6
Szeptember 2 kedd
Reggel álmosan forgolódtam az ágyamban. Anna egész éjszaka horkolt ezért nem tudtam aludni. Majd mondom a szüleimnek hogy saját szobára van szükségem. Elvégeztem a szokásos rutinomat. Egy vörös trikót és egy fekete farmersortot vettem föl. Anna egy fekete tikót és fekete farmer sortot vette fel. Én begöndörítettem a hajam. Anna kivasalta. Egy leheletnyi smink, és indulás.
Szótlanul baktattunk egymás mellett. Ahogy beléptünk az aulába mindenki minket nézett. Fölmentünk a termünkbe és az ofő jött be.
- mindeki itt van ?
-igen.- válaszoltunk szinte egyszerre
-akkor ültetekA végleges ülésrend:
Tanári asztal
Kitti-Kristóf. Emese-Ákos
Anna-Zsolt Szabolcs-Edina
Boti-én. Orsi- LaciÁdámot direkt nem írtam bele mert hirtelen elköltöztek mert elváltak a szülei.
Mindegyik órát bemutatkozással töltöttük. És hat darab túlélhetetlenül unalmas óra. Nem csináltunk semmit de lefáradtunk és már kívülről tudjuk a névsort.
Órák után Emesével Orsival és Annával baktattunk a házunkig. Ott megebédeltünk (rakottkrumpli finom volt)
Megnéztünk egy filmet. Nem lehet más mint a feláldozhatók 1 . Majd a garázsban próbáltunk. Jó volt. Kb hét óra körül mentek el a csajok. Vagyis Emi meg Orsi. Fölmentem a szobámba , bepakoltam holnapra , bementem a fürdőbe , ott elintéztem magam és irányt vettem az ágy felé.Éjfél körül arra ébredtem hogy Anna horkol. Odamentem hozzá és megböktem az oldalát. Abbahagyta és én visszaaludtam.
ESTÁS LEYENDO
Arany János Gimi
Humorez a történet egy fiatal lány és osztályának az életét mutatja be.