yapmalıyız bence.
Li:Zaten 1Day ve yaptığımız konserler var Lou.
Lo:Onlar gibi değil.Aslında öyle ama onları coşturan bir şey olmalı.Uzun süre bu yaptığımız konuşulmalı.
H:Lou haklı aslında.Uzun süredir sessiz kaldık.Tur yüzünden hiç bir şey yapmadık.
O an aklıma çok güzel bir fikir geldi.Directionerlar buna bayılacaktı.
Lo:Çocuklar,galiba bir fikrin var...
2 Gün sonra:(6 Temmuz 2014)
Magazin Haberleri:
Ünlü One Direction grubu bu sefer büyük bir an düzenliyor.Simon'dan da onay gelmesi üzerine tüm Directioner'lara bu haberi vermek de bize düştü.1Day günü yapan grup bu sefer de bize 1D Month -1D ayı- ile merhaba diyor.1 ay boyunca şanslı 25 Directioner'la kamp yapacağını açıklayan grup, bu şansı albümlerinden çıkan gümüş biletle yakalayabileceklerini söyledi.Ayrıca grup evinde kalacak olan grup altın bileti kazanan 5 kişiyle de birlikte kalacağını açıkladı.Ayrıntıları resmi sayfadan bulabilirsiniz...
Sonraki gün,
Caitlyn Lee:
Sabah Londra'nın güzel havasından yararlanmak için spor bir şeyler giyip yürüyüşe çıktım.Çoğu kişi de piknik yapmaya gidiyor,ya da benim gibi yürüyüş yapıyordu.
Evi yakın olduğu için en yakın arkadaşım Lisa'ya doğru yola koyuldum.
Evine yaklaştığımda onun sevdiği grubun müziğini duyunca gülümsedim.Tek şarkıları vardı bende ve anlamını sevdiğim için indirmiştim.Little Things...
Şarkıya eşlik ederken kapının önüne gelmiştim.Kapıyı bir kaç kez çaldım ama açmayınca "hoşgeldiniz" yazan halının altındaki anahtarı aldım.İçeri girince televizyonun açık olduğunu gördüm ve koltukta da bir albüm vardı.
One Direction-Midnight Memories
Yeni çıkmıştı sanırım.Albümü elime alıp arkasında yazan şarkı isimlerine baktım.Güzel isimler vardı.Yukarıdan tıkırtılar duyunca orada olduğunu anladım ve Lisa'yı korkutmak için sessizce odasına çıktım.Gülüşmeler ve kahkahalar vardı.Tam kapıyı çalmak için elimi kaldırmıştım ki kapı açıldı.
Karşımda beline havlu dolamış Sam duruyordu.Beni görünce bir anda gerildi.
S:Cat?
Konuşamıyordum.Açık kalan kapıdan yatakta beni farketmemiş olan Lisa'ya baktım.Mutlu görünüyordu.MUTLU.Benim.Sevgilimle.Birlikte.Mutlu.
O an Sam'e en sert şekilde tokat attıkan sonra beni farkedip peşimden gelen Lisa'yı umursamadım.Kapının önüne geldiğimde elimde hala albümü tuttuğumu gördüm ve sırıttım.Lisa bu gruba bayılıyordu.Yanıma geldiğinde konuşmasına izin vermedim ve orta parmağımı gösterdim.