HATIRLATMA:
Herkes saçma bulsa da bu konuyu kabullenmişti.Çünkü Kaylee'yle Niall bu.Gruptaki en şirin iki kişi.Onları kırmak gerçekten de zor.
Kaylee ve Niall heyecanlı heyacanlı bir süre daha şu "Gelenek"'ten bahsettiler ve en sonunda dayanamayıp uykularının geldiğini söylediler.Herkes odalarına çekilirken Niall'ın bağırışı ve kahkahası herkesin huzurlu ve gülen bir yüzle uyumasını sağlamıştı.
N:Her akşam aynı yerde toplanma geleneği!! -Ve kahkaha atar- (şu meşur olanlardan :D)
.......The End......
Selam :)
Bu bölüm sırf One Direction üyeleri tarafından anlatılacak.İyi okumalar :)
Hareketli istediğiniz şarkısıyla okuyabilirsiniz.Ben kafama göre koydum :)
13 Temmuz 2014
Zayn:
Sabah Louis'in gürültüsüyle uyandım.Hadi ama uyumaya çalışıyoruz burda!
Z:Louis kes şunu.
Yarı uyuklamış halimle sesim boğuk çıktı.Gürültü devam ederken Louis'in beni umursamadığını anladım.Ne yaptığına bakmak için mecburen gözlerimi açtım.Telaşla dolapları karıştırıp bir şeyler arıyordu.
Uykumun kaçmasıyla gözlerimi ovuşturdum ve çatık kaşlarımla Louis'i izlemeye başladım.
Z:Ne arıyorsun sen?
Lo:Kampa gelirken 4 metrelik hortum getirmiştim ama nereye koydum hatırlamıyorum.Sen gördün mü Zayn?
Ne hortumu ya?
Z:Louis sen kafayı mı yedin? Hortumun burda ne işi var?
Lo:Tabi sende Tomlinson aklı yok Zayn.Dünki olayın intikamını alacağım Venessa'dan.Bana yardım etmelisin.
Louis'den bazen korkuyorum açıkcası.Ama aslında güzel fikir.Hem ben de Evy'den intikam alırdım.
Z:Tamam sana yardım edeceğim ama Kaylee'ye ihtiyacımız var.
Lo:Nedenmiş o?
Z:Çünkü onlar bize şaka yaparken videosunu çekmişlerdi.Biz de onları çekmeliyiz.
Lo:Ne?Beni o halimle videoya mı çektiler! Eh be Kaylee benden çekeceğin var ama ilk önce şu işi halledelim.
Louis'in bu haline güldükten sonra saate baktım.Daha 7'ydi!
Sabah 7'de uyandığıma inanamıyorum!
İşin ucunda eğlenmek olmasaydı Perrie bile gelse uyanmazdım.Sahi,o ne yapıyor acaba?
Lo:Öyle boş boş telefona bakacağına bana yardım et!
Louis'in konuşmasıyla düşünmeyi bıraktım.-o anlamda değil tabiki düşünüyorum ama az önceki konuyu...neyse-
Odada bir şey bulamayınca bodrum kata bakmaya karar verdik.Louis Kaylee'yle konuşmaya gitti ve ben de yavaş adımlarla bodruma gitmek için merdivenlerden indim.Tam bir kat daha aşağıya inecekken mutfaktan ayak sesleri geldi.Nefesimi tutup gelenin kim olduğuna baktım.
Gelen kişi elinde çikolatalı ekmek yapmış olan Niall'dı.Ekmeği ısıracağı sırada beni gördü ve ağzı açık bir şekilde kaldı.
Z:Günaydın Nialler.
Ekmeği ısırmaktan vazgeçti ve şaşkın gözlerle bana bakmaya başladı.
N:Zayn? Bu saatte sen nasıl uyandın? Dünyanın sonu geliyor!