Het was de volgde dag, Younes dacht aan niks behalve zijn gezin te redden. Hij keek naar de klok en stond agressief op. Hij pakte zijn jas en deed zijn schoenen aan. Hij liep naar buiten en belde zijn vriend Khalid.
Gesprek
Younes: Ewa Khalid
Khalid: Ewa, rustig?
Younes: No man broer
Khalid: Wat is er asahbi?
Younes: Fin? waar ben je nu?
Khalid: osso man bro.
Younes: Ik kom naar je osso kleed je aan en wacht voor de deur.
Khalid: SaffiYounes zag Khalid voor de deur staan en liep naar hem toe. Ze praatte over dat zijn gezin vast zat. En Younes vroeg of hij hem wilde hellen om de drugs te krijgen. Khalid deed mee. Ze gingen naar een steegje en vroegen aan mensen drugs. Het moest natuurlijk 1 kilo zijn. Uiteindelijk gingen ze een drankje doen in café. Er kwam een bediende en vroeg wat ze wilde. Ze vroegen om een koffie. Younes zat op ze telefoon. Hij had Amal op zijn achtergrond. De jonge keek met verliefde ogen. Younes zei: "Wat zit je zo te staren kaats die koffie kaats asahbi" zei die gestrest. Khalid en Younes gingen overleggen. Terwijl de bediende genaamd 'Omar' het afluisterde. Hij hoorde dat zijn zusje en broertje en moeder gevangenen zat en dat ze drugs nodig hadden. Maar Omar zag Amal op zijn achtergrond en dacht 'is dat zijn zusje die gevangen zit?' Hij vind haar prachtig. Dus hij maakte koffie liep naar hun toe. Omar zei: "Hier jullie koffie broers"
Omar vertelde gelijk: "ik heb gehoord jullie hebben drugs nodig" Younes zei toen: "zat je ons af te luisteren?" Omar zei: "nee maar ik kan je helpen fixen" waarbij Khalid op antwoordde: "Ey Younes hoor deze" ze lachte allebei. Younes zei "Haha, waar dan?" Omar zei: "Ik ken mensen." Younes zei: "laat je werk even staan, want je gaat met ons mee je moet me helpen" Omar dacht natuurlijk alleen maar aan Amal. Hij wilde haar helpen door drugs te dealen.3 uurtjes later hadden ze het! Ja 1 kilo drugs! Allemaal te danken aan Omar zijn hulp.
Ze gingen naar patron met de drugs. Omar was erbij. Ze gaven de drugs aan Patron en hij was zeer onder de indruk. Younes zei: "ga je nu me gezin vrij laten?" Patron zei: "Nouu.... Je hebt wel gedaan wat ik zei..... Dus Chico hier zijn de sleutels ze zijn bij Shuruka. Laat de sleutels zien en ze laten je naar binnen en dan kun je naar je gezin" Younes was dolblij. Khalid en Omar gingen met hem mee. Ze waren er... Younes deed de deur open en knuffelde zijn gezin. Iedereen omhelsde elkaar. Amal zei: "Omg, je hebt ons gered" Rayan zei: "Ey wollah broer kifesh ze hebben dit ons geflikt." Khalid en Rayan gingen elkaar omhelsen. Omar stond daar stil. Nou eigenlijk niet want hij keek met grote ogen naar Amal, hij vond haar zo mooi. Amal keek naar hem. Ze vond hem zo mooi. Het was liefde op eerste gezicht. Younes liet Omar aan iedereen voorstellen.
Amal en Omar keken elkaar hele tijd aan en ze glimlachte naar elkaar steeds.Gaat er iets tussen deze 2 gebeuren? 😉
JE LEEST
Brotherly love
AcciónDit verhaal gaat over een meid genaamd Amal (17) en haar twee broers Younes (21) en Rayan (20). De twee broers die werken hard voor hun geld. En zorgen voor hun zusje en moeder. Vader en moeder zijn gescheiden. In dit verhaal kom je te weten over hu...