Po nocy spędzonej u Jungkooka czuje się dziwnie i nieswojo.
Niby nic niezwykłego ale jednak zblizyliśmy się do siebie zbyt mocno niż powinniśmy, a tak dokładniej to chyba trochę poniosły go emocje i mnie pocałował. Nie, że mi się nie podobało, po prostu to był mój pierwszy pocałunek i nie chciałem stracić go z pierwszym lepszym, ale i tak warto było.A super mądry ja nie wziąłem od niego nawet numeru telefonu wychodząc jak najszybciej z jego mieszkania bardzo wczesnym rankiem
No cóż. Może uda mi się go jeszcze kiedyś spotkać. Mam na to naprawdę ogromną nadzieję.
Nie bede mu się wpraszał do mieszkania przecież. Nie wypada, zresztą może jemu się akurat nie spodobało. Chociaż on zaczął to po pocałunku zarządził spania, czyli pewnie miał mnie już dość. Chociaż z drugiej strony również wolałem spanie, bo nie chciałem żeby doszło do jeszcze namiętniejszej sytuacji, a zbliżała się wtedy dużymi krokami.
Kurde. Westchnąłem cicho. Chciałbym się komuś wygadać ale nie mam nawet znajomych. W szkole na przerwach przeważnie siedze sam. Wszyscy uważają mnie za dziwaka ale ja nie jestem dziwakiem, po prostu ciężko mi zawierać nowe znajomości. Czasami dosiądzie się do mnie Hoseok, ale to raz na jakiś czas i tylko dlatego, że po prostu mu mnie szkoda, bo i przy nim niewiele mówię. Hoseok jest najbardziej promiennym chłopakiem w szkole, ktorego jest pełno wszędzie i zawsze jest uśmiechnięty. Czasami jego obecność mnie męczy, ale nie dlatego że go nie lubię, po prostu czasami jego zachowanie jest dla mnie za głośne.
Oceny za to mam bardzo dobre, znaczy może nie bardzo ale są w porządku patrząc na to, że połowa mojej klasy ledwo zdaje co roku. Nie mam przyjaciół, więc mam czas na naukę, proste.
hi
krótki rozdzialikXD, chociaz chyba wszystkie sa krotkie.
co myslicie o nowej aktualizacji wattpada? bo jak dla mnie do bani-,——-milego dnia/wieczoru!!<3
CZYTASZ
hope [ pjm x jjk ]
Fanficnad jiminem znęca się grupka nastolatków, pewnego dnia poznaje jungkooka w dość dziwnych okolicznościach, jednak jungkook wyjeżdża nie mówiąc mu o tym. nie widzą siebie przez kolejne lata, jednak jungkook postanawia wrócić i tak oto przeznaczenie z...