Október 3
Már nagyon régen nem írtam.
Ennek az az oka hogy nem történt semmi. Ma van a születés napom szóval ja . Megint egy évvel idősebb lettem (Annának is ma van de az nem fontos XD). Na de vissza a jelenbe. Most itt ülök a kórház folyosólyán és izgulok ...
Na de elmondom hogy mi történt.Délután négykor elindultunk az Árkádba ajándékot venni hárman. Anyum Anna meg én. Mivel anyámnak van kocsija ezért azzal mentünk. Én annának vettem egy menő fülbevalót , de ő nem mutatta meg nekem hogy mit vett. Ezek után beültünk egy fagyizóba beszélgetni meg persze fagyizni. Miután megettük elindultunk haza...
Egy kereszteződésnél álltunk és vártuk hogy zöld legyen. Amikor a lámpa a megfelelő színre váltott elindultunk és oldalról belénkjöttek..
Amikor már felfogtam hogy mi történik csak a mentő plusz rendőrautók villogását és szirénázását érzékeltem.
Már nem a saját kocsinkban ültem hanem egy mentőautóban.
Pár perc múlva odajött hozzám egy rendőr.
-Jó estét mi történt?- kérdeztem.
-Szia. Oldalról belétek mentek és a testvéred sajnos azonnal elhunyt és az anyukádnak súlyos sérülései lettek.Itt már majdnem elsírtam magam.
Aztán megint szólt a rendőr.
-Bevigyünk a kórházba?
-Igen ha lehet.- szeretném tudni hogy jobban van-e édesanyám.Út közben megkérdeztem hogy hol van és ahogy odaértünk rohantam is oda.
És itt vagyok most...
Megkeresek egy mosdót hogy elintézzem magam.Áhh meg is van ... és egyszerűen nem sikerült nem tudtam tovább tartani elbőgöm magam mint egy ötéves de jól esik ki jön a sik stressz...
Na mostmár vissza megyek a kórteremhez és leülök....
Várok.....Egyszer csak kinyitják az ajtót és bemehetek ......
YOU ARE READING
Arany János Gimi
Humorez a történet egy fiatal lány és osztályának az életét mutatja be.