3. Gólyatábor 2
Augusztus 30
Ma kilenc körül ébredtem viszont a többiek még aludtak, ezért kisettenkedtem a fürdőhöz ami a folyosó végén van kezemben a ruhámmal meg a neszesszeremmel. Hajatmostam de nem szárítottam meg mert nagyon meleg van.
Megmostam az arcom , felöltöztem (sötétkék farmersort, barack színű haspóló rajta egy kis rókával és az elmaradhatatlan sötétkék baseball sapka). Most kicsit több sminket tettem fel az arcomra szempillaspirál ,szajfény(a szemhéjamat kifestettem arany színűre hű de merész vagyok XD ) . Ezután lementem az ebédlőbe és már ottvoltak a többiek is csak még pizsamában. Reggeli után az ofő egy kis figyelmet kért.
- Szóval mielőtt felszállunk a vonatra van.kedvetek fagyizni?- kérdezte
-Igeeen- üvöltötte mindenki.
-akkor fagyizunk- jelentette ki a meglepő tényt XD
Emesével Annával és Orsival egymás mellett mentünk a fagyizóig a sor végén.
Nagyon közel volt.
-Egy belga csokit kérek szépen édes tölcsérben- kértem a favorit ot
-tessék- adta oda az eladó.
-köszönöm- vettem el és fizettem ki az árát.
Anna áfonyásat kért, Emese vaníliásat kért Orsi pedig citromosat mert csak az volt vegán.
Miután megettük nem kellett sokat várni a vonatra szerencsére nem késett. Utazás közben megfigyeltem a többieket.
De főleg Boti érdekelt nem tudom hogy miért amikor megfogta a kezem és gitároztunk olyan melegség töltött el és nagyon könnyen el tudok veszni abban a sötétzöld szemekben. És ha beszélünk olyan mintha egy lepkesereg szállná meg a gyomrom. Na de a többieket is megfigyeltem. Mindenkit egy szóval jellemeztem.
Ákos: zabagép
Kitti: plázacica
Edina: buzikel.lys
Zsolt: poéngyár
Kristóf: csendes
Ádám: majdnem középpont de csak majdnem
Laci :Boti barátja
És végül Boti: mindenemEnnyi sikerült. Kb két óra múlva megérkeztünk az állomásra és anyáék már ott voltak . Anna és én elköszöntünk a többiektől és haza mentünk.
- Naa milyen volt?-kérdezte anya miközben csinálta a vacsit.
- jó- feleltük egyszerre
-bővebbeb?
-nagyon jó- válaszoltuk mint mindig.
-na jó akkor hagylak titeket.
Fölmentünk a szobánkba mert közös a szoba fele enyém fele övé.
-Neked bejön valaki?- kérdezte Anna
-igen Boti- feleltem - neked?
-igen Laci
Na ezen meglepődtem
Ennyit beszéltünk utánna hallottuk hogy kész a vacsi. Lasagne volt és finom. Miután befejeztem lefürödtem lemostam a sminket és fogatmostam. Nagyon hamar elaludtam.Mai nap: 5/5
YOU ARE READING
Arany János Gimi
Humorez a történet egy fiatal lány és osztályának az életét mutatja be.