Léna
Büszke vagyok magamra, időben befejeztem a munkát és a megbeszélt időben érkezem Diáékhoz. Még őket is megleptem a pontos érkezésemmel, hiszen a beígért süti még nincs kész.
- Egyszer jövök időben és nincs kész a süti! – jegyzem meg mosolyogva.
- Nem gondoltuk, hogy tényleg ideérsz 7 óra előtt. Kényelmesen voltunk – dől a konyhapultnak Vali.
- Fejlődőképes vagyok! – húzom ki magam büszkén.
- Örömmel látjuk. Petra? – érdeklődik Dia.
- Dolgozik még, majd csak későn fog végezni.
- Jól megvagytok? – érdeklődik Vali és közben valami mázat keverget.
- Igen, minden rendben. Találkozunk, ahogy tudunk. Eljárunk vacsorázni meg moziba. Igyekszünk tartalmas programokat kitalálni, de mivel sokáig dolgozunk mind a ketten sokszor csak egy üdítőre futunk össze. Bár mondjuk jövő hétvégén tervezzük, hogy megnézzük azt a hotel parkját, amit Jankáék újítanak. Még ahogy az erkélyemet csinálta Janka, akkor mesét róla.
- És te tényleg el akarsz menni Petrával Jankához a hotel kertjébe? – néz rám megrökönyödve Vali.
- Igen, ő mondta, hogy mehetünk nyugodtan. Miért?
- Te is és Janka is idióták vagytok! Hülyék vagytok mindketten! – csattan fel Vali és a pultra vágja a tálat. Mi meg Diával nem értjük mire ez a nagy kirohanás.
- Mi a bajod? – kérdezem tőle.
- Az hogy Janka szerelmes beléd, csak te nem veszed észre! Mesélsz neki a kapcsolatodról, barátkozni próbálsz vele, miközben ő szenved az érzései miatt! Beléd van zúgva!
- Dehogy van belém zúgva! Honnan veszed ezt a hülyeséget? – legyintem le. Ezt a agyament baromságot, Janka nem szerelmes belém!
- Ő mondta, meg én észrevettem rajta! – tárja szét a karját Vali.
- Miért nem mondta el akkor Lénának és te miért nem mondtad el nekem? – fordul felé Dia megrovó tekintettel.
- Janka azért nem mondta el Lénának, mert nem akart bekavarni a kapcsolatába! Meg te egyéjszakás kalandként kezelted őt! Szórakozásnak mondtad a közöttetek lévő valamit! Ő meg balfék és nem merte elmondani neked, hogy többet érez irántad! Neked meg azért nem mondtam el, mert így is utálod őt! A Csillás eset óta te ki vagy élezve rá és csak a rosszat látod benne! Pedig Janka tök jó fej! És Csillával sem játszott, mondta neki, hogy ő képtelen viszonozni az érzéseit, de őt nem érdekelte. Te Léna meg azért vagy hülye, mert ámítod magad Petrával, közben meg látszatkapcsolat az egész. Csak a kapcsolatba vagytok mindketten szerelmesek, nem egymásba! Ezt még a vak is látja!
- Ez sajnos igaz – bólogat mindentudóan Dia.
- Fú de rohadt okosak vagytok mind a ketten! – emelem fel a hangomat – Mikor lettetek kapcsolatszakértők?! Janka meg nem szerelmes belém!
- De igen! – mondja halkan Vali – Szeret téged! Szerinted miért ment veled az esküvő után anyudékhoz? Miért segített és küldött virágokat anyudnak? Miért tervezett neked is erkélyt, miközben egy perc szabad ideje sincs? Dolgozik és mellette futni és versenyre jár! Szerinted miért nem nézett a szemedben, amikor itt előttünk futottak össze? Mert itt volt Petra is és nem akart látni titeket együtt. Szerelmes beléd!