Vampirli Gece

398 25 10
                                    

Selamm :D Öncelikle buraya yazı yazma amacım One Direction'ın Teen Choice Awards'tan 10/10 ödül alması.Şu an ben bu hikayeyi yazarken TT başlatmışlar ve ilk sırada.Çok mutlu oldum bunu görünce ve kesinlikle Directioner'lığımızı "en iyi hayran" ödülüyle değil, onların 10/10 ödül kazanmasıyla gösterdik.4 yılın 2,5 yılı boyunca yanlarında olabilirim ama gene de onları ilk çıktıklarında görmüşüm gibi seviyorum.Onlar olmasaydı hayatım daha sıkıcı olurdu muhtemelen.Ve sizin gibi kardeşlere sahip olamazdım.Neyse, daha fazla hikayenizin içine etmiyim iyi okumalar :D

Hatırlatma:

Isaac'a yemeği yedireli yarım saat falan olmuştu.Çocuklar ona şebeklikler yapıyor, ilgileniyorlardı.Biz de oturmuş onları izliyorduk.Bu manzarayı bir daha bulamayacağımı düşünüp bir kaç fotoğraf çektim.Hatta Harry bunu görüp Isaac'ı kucağına aldı ve gamzelerini göstererek poz verdi.Biz kızlarla konuşup gülüşürken bir anda sessizliği getiren şey kapının çalışıydı.

Herkes birbirine bakarken Liam konuştu.

Li:İçimizden birisi dışarı gitmedi değil mi?

Emin olmak için herkes birbirini sayarken kapı tekrar çaldı.Gelenin kim olduğunu bilmiyorduk ve Isaac da ağlamaya başlamıştı.

Herkes bir telaş ayaklanırken başımıza kötü bir şey gelmemesi için dua ediyordum...

Telefondan girenler veya videoları göremeyenler Ed Sheeran-Sing ile okusun :)

Amelia:

Herkes telaşla bir yerlere geçerken Louis bebeği Liam'ın eline verdi ve Harry'lerin odasına geçmesini söyledi.Bu sırada Kaylee'de beni onunla gitmem için odaya doğru itmişti.Biz Liam'la odaya girince öylece kalakalmıştık.

Li:Ee ne yapacağız şimdi, ya ağlarsa?

Telaşla ellerimi salladım.

A:Bilmiyorum! Az önce onunla oynayıp güldürüyordunuz, tekrar yapalım!

Tamam anlamında başını sallayıp Isaac'ı yatağa yatırdı.Liam soluna,ben sağına oturduk ve onunla konuşup eğlendirmeye çalıştık.

Bir anda ağlamaya başlayınca elimiz ayağımıza dolandı ve Liam ayağa kalkıp telaşla ellerini saçına geçirdi.Gerçekten komik gözüküyordu.

Li:Ne yapacağız? Tanrım içeride kim bilir kim var? Ya bir Directioner'sa?

A:Sakin ol Liam.Senin bu telaşınla bebek daha da ağlayacak.Gel otur lütfen.

Liam derin nefes alarak yavaşça yanıma oturdu.

A:Normalde grubun en sakini sensin sanıyordum?

Isaac'ı kucağımda sallarken Liam da bize bakıyordu.

Li:Öyle sayılırım.Paul'dan çok fazla şey gizleyemem ve eğer o geldiyse kesinlikle bir işler çevirdiğimizi anlar.

A:Tek telaşın buysa sakin ol.Bak, hem Isaac'da sustu.

Li:Evet,sen kucağına alınca sustu gerçekten de.

Ben hafif hafif sallarken Isaac'ın gözleri kapanmıştı.

A:Avv çok tatlı uyuyor.

Li:Evet.

Biz fısıldarken Liam'la birbirimize bakıp kalmıştık.Ama bu çok uzun sürmedi.Kapının yavaşça açılmasıyla ikimiz de o yöne baktık.Harry başını uzatıp üzgün bir suratla bize bakıyordu.

H:Isaac'ı getirebilirsiniz.

Li:Ne oldu? Kim gelmiş.

H:Gelin, içeride görürsünüz kimin geldiğini.

Camp One Direction!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin