chapter 3

1 0 0
                                    

Вече сме във втори семестър.Още съм с Александър.Всичко върви перфектно,но може би му трябва още внимание от моя страна.Реших да направя купон.Направих го след ойоло два дни.Макар да бяхме само на 15,16,17 имаше много алкохол,цигари,стриптийзьори и стриптийзьорки и някои други забавления.Братовчед ми Марк се занимаваше с това отдавна.Бях го помолила да донесе около 7кг трева,48 лсд-та,32 спондж боб-овци,290 грама анфети,50 грама кокаин,260 грама хероин и метадон.Питате се защо ми беше толкова много,като аз дори не употребявам?!Еми поканих цялото училище,а там почти всички друсаха,останалите само пушеха коз.Май аз бях единствената.Ето че партито е във вихара си и Александър дойде.Напи се и се надруса,а аз само се напих.Помня,че искаха да пробвам да пуша,пуших,да шмъркам,шмърках и от там се камихме с Александър на горния етаж.Бях употребила много неща и всичко беше мътно,но пак беше страхотно.Александър бавно откопча копринената ми риза,свали полата ми,опипвайки всяка част на краката ми,откопча сутиена ми,а аз свалих тениската му и клекнах.Той знаеше какво следва,но не му хареса,че още съм по гащи.Откопчах колана и свалих дънките му.Бавно започнах да ближа малкият му приятел през боксерките.Завързах очите му.Точно свалих неговото и моето бельо и....бившата му влезе тя ме събори на земята и почна да върши моята работа с Алекс.Ядосах се и я ударих,а после тя мен.Алекс свали превръзката си и разбра всичко.Той избра да се върне при нея....Клариса....толкова я мразех тази...и тогава всичко се срина...

         DrugsWhere stories live. Discover now