Kamp kurtarma haftası!

113 12 8
                                    

Selaam! Öncelikle 9.sınıf olduğum için bölüm paylaşamıyordum ve önceki bölüm final gibi bir şey olacaktı.Ama az okuyucum olsa da üzülenleri görünce dayanamadım ve devam etmeye karar verdim.Umarım okumaya devam edersiniz,yorumlarınızı bekliyorum :)
Sonradan eklenen not: Beyo9404 ithafım sana son kısımları yazıyordum ve senin son yorumunla gaza gelip daha hızlı yazdım ve şimdi size sürpriz yapıp paylaşıyorum ve evet gecenin 2:30'unda yapıyorum bunu sjagdka neyse okuyun sıktım ben sizi

Si:Çocuklar..ve kızlar.Yarından itibaren Camp One Direction bitmiştir.

Herkes şok yaşıyordu.Louis ve Niall küfür etmişti ve Kaylee'den hiçbir ses çıkmıyordu.Kalanlarla hep bir ağızdan "Ne!" diye bağırmıştık.

Si:Üzgünüm çocuklar...

Yeni Bölüm:

Yazarın gözünden;

İtirazların yükseldiği odada Simon kendinden emin,kararın verildiğini söylemişti.Liam hemen öne atılıp söylediği şeylerin doğruluğuna emin olduğu bir şekilde konuştu.

Li:Peki haberler ne olacak? Çıkan bir sürü haber ve yalanlamalar...Çoğu hayran sıkılıp onları bıraktığımızı düşünecek Simon.Hayran kaybetmemize göz mü yumuyorsun?

Simon'ın bu soruyu beklediği belliydi.

Si:Her şeyi düşündüğümden emin olabilirsiniz Liam.Aranızdan birisi kötü bir kaza geçirmiş olacak ve kampı sonlandırmak zorunda olduğunuzu söyleyeceğiz.Özür amaçlı da kamptaki tüm hayranlara M&G bilet dağıtacağız.Konserinize gelecekler.

Niall sinirlenmişti.Gerçekten sinirlenmişti ve bu olaya dayanamıyordu artık.

Ni:Bu da ne demek oluyor ha? Ne saçmalıyorsun Simon! Onlar bu kadar mutluyken sırf bir hata için bunu onlara yapamazsın!

Zayn olacakları biliyordu.Eğer Simon'a karşı gelirlerse anlaşma bitecekti ve One Direction'a yüklü bir para cezası ve ün kaybı kazandıracaktı.Bunu tüm grup biliyordu.Zayn Niall'ı sakinleştirmek için omuzlarından kavradı.Kızlar varken bu olaydan bahsedemezlerdi ama Niall'a bunu hissettirmeye çalışıyordu.

Z:Niall..Dostum lütfen.

Kızların gözü Zayn'in üzerindeydi.Bu davranışı onların şaşırmasına neden olmuştu.Özellikle Evelyn ve Kaylee çok şaşırmışlardı çünkü Niall onları düşünürken Zayn hemen kabullenmişti.Evelyn kaşlarını çatıp Zayn'e baktı.

E:Bu da ne demek oluyor Zayn? Sanırım kamp işine sıcak bakmıyordun.

Zayn derin bir nefes aldı.Kızların yanlış anlamalarını istemezdi ama yapacağı başka bir şey yoktu.Gruptan kimse bir şey yapamazdı.

Z:Alakası yok Evelyn.Ben de bu kampın devam etmesinden yanayım.

E:Hiç öyle gözükmüyor nedense.

Zayn sessiz kaldı.Madem kamp bitecekti, şimdi onu kırmamalıydı.Belki hiçbirini göremeyecekti bir daha...

Ama Harry dayanamamıştı.Bundan bıkmıştı da.Sürekli emir altında olup gözetlenmek,hayranlarıyla olan ilişkisinin bile başkasının elinde olması çok sinir bozucuydu.Ve Simon bir karar verdiğinde,yapardı.Sahi,neden böyleydi?

Camp One Direction!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin