2.Gólyatábor
Augusztus 29
Anna rávett hogy írjak egy ilyen naplószerűséget úgyhogy itt van...
Ma reggel az ébresztőmre keltem fél hétkor és meglepő módon hamar felkeltem. Azzal a gondolattal keltem hogy mindjárt behugyozok szóval irány a wc. A dolgom végeztével rájöttem hogy ma kezdődik a gólyatábor ezért lefürödtem és fogatmostam. Ezután kiválasztottam a ruhámat fekete farmersort (nem picsagatya) és egy barack színű póló rajta egy fekete "the expendables" felirattal. Igen vannak saját termékek. Ezután egy kis smink (szempillaspirál szájfény) majd elraktam a kajám és megragadva a tegnap összekészített cuccomat elindultunk Annával a tőlünk öt percre lévő suli felé. A bejárat előtt találkoztunk Orsival és Emesével. Köszöntünk egymásnak majd elkezdünk zenét hallgatni miközben leültünk a lépcsőre. Pár perc múlva megérkeztek még páran.
-Szia Horvát Miranda de csak Mira-köszöntem a még ismeretlen szimpatikus fiúnak
-Szia Kovács Botond-mutatkozott be s éreztem ahogy határozott hangjától végig fut a hátamon a hideg.
Botin kívül még voltak mások is úgyhogy nekik is bemutatkoztam.
-Szia Horvát Miranda de csak Mira
-Én Szabó Kitti, de te az a Mira vagy az expendables-ből?
-Igen és itt vannak a többiek is
-El sem hiszem hogy egy osztályba járok veletek omg omg hű....Na jó ezek után enyhe sokkot kaptam úgyhogy írom a többieket.
Van egy Szlovák Edina, Varga Zsolt, Budai Kristóf, Urbancsek László, Budai Ádám,Nagy Szabolcs, Urbanics ÁkosAz osztályfőnökünk Orosz Olga. Vonattal mentünk siófokra. Nagyon szép a szállás
Dél körül érkeztünk meg ezért mindenki megkajált. Utánna fél órával bementünk a vízbe. Nekem egy barack színű kétrészes fürdőruhám van.
Amikor mentünk be a vízbe hideg volt de lesz*rtam magasról és beleugrottam. Ezt a tevékenységet követték a csajok meg a fiúk, de Kitti meg Edina csak lassan belesétáltak. Hamar kijöttünk. Este sütögettünk egyet és ekkor bent a szobába megláttam egy gitárt . Ot lógott a falon. Egyébként négy ágyas szobák vannak. Szóval megragadtam az alkalmat meg a gitár és kivittem a tűzhöz és elkezdtem játszani az egyik dalunkat. A többiek csenben figyelték csak Anna szált be és a pálcikákkal elkezdte ütni a székét ami fából volt. Orsi és Emese csak énekeltek. A szám címe forever.
Miután befejeztük megtapsoltak minket a fiúk még füttyögtek is. Hamar besötétedett. Mikor mentünk be azt hittem már csak én vagyok kint de ekkor megfogta valaki a kezem ezért megijedtem rántottam eggyet rajta hogy közelebb jöjjön éy beletérdeltem. Csak utánna láttam hogy Boti az.
-Áú-mondta a rugást követően
-ú bocsi csak megijedtem nem direkt volt
-nem baj . Jó erős csaj vagy hallod.
-Ösztön
-Csak azt akartam mondani hogy jó voltál.
-köszi, de a többiek nélkül nem lett volna olyan jó.
-hát nem tudom. Kint maradsz?-kérdezte amin nem is kicsit meglepődtem.
- Maradok sőt még rajtam van a fürdőruhám.-utaltam arra hogy szívesen fürdenék vele.
- Én sem öltöztem át.
-Akkor menjünk-indultam el a víz felé
-Menjünk- jött utánam.Nem történt sok érdekes dolog a vízben csak dumáltunk, aztán találtunk még egy gitárt ezért játszottunk kicsit. Nagyon jól gitározik. Miután végeztünk bementünk és el is aludtam.
Mai nap: 5/5 jó volt de olyan fura minden
ESTÁS LEYENDO
Arany János Gimi
Humorez a történet egy fiatal lány és osztályának az életét mutatja be.