#3

14 1 0
                                    

"Kimse yaşattığını yaşamadan ölmez."

İçeriye girdiğimde tek tük insanların baktığını fark ediyordum. Fakat aldırış etmiyordum. Gülün eşliğinde bir masaya geçtik.

Fakat bir çift koyu kahvelerin beni izlediğini fark etmemem imkansızdı. Benim ona bakmamla arsızca aşağıdan Yukarıya süzü. Dekoltemde gözleri takılı kaldı. Kaşları mümkünmüşcesine daha da çatıldı.

O gün o cümleleri kurmamış olsa birşeyler hissediyor sanacağım. Kızım böyle adamlar sadece tek gece ilgilenir kızlarla.

Fark ettiğim bir başka şey ise fıratın Güle bakmasıydı. Gül telefonuyla ilgileniyordu. Baktığından bir haber.

+Aslım gel selfie çekilelim.

-Tamam.

+Çok güzel oldular. Ben seni instagramdan takip etmiyorum. Dur etiketlerim hem.

-Aslım Güzel.

+Kızım soy adın bile asortik.

-Deli.

Gülle sohbete dalmışken bir kadın sahneye çıktı.

+Sevgili konuklar öncelikle hoşgeldiniz. Otelimizin açılışında sizleri de görmekten mutluluk duyduk. Lafı fazla uzatmak istemiyorum. İzninizle Karahanoğlu holdingin ve firmanın sahibi Burak karahanoğlunu sahneye davet ediyorum.

Alkışlar eşliğinde sahneye çıkmıştı. Çok şık olmuş. Takım elbise bu adama neden bu kadar yakışıyor.

Gözlerimiz bir iki kez çakıştıktan sonra, hafifce öksürerek konuşmasına başladı.

-Hoşgeldiniz. Herkesin de bildiği gibi yükselmeyi hedefleyen birçok rakip firma ittifak halindeler. Bu bizi kesinlikle yıldırmaz aksine daha da hırslandırır. Bu sektörün tartışmasız en başarı dolu geçmişe sahip firmasıyız ve bunu geçmişte bırakmamak adına daha da yükseliyoruz.

Gözlerimi ondan alamıyordum. Lanet olsun onun sesini duyarken nasıl alayım.

-Teşekkürler.

Diyerek sahneden alkışlar eşliğinde indi. İner inmez yanına sarışın bir kadın geldi. Yüzünü göremiyordum. Belki gül tanımıştır.

-Gül şu kadın kim?

+Hangisi?

- Sarışın olan. Burak beyin yanındaki.

+Uuu kıskançlık.

-Saçmalama.

+O bizim şirketin mankeni. Burak beyin eski sevgilisi.

-Bak İşte bir yerden tanıyorum ben. Kavalyesi olarak ayarladım Burak beye.

+Kızım manyak mısın? Öldürecek Burak bey seni.

-Niye? yine ne yaptım ben.

+Kızım şirketin ortasında herkesin içinde bağıra çağıra kovdu haleyi. Yakın arkadaşıyla yatmış.

-Ama hala şirkette çalışıyor.

+Sezon sonunu bekliyorlardı madur olmaması için.

-Ben nerden bileyim Gül. Nevzat beyin gönderdiğini söyledi. Burak beye haber verecektim ki sürpriz olacakmış.

Tam Gül konuşacaktı ki yanımıza iki adam geldi.

+Bu güzel bayan ismini bahşeder mi acaba?

Bu gece herkes gibi normal olacağım. Normal .Normal .Normal.

-Aslım.

+Ben Onur. Manken misiniz?

Kilometrelerce AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin